Hosting klasy premium to nowy segment rynku, skierowany do najbardziej wymagających Klientów. Oczekują oni od dostawcy najwyższego standardu w zakresie świadczonych usług, najnowszych rozwiązań oraz 24-godzinnej obsługi posprzedażowej. Firma nazwa.pl, jako lider technologiczny i jedyny operator sieci CDN w Polsce, świadczący usługi w chmurze zgodnie z wymogami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017, wyznacza najwyższe standardy rynkowe, wskazując kierunek rozwoju konkurencyjnym firmom.
Usługi hostingowe, polegające na utrzymaniu stron WWW i poczty e-mail, świadczone są przez nazwa.pl już od ponad 25 lat. Jednak obecny ich zakres jest daleki od tego, jak wyglądała oferta firmy ćwierć wieku temu. Dokonywane każdego roku kilkunastomilionowe inwestycje w nowe technologie i sprzęt doprowadziły do zdobycia przez nazwa.pl niekwestionowanej pozycji lidera technologicznego rynku hostingowego w Polsce.
W przeciągu ostatnich 25 lat zmieniły się również wymagania dużej części Klientów. Niska cena za usługi nie jest obecnie już najważniejszym kryterium wyboru. Bardziej liczy się jej potencjał. Tanie oferty oparte na oprogramowaniu cPanel przestały być atrakcyjne ze względu na bardzo ograniczone możliwości w zakresie dodatkowych funkcjonalności oferowanych przez tę platformę. To, co ze względu na niską cenę było idealnym rozwiązaniem na początku przygody z Internetem, przestaje być atrakcyjne, gdy firma zaczyna opierać na tym swoje działanie.
Cechy hostingu premium
Podobnie jak inne oferty określane mianem premium, hosting klasy premium musi zapewniać wartość dodaną w stosunku do standardowych tego typu usług dostępnych na rynku. W przypadku hostingu elementami, które go wyróżniają, są przede wszystkim nowoczesne funkcjonalności niedostępne u konkurencji, całodobowa pomoc posprzedażowa czy też zapewnienie przez usługodawcę procedur i rozwiązań gwarantujących wysoką dostępność jego oferty. Warte podkreślenia jest również udostępnienie Klientom odpowiedniego ekosystemu usług dodatkowych, które zapewniają optymalizację kosztów. I nie chodzi tutaj o obniżenie ceny jednostkowej hostingu, bo hosting premium w zakupie jest droższy, ale o obniżenie całkowitego kosztu korzystania z oferty nazywanego często TCO (ang. Total Cost of Ownership).
Total Cost of Ownership (TCO)
Całkowity koszt korzystania z obsługi poczty elektronicznej, publikacji stron WWW i e‑commerce nie ogranicza się jedynie do utrzymania skrzynek e-mail czy plików na FTP. Wynajem serwera, zapewniającego tego typu usługi w najprostszej postaci, to niewielki wydatek do momentu, gdy nie zależy nam na ciągłości działania usług. Jeżeli strona WWW ma być wizytówką firmy lub pełnić funkcję sprzedażową, jak w e‑commerce, powinna działać w oparciu o infrastrukturę wysokiej niezawodności HA (ang. High Availability). Stworzenie takiej infrastruktury wymaga bardzo dużych nakładów finansowych, gdyż w praktyce sprowadza się do konieczności zduplikowania każdego jej elementu. Do tego dochodzą koszty licencyjne oprogramowania zapewniającego automatyczną reakcję na pojawiające się awarie, aby zagwarantować niezawodność działania na poziomie co najmniej 99,9% czasu świadczenia usług.
Hosting premium to automatyzacja kluczowych procesów
Oprócz zapewnienia wysokiej niezawodności działania hostingu i domen ważna jest automatyzacja kluczowych procesów, które występują przy tego typu usługach. Koszt utrzymania hostingu będzie przecież dopiero początkiem wydatków, jeżeli dla każdej domeny trzeba będzie ręcznie wygenerować sygnatury DNSSEC chroniące ją przed phishingiem, rekordy SPF, DKIM i DMARC zabezpieczające przed podszywaniem się pod nadawców poczty elektronicznej, instalować ręcznie klucze DKIM do wysyłania poczty, czy też generować i instalować certyfikaty SSL dla WWW. W obiegowej opinii wszystkie te usługi prawie nic nie kosztują, ale w praktyce okazuje się, że koszt wykonania tych wszystkich czynności, przez wynajętego do tego celu pracownika, wielokrotnie przekraczają cenę korzystania z hostingu premium. Praca specjalistów IT jest coraz droższa, a z pomocy tych, którzy faktycznie znają się na tym, co robią, praktycznie nie można skorzystać, gdyż zazwyczaj związani są na wyłączność stałymi kontraktami z dużymi firmami i nie są zainteresowani wykonywaniem takich dodatkowych zleceń.
Hosting premium to najwyższa jakość
Usługi hostingowe premium najłatwiej jest porównać do ofert… linii lotniczych. Już dawno udostępniły one swoim klientom taki model ofertowy. Przelot samolotem z punktu A do punktu B to tylko fragment całej układanki, bo to, co wyróżnia np. Emirates czy Qatar Airways na tle konkurencji, to usługi dodane, z których można korzystać. Podobnie jest w nazwa.pl, gdzie samo utrzymanie strony WWW i skrzynek e-mail to dopiero początek na drodze do automatyzacji procesów i obniżenia TCO.
Pod pojęciem premium mamy zatem szereg udogodnień, których poza nazwa.pl nie oferują inne firmy hostingowe. Mówimy tu o gwarantowanej mocy serwera w postaci 4 vCPU (20 GHz) dla każdego użytkownika, sieci CDN w Polsce, automatycznej kompresji obrazów na stronach do nowoczesnego formatu, zabezpieczeniu 2FA dla poczty e-mail czy usłudze kopii zapasowej danych, dzięki której jednym kliknięciem można ochronić swoje strony WWW, bazy danych i pocztę e‑mail, by w razie takiej potrzeby natychmiast odzyskać potrzebne dane. A to wszystko z gwarancją uptime’u SLA na poziomie min. 99,9%.
Hosting premium to oferta kompleksowa
Wszystkie oferowane rozwiązania, w tym usługi dodatkowe, na hostingu premium cechuje kompleksowość. Jest to jeszcze jeden z elementów wpływających na Total Cost of Ownership. Dostarczając usługi premium, nazwa.pl dba o to, aby jej użytkownicy nie musieli szukać podwykonawców do obsługi kluczowych dla nich procesów. Czym byłaby kopia zapasowa plików strony czy poczty e-mail bez możliwości jej szybkiego i łatwego przywrócenia? Jaką wartość miałoby zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail bez kompleksowej ochrony korespondencji odbieranej za pomocą programów na komputerach czy smartfonach, a nie tylko przez webmail? Wreszcie, jaki byłby sens optymalizacji stron WWW za pomocą sieci CDN, gdyby trzeba było zatrudniać do tego procesu specjalistów, a odpowiedzialność za ewentualne problemy z działaniem witryny korzystającej z CDN rozmywała się miedzy operatora sieci CDN a firmę hostingową? Jako usługodawca premium nazwa.pl pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, które trzeba byłby wydać na wykwalifikowaną kadrę do obsługi każdego pojedynczego rozwiązania, lecz także pozwala zaoszczędzić czas, który przedsiębiorcy musieliby poświęcić na poszukiwanie odpowiednich technologii i zatrudnienie dodatkowych pracowników.
Hosting premium to pewność obsługi
Hosting premium od nazwa.pl wyróżnia profesjonalna całodobowa obsługa techniczna, która jest świadczona nie tylko przez e-mail czy infolinię telefoniczną, lecz także przez czat i grupy dyskusyjne w mediach społecznościowych. Klienci nazwa.pl w każdej chwili mogą skorzystać z dowolnego, najlepiej odpowiadającego im sposobu kontaktu. To, co charakteryzuje pomoc premium w nazwa.pl i co doceniają użytkownicy usług spółki, to czas reakcji na zgłoszenia. W której innej firmie hostingowej, poza nazwa.pl, połączenie z konsultantem na infolinii, niezależnie od pory dnia, można uzyskać w ciągu kilku sekund? Co istotne, wszystkie procedury dla usług premium świadczone są w oparciu o ustalone przez System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji PN-EN ISO/IEC 27001:2017 standardy. Wracając na moment do przykładu z liniami lotniczymi, PN-EN ISO/IEC 27001:2017 to zbiór procedur, które pozwalają na usystematyzowane i przewidywalne zachowanie w każdej sytuacji, jaka może nastąpić, bez względu na to, czy mówimy o utrzymaniu infrastruktury HA, regułach płatności czy zasadach obsługi poszczególnych zdarzeń wynikających z działań użytkowników. Przyznanie certyfikatu PN-EN ISO/IEC 27001:2017 poprzedzone jest szczegółowym badaniem przez niezależnych audytorów, co potwierdza najwyższy standard świadczonych przez nazwa.pl usług.
Hosting premium to unikalne oferty
Będąc dostawcą usług premium, nazwa.pl dba o wygodę i komfort swoich Klientów. Realizując te działania, nie zapominamy o tworzeniu wyjątkowych ofert, które każdorazowo dostosowywane do unikalnych preferencji każdego użytkownika. Będąc właścicielem hostingu w nazwa.pl, posiadając w nazwa.pl domenę, certyfikat SSL, serwer VPS, czy korzystając z Cloud Backupu, uzyskuje się dostęp do ekskluzywnych benefitów, których próżno by szukać w innych firmach działających na rynku. To nie tylko wyjątkowe zniżki, lecz także możliwość uczestnictwa w wysoko ocenianym Programie Partnerskim oferującym możliwość stałego, pasywnego dochodu.
Hosting premium to wybór Ciebie i Twojej firmy
Niezależnie od tego, czy masz już swoją stronę WWW, czy dopiero planujesz swoją obecność w sieci, powinieneś wybrać usługi hostingowe klasy premium, które w Polsce oferuje tylko nazwa.pl. Jedynie kompleksowe rozwiązania w połączeniu z zaawansowaną technologią są w stanie sprostać wymaganiom, jakie przed hostingiem stawiają nie tylko odbiorcy stron WWW, lecz także użytkownicy tych usług. To, jak postrzegają Cię inni, zależy od tego, jaką ofertę wybierasz. Hosting premium od nazwa.pl to nie tylko oszczędność kosztów, które trzeba byłoby ponieść na zatrudnienie dodatkowych informatyków, lecz także prestiż. To również komfort korzystania tylko z najnowszych i sprawdzonych rozwiązań, które jeszcze przez długi czas będą nieosiągalne w innych firmach hostingowych działających na naszym rynku.
KONIECZNIE PRZECZYTAJ NA BLOGU:
- Nagroda „Lider Hostingu w Chmurze” dla nazwa.pl!
- CloudHosting nazwa.pl najszybszy w Polsce!
- Pierwsza sieć CDN w Polsce dostępna dla wszystkich!