Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za…
Usługa Cloud Backup od nazwa.pl została wyróżniona przez redakcję PurePC.pl nagrodą „Opłacalność”. Aplikację doceniono za korzystną cenę w zamian za dużą pojemność, skuteczną ochronę danych, łatwość obsługi i działanie w tle. Przeanalizujmy zatem jeszcze raz, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich plików przed cyberatakami.
Redakcja PurePC.pl, testując Cloud Backup od nazwa.pl, zwróciła uwagę na najwyższe standardy zabezpieczania danych, realizowane poprzez automatycznie generowane klucze szyfrowania.
Wybrane do backupu pliki i foldery szyfrowane są jeszcze na naszym komputerze (ultra bezpiecznym algorytmem AES-256), po czym już zaszyfrowane, skompresowane i sfragmentowane trafiają na serwery firmy nazwa.pl. Te z kolei spełniają najwyższe normy certyfikatów TIER III i TIER IV oraz normy jakości ISO 9001 i ISO 27001. Nasze dane są więc nie tylko bezpieczne pod względem mechanicznym, ale także chronione przed cyberprzestępcami – wylicza Ewelina Stój z PurePC.pl.
Redakcja podkreśla, że tego typu szyfrowanie stosowane jest m.in. w wojsku i przez rząd federalny Stanów Zjednoczonych, do ochrony ściśle tajnych informacji.
Dobry stosunek ceny do jakości
W recenzji podkreślono, że Cloud Backup różni się od innych popularnych usług typu cloud storage nieporównywalnie większym stopniem ochrony danych. Ponadto należy wspomnieć, że nagroda „Opłacalność” jest przez tę redakcję przyznawana tylko tym produktom, których cena charakteryzuje się wyjątkowo dobrym stosunkiem w odniesieniu do oferowanej jakości. Za pierwszy rok używania Cloud Backup zapłacimy bowiem tylko 60 zł netto…
Jak zautomatyzować procesy w sklepie internetowym?
Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby…
Zarządzanie sklepem internetowym to zajęcie czasochłonne, wymagające często posiadania rozbudowanego zespołu. Dobrze jest, aby pracownicy mogli skoncentrować się jednak na zajęciach, do których niezbędna jest ludzka inwencja i decyzyjność, a czynności proste i powtarzalne powierzyli algorytmom. Które procesy w e-commerce można poddać automatyzacji?
Zarządzanie asortymentem
Jedną z bardziej czasochłonnych czynności w sklepie internetowym jest monitorowanie stanów magazynowych i aktualizowanie asortymentu. Dobrze jest wdrożyć w tych kwestiach mechanizmy automatyzacji, ponieważ przełoży się to na znaczne oszczędności, pozwalając zespołowi skoncentrować się na innych zadaniach.
Automatyzacja potrafi sprawić, że będzie możliwa masowa edycja parametrów produktów. Dzięki temu nie istnieje potrzeba dokonywania tego ręcznie. Ważna jest także integracja z hurtowniami, aby stan magazynowy aktualizował się samoistnie. Może się to dokonywać nawet kilka razy na dobę.
Warto rozważyć także zautomatyzowanie dodawania nowych produktów do oferty sklepu. Możliwe jest samoistne pobieranie asortymentu od dostawców oraz przypisywanie produktów do właściwych kategorii.
Automatycznie importuje się także zdjęcia i opisy. Bywa to niezbędne w przypadku sklepów z dużym asortymentem. Trzeba jednak pamiętać, że powielanie opisów naraża nas na obniżenie rankingu stron produktów ze względu na duplicate content…
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie. Użyteczne narzędzia
Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna…
Epidemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się z biur do domów. Może się jednak okazać, że praca zdalna zadomowi się u nas na dobre, ponieważ ma wiele zalet. Które narzędzia pomogą w jej sprawnej organizacji?
Zalety pracy zdalnej
Badanie przeprowadzone 2 lata temu przez Kantar TNS pokazuje, że Polacy chętnie pracują zdalnie. 95% osób, które praktykowały ten sposób zatrudnienia, wypowiada się o nim pozytywnie. Z badań firmy Owl Labs wynika natomiast, że zdalni pracownicy są o 22% bardziej zadowoleni od osób pozostających w biurach.
Zatrudnieni cenią sobie w pracy zdalnej między innymi możliwość zachowania work-life balance oraz brak konieczności poświęcania czasu na dojazdy do pracy. Natomiast z punktu widzenia firmy wzrost zadowolenia pracowników przekłada się na większą efektywność zespołu.
Praca zdalna pozwala także zmniejszyć koszty wynajmu biura, ponieważ nie ma potrzeby, by miało ono duże rozmiary. Zatrudniając w ten sposób, mamy także dostęp do specjalistów z różnych rejonów kraju i spoza niego. Ułatwia to proces rekrutacyjny, szczególnie jeśli poszukujemy specjalistów z wąskich dziedzin.
Oczywiście praca zdalna wymaga klarownej oceny jej efektywności. Jeśli jednak postawimy nie tyle na „roboczogodziny” a realizację konkretnych zadań, możemy odczuć korzyść z nowej formy działania firmy. Wymaga to jednak stosowania odpowiednich narzędzi…
Najlepsze pluginy WordPress do tworzenia forum
Mimo popularności social media, fora wcale nie odeszły do lamusa. Gromadzą one użytkowników zainteresowanych… Mimo popularności social media, fora dyskusyjne wcale nie odeszły do lamusa. Gromadzą one użytkowników zainteresowanych specjalistyczną tematyką, dając szansę na wymianę cennych informacji. Posiadając serwer hostingowy (np. Hosting Cloud Basic w nazwa.pl) i mając na nim uruchomiony skrypt WordPress, możemy wzbogacić jego funkcjonalność o forum internetowe, które bez problemu można powiązać z własną witryną za pomocą wygodnych w użyciu wtyczek. Wybraliśmy najlepsze z nich. bbPress Wtyczka bbPress umożliwia stworzenie klasycznego forum, którego wygląd nie zaskakuje, ale jest klarowny i czysty. Możemy go zresztą w pewnym stopniu personalizować, za pomocą konfigurowalnych szablonów, w których zdecydujemy o kolorach i stylach. Zaletą wtyczki jest niewątpliwie jej duża popularność – została pobrana ponad 300 tys. razy. Dzięki temu do bbPress powstało około 200 rozszerzeń, które pozwalają na rozwinięcie funkcjonalności pluginu. To również oficjalna wtyczka WordPressa, co gwarantuje jakość kodu. Wtyczkę bbPress cechuje także intuicyjna konfiguracja oraz to, że bez problemu będzie współdziałać z każdym motywem. Plugin jest ponadto lekki i szybki oraz umożliwia tworzenie wielu forów, którymi zarządzamy z jednego panelu administracyjnego. Wtyczkę bez problemu zintegrujemy z omawianym poniżej BuddyPress, co pozwoli nam przeistoczyć forum w sieć społecznościową. BuddyPress BuddyPress służy do tworzenia wokół strony na WordPressie społeczności online. Dzięki niej użytkownicy mogą tworzyć profile, dołączać do grup, wysyłać wiadomości prywatne czy tworzyć sieci znajomych…
Czytaj więcejCiesz się darmowymi usługami w nazwa.pl
Każdy lubi otrzymywać coś za darmo, choć w życiu nie często się to zdarza, ale na szczęście czasami wystarczy jedynie niewiele wysiłku…Każdy lubi otrzymywać coś za darmo, choć w życiu nie często się to zdarza, ale na szczęście czasami wystarczy jedynie niewiele wysiłku, aby stało się to faktem. Tak jak w przypadku Programu Partnerskiego nazwa.pl, który umożliwia utrzymywanie swoich domen i stron WWW zupełnie za darmo. Wystarczy jedynie polecić sprawdzone usługi hostingowe lidera polskiego rynku kilku swoim znajomym.Wysokie prowizje w Programie Partnerskim nazwa.pl, sięgające 50% od pierwszej wpłaty i 35% od każdej kolejnej, zachęcają do przekonania kilku swoich znajomych, aby zmienili swojego operatora na rzecz nazwa.pl. Co prawda na start wysokość prowizji wynosi 25%, ale w miarę zwiększania ilości polecanych usług wysokość prowizji rośnie. Nawet jednak przy podstawowej stawce prowizji wystarczy polecić usługi tylko czterem swoim znajomym, aby utrzymać swoją domenę lub hosting zupełnie za darmo. Co ważne, prowizje wypłacane są również od wszystkich przedłużeń, dlatego też śmiało można powiedzieć, że otrzymujemy coś za darmo. W końcu po poleceniu usług swoim znajomym nic nie musimy już robić, aby cieszyć się swoimi usługami w nazwa.pl zupełnie za darmo! A jeżeli zarobimy za dużo, to przecież istnieje jeszcze możliwość wypłacania pieniędzy na swoje konto bankowe. Posiadanie strony WWW to dzisiaj zupełny standard, dlatego praktycznie każda firma nie obędzie się bez niej. Dzięki przekazaniu swojego kodu rabatowego, polecona osoba lub firma, może dodatkowo zaoszczędzić aż 20% od pierwszej wpłaty, a biorąc pod uwagę, że usługi hostingowe nazwa.pl sprzedawane są w promocji na pierwszy roczny okres abonamentowy już o połowę taniej, to okazuje się, że za profesjonalny hosting na…
Czytaj więcejHosting w nazwa.pl najszybszy dla e-commerce
Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania e-sklepu. Spółka nazwa.pl po ostatniej…Wybór dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania sklepu internetowego. Spółka nazwa.pl po ostatniej wymianie serwerów i zastosowaniu najszybszych na rynku procesorów Xeon E-2288G oraz dysków Intel Optane stała się najlepszym miejscem do uruchomienia wymarzonej platformy, realizującej sprzedaż dla milionów użytkowników Internetu.Niezależnie od rodzaju wybranego oprogramowania sklepu, bezapelacyjnie wydajność serwerów dostawcy hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkości działania strony WWW. Firma nazwa.pl postanowiła przeprowadzić testy wydajności najpopularniejszego oprogramowania do tworzenia sklepów na serwerach kilku czołowych w Polsce dostawców hostingu i dokonać porównania. Czy wszędzie to samo oprogramowanie będzie działało z taką samą prędkością?Powyższe wyniki przedstawiają ogromne różnice w wydajności, jakie występują pomiędzy serwerami różnych dostawców usług hostingowych. Współczesne aplikacje realizujące w locie wiele operacji dostarczają wielu ciekawych funkcjonalności, ale jednocześnie wymagają do swojej pracy zastosowania najnowszych procesorów oraz bardzo wydajnych dysków. Wyniki testu PrestaShop nie są jednak odosobnione i warto przypomnieć wykonane dwa tygodnie wcześniej testy aplikacji WordPress, używanej jako podstawę do budowania sklepów WooCommerce.Powszechnie stosowane przez polskich dostawców usług hostingowych serwerowe procesory sprzed kilku lat daleko odstają od wydajności najnowszego rozwiązania…
Czytaj więcejZmieniamy się dla Ciebie. Webmail i organizer w nowej odsłonie.
Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za…
Korzystasz z poczty e-mail? Nie chcesz zapomnieć o ważnych obowiązkach? Od teraz możesz łatwo realizować te czynności za pomocą nowej aplikacji, którą udostępnia nazwa.pl. Cloud Mail to połączenie webmaila i organizera.
Webmail pozwala na zarządzanie skrzynką e-mail przez stronę internetową. Organizer oferuje dwie funkcje – Kalendarz i Zadania. Kalendarz daje możliwość wygodnego planowania swojego czasu, a Zadania to elektroniczny notes, gdzie można zapisywać istotne notatki i czynności do wykonania. Integracja tych elementów w jedną aplikację daje nam możliwość komfortowego wykonywania codziennych obowiązków. Cloud Mail jest dostępny wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu. Zastosowanie technologii responsive web design powoduje, że wygląd aplikacji dostosowuje się samoczynnie do rozmiaru okna naszej przeglądarki. Z Cloud Mail możemy zatem korzystać nie tylko na komputerze, ale również na smartfonie czy tablecie.
Dotychczas użytkownicy nazwa.pl mogli korzystać z webmaila i organizera za pomocą aplikacji Active.office. Cloud Mail zastępuje wszystkie funkcje, jakie oferował Active.office. Dodatkowo wprowadza wiele istotnych usprawnień, które przedstawiamy poniżej.
Pierwsze uruchomienie
W Cloud Mail wykorzystujemy przejrzysty i intuicyjny interfejs. Po zalogowaniu się przechodzimy do webmaila. Okno aplikacji dzieli się na wykaz folderów z lewej strony i listę wiadomości z prawej. Liczba wiadomości e-mail, które będą wyświetlane w ramach listy wiadomości, może być zmieniana przez użytkownika w ustawieniach Cloud Mail…
Cloud Backup z wyróżnieniem Sprawdzony Produkt od redakcji PC World
Usługa Cloud Backup otrzymała rekomendację Sprawdzony Produkt od redakcji PC World. Aplikację wyróżniono za łatwość wdrożenia…
Usługa Cloud Backup od nazwa.pl otrzymała rekomendację Sprawdzony Produkt od redakcji PC World. Aplikację wyróżniono za łatwość wdrożenia i obsługi, funkcjonalność oraz minimalne zużycie zasobów komputera. Oto powody, dlaczego warto wykorzystać ją do zabezpieczania swoich danych.
Mimo rosnącej popularności usług służących do tworzenia kopii zapasowych, na rynku wciąż niewiele jest takich, które są funkcjonalne i jednocześnie łatwe w obsłudze. Lukę tę wypełnia Cloud Backup, o której redaktorzy PC World na łamach swojego serwisu pisali już wielokrotnie, podkreślając, że aplikacja sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Wyróżnienie Sprawdzony Produkt od PC World jest tym cenniejsze, że redakcja pełni ekspercką rolę na polskim rynku mediów w zakresie nowych technologii i jest ze swoimi Czytelnikami już od 28 lat.
Wielopoziomowe bezpieczeństwo danych
Cloud Backup stanowi skuteczną ochronę przed skutkami cyberataków typu ransomware oraz zabezpiecza przed bezpowrotną utratą dokumentów, będącą konsekwencją awarii dysku lub laptopa. W każdym z tych przypadków dane odzyskać można jednym kliknięciem myszki. Możesz zabezpieczyć dowolny rodzaj plików i wykorzystać do 1 TB powierzchni.
W Cloud Backup pliki przed wysłaniem do Data Center, które spełnia najwyższe normy TIER III oraz TIER IV i posiada certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001, szyfrowane są algorytmem AES-256 z hasłem nadawanym przez użytkownika komputera. Dzięki temu pliki zabezpieczone są przed nieuprawnionym przejęciem przez osoby trzecie…
Cross-selling i up-selling. Czym są i jak z nich korzystać?
Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy…
Każdy, kto prowadzi e-sklep wie, że mała liczba porzuconych koszyków przekłada się na dobre wyniki sprzedażowe. Możemy jednak postarać się dodatkowo je poprawić, namawiając klientów, by kupowali więcej. Służyć do tego mogą cross-selling i up-selling. Na czym polegają te techniki i jak z nich korzystać?
Co to jest cross-selling?
Cross-selling, inaczej sprzedaż krzyżowa lub komplementarna, to w uproszczeniu sprzedaż produktów powiązanych z tą usługą, którą klient jest już zainteresowany lub której transakcję kupna finalizuje. Produkty te muszą się kojarzyć z główną, wybraną pierwotnie usługą lub być potrzebne przy korzystaniu z niej.
Przykładem mogą być tu akcesoria do pielęgnacji obuwia. Na pewno wszyscy spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy kupując obuwie w sklepie usłyszeliśmy “Polecam coś do pielęgnacji”. To jest właśnie cross-selling w sklepie stacjonarnym.
W przypadku sklepu internetowego do cross-sellingu zostaje zaprzęgnięta technologia. Dodając do koszyka lub przechowalni dany produkt, często wyświetlają się nam sugestie innych powiązanych towarów. Mogą to być np. akcesoria takie jak ładowarka indukcyjna przy zakupie telefonu lub towary podobne, jak koszula, gdy kupujemy spodnie…
4 sposoby na tani marketing internetowy małej firmy
Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie… Niewielkie lub rozpoczynające działalność firmy zazwyczaj nie dysponują pokaźnym budżetem na marketing. W Internecie można jednak promować się małym kosztem, jedynie z pewnym nakładem pracy. Jak to zrobić? 1. Social media Marketingowy potencjał mediów społecznościowych jest trudny do przecenienia. Dzięki nim możemy promować swoje produkty i zwiększać świadomość marki. Podstawowe znaczenie ma tu budowanie relacji z użytkownikami. Jeżeli zaangażujemy się w te działania, użytkownicy staną się bliżej związani z marką, co może przeistoczyć ich w lojalnych, powracających klientów. Social media to doskonały sposób na prowadzenie content marketingu. Polega na udostępnianiu wartościowych i angażujących treści, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę lub po prostu przyjemność. Za pomocą Facebooka możemy tworzyć interesujące posty, pamiętając, aby zachować raczej krótką formę, a także załączać atrakcyjne zdjęcia. Serwis pozwala też na uczestnictwo w grupach, gdzie możemy włączać się do dyskusji, promując w ten sposób firmę i budując wizerunek eksperta. Warto pomyśleć także o stworzeniu własnej grupy, która będzie dotyczyć naszej branży. Instagram stworzony jest natomiast do udostępniania zdjęć i krótkich video. Treści mogą dotyczyć naszych produktów i jeżeli umieścimy je w atrakcyjnym kontekście, mają szansę zainteresować użytkowników. Dobrym pomysłem jest także dokumentowanie życia firmy. Jeżeli na zdjęciach pojawiać się będą jej pracownicy, użytkownicy dostrzegą „ludzkie oblicze” marki…
Czytaj więcejJak zarabiać na tworzeniu stron w dobie WordPressa?
WordPress jest systemem, w którym każdy może stworzyć stronę. Nie trzeba do tego umiejętności programistycznych…
WordPress jest systemem, w którym właściwie każdy może stworzyć stronę. Nie trzeba do tego umiejętności programistycznych. Czy w dobie popularności tego CMS-a jest jeszcze zatem na rynku miejsce dla webmasterów? Niezmiennie tak – oto dlaczego.
Nie taki WordPress prosty
Mimo pozornej prostoty systemu, stworzenie strony na WordPressie nie jest aż tak łatwe. Wymaga zaznajomienia się z jego funkcjami oraz zdobycia podstawowej wiedzy na temat wtyczek, chociażby po to, by potrafić zainstalować podstawowe pluginy do budowy stron metodą przeciągnij i upuść.
Klienci musieliby poświęcić swój czas na zdobycie nowych umiejętności, a w firmach oddelegować do tego celu pracownika. Stworzenie strony zajęłoby z tego powodu dużo czasu i to bez pewności, że efekt będzie wyglądał profesjonalnie.
Nawet jeśli po naszej stronie nie będzie pracy w zakresie kodowania (lub będzie bardzo ograniczona, np. do zmian w CSS), klient może potrzebować osoby, która w pełni zajmie się wszystkimi aspektami tworzenia strony, aby sam nie musiał się tego uczyć.
Budowę witryny rozpoczynamy przede wszystkim od wyboru właściwego rozwiązania hostingowego, na którym będzie publikowana nasza strona WWW oraz wyboru domeny, czyli adresu, jaki osoba wchodząca na stronę będzie musiała wpisać w swojej przeglądarce internetowej. W ofercie nazwa.pl znajdują się profesjonalne rozwiązania hostingowe oparte na technologii Cloud. Koszt serwera rozpoczyna się już od 100 zł netto za rok…
CloudHosting w nazwa.pl wyróżniony przez PC World!
Firma nazwa.pl otrzymała prestiżowe wyróżnienie od redakcji serwisu PC World. Eksperci zajmujący się tematyką nowych… Firma nazwa.pl otrzymała prestiżowe wyróżnienie od redakcji serwisu internetowego PC World. Eksperci zajmujący się tematyką nowych technologii wyróżnili nazwa.pl za wdrożenie technologii CloudHosting, zapewniającej wydajność i niezawodność dostarczanych usług hostingowych. Redakcja PC World doceniła nazwa.pl za szybkość działania, skalowalność zasobów oraz reakcję na awarie w ułamkach sekund.
Wybór odpowiedniej technologii jest niezwykle istotny zarówno dla planowania, jak i poszerzania oferty dla obecnych oraz przyszłych klientów. Klienci korzystający z oferty nazwa.pl mają pewność, że ich usługi działają zawsze z najwyższą dynamiką i są dostępne o każdej porze dnia i nocy. Wielomilionowe inwestycje poczynione przez nazwa.pl w infrastrukturę chmury sprawiły, że usługa CloudHosting pod każdym względem przewyższa klasyczny hosting.
Najszybszy hosting w Polsce
Tradycyjny hosting jest obsługiwany przez jeden serwer, podczas gdy na hostingu w chmurze nazwa.pl każda strona WWW obsługiwana jest jednocześnie na kilkuset serwerach. CloudHosting w nazwa.pl wykorzystuje procesory serwerowe Intel Xeon E-2288G z wysokim taktowaniem zegara – aż 5 GHz, które zapewniają bardzo szybkie i niezawodne działanie każdego serwisu WWW.
Na wydajne i bezawaryjne działanie nie mają też wpływu obciążenia, jakie generują strony internetowe innych klientów. Ciągłości działania stron internetowych obsługiwanych…
Co to jest marketing relacji?
Przy prowadzeniu działań marketingowych znaczenie ma nie tylko krótkoterminowa sprzedaż. Przeistoczenie klientów… Przy prowadzeniu działań marketingowych znaczenie ma nie tylko krótkoterminowa sprzedaż. Przeistoczenie klientów jednorazowych w powracających, chociaż bardziej czasochłonne, może docelowo przynieść wymierne korzyści. Wykorzystać do tego celu możemy narzędzia marketingu relacji. Na czym on polega? Czym jest marketing relacji? Marketing relacji zajmuje się budowaniem długotrwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientem. Chodzi w nim o interakcje i emocjonalny związek klienta z marką, a nie jedynie krótkoterminową sprzedaż, jak to jest w marketingu transakcyjnym. Ostatecznie jednak marketing relacji wyraźnie przyczynia się do sprzedaży, ponieważ polega na lepszym poznaniu i zrozumieniu klienta. Dzięki temu można zaproponować mu bardziej trafne, spersonalizowane oferty. Służy temu zindywidualizowana komunikacja, skupiona na potrzebach klienta, która różni się od komunikacji masowej opartej na tych samych treściach wysyłanych do dużych grup użytkowników. Marketing relacji opiera się na utrzymaniu klienta, a nie zdobywaniu nowego. Prowadzi to m.in. do oszczędności, ponieważ dbanie o klienta powracającego jest średnio od 5 do 25 razy tańsze niż pozyskanie nowego. Ponadto lojalny powracający klient ostatecznie wydaje na nasze produkty więcej w dłuższej perspektywie czasu niż klient jednorazowy…
Czytaj więcejSEO dla e-commerce – 5 ważnych elementów
Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu… Osiągnięcie właściwej pozycji w wyszukiwarkach jest kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego. Zmagamy się tu zarówno z dużą konkurencją ze strony innych biznesów, jak i zmieniającymi się algorytmami Google. Ważne zatem, by opanować podstawy SEO, pamiętając o najważniejszych elementach decydujących o tym, czy Google „polubi” naszą stronę. 1. Znajdź właściwe słowa kluczowe SEO nie istnieje bez słów kluczowych i naszą pracę musimy zacząć od ich określenia. Jeżeli nie dobierzemy odpowiednich fraz, działania mogą być nieskuteczne. Dlatego skupmy się na starannym researchu. Najlepiej w tym celu wykorzystać darmowe narzędzie Google Planer słów kluczowych, gdzie dowiemy się, jaka jest średnia ilość wyszukiwań danych fraz w miesiącu oraz konkurencja przy ich wykorzystaniu.
Wybierając słowa kluczowe, zobaczymy, że zainteresowanie konkurencji krótszymi i ogólnymi frazami jest znacznie większe. Dlatego też warto korzystać z mniej „obleganych” fraz dłuższych, wykorzystując efekt tzw. długiego ogona. Oznacza to pozycjonowanie większej ilości naszych stron na słowach kluczowych, z których każde generuje stosunkowo mały ruch, ale łącznie dają efekt skali.
Przewagą dłuższych i szczegółowych fraz nad ogólnymi jest także to, że użytkownicy, którzy je wpisują, są bardziej zdecydowani na zakup, niż ci wprowadzający frazy ogólne. Wynika to z faktu, że szczegółowe słowa kluczowe dotyczą bardziej konkretnego…
Dlaczego kupują? Motywacje klientów sklepów WWW
Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie… Aby osiągnąć sukces w e-commerce, należy zrozumieć, co sprawia, że klienci dokonują zakupów w tym, a nie innym sklepie internetowym. Poznanie ich motywacji pozwala lepiej przygotować strategię biznesową i skuteczniej prowadzić działania marketingowe. Co zatem sprawia, że klienci decydują się skorzystać z oferty danego sprzedawcy? Czy oferować szeroki asortyment? Budując ofertę sklepu internetowego, możemy dojść do wniosku, że im więcej produktów, tym lepiej. Wtedy jest przecież większa szansa, że klient znajdzie u nas to, czego szuka. Ma to jednak dwa oblicza. Z jednej strony duży asortyment pozwala dotrzeć do nas klientom, którzy szukają konkretnej rzeczy. Używając porównywarki cen czy przeczesując Allegro, starają się wybrać dla siebie dany produkt w atrakcyjnej cenie. Jeśli nasza oferta jest szeroka, mamy szansę przyciągnąć do sklepu większą liczbę klientów i być może skłonić ich do dalszych zakupów przywiązując do własnej marki lub stosując zabiegi takie jak remarketing. Z drugiej strony klient, który trafia do naszego sklepu, nie będąc zdecydowanym na konkretny produkt, może być przytłoczony zbyt dużym asortymentem. Zdarza się, że prowadzi to do paraliżu decyzyjnego – problemu z wyborem odpowiedniej dla siebie opcji. Klient traci w ten sposób dużo czasu, co może być dla niego frustrujące. Kolejnym jego krokiem może być opuszczenie sklepu, aby poszukać takiego, który zaoferuje mu klarowność oferty w postaci mniejszej liczby opcji do wyboru…
Czytaj więcejPodnoszenie bezpieczeństwa WordPressa przy użyciu gotowych wtyczek
WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od… WordPress to najpopularniejsze oprogramowanie służące do tworzenia stron internetowych, stosowane począwszy od małych blogów, poprzez portale informacyjne, a skończywszy na sklepach internetowych. Od ponad 17 lat, gdy została opublikowana jego pierwsza ogólnodostępna wersja, stale umacnia swoją pozycję wśród oprogramowania wykorzystywanego zarówno przez amatorów, jak i profesjonalistów, tworzących strony WWW. Swoją popularność WordPress zawdzięcza przede wszystkim możliwości łatwej rozbudowy funkcjonalności, poprzez dołączanie niezliczonej ilości dodatków, wydawanych przez mniej lub bardziej profesjonalnych programistów. Niestety, o ile sam kod programu podlega systematycznym aktualizacjom, to nie wszystkie z udostępnionych do niego wtyczek również są rozwijane. Brak aktualizacji dowolnego programu dołączonego do WordPressa może skutkować problemami z bezpieczeństwem całej strony WWW i podatnością na ataki hakerskie. Co zrobić, aby uchronić się przed czyhającymi na nas tego typu zagrożeniami? Co zrobić, gdy już mamy zbudowaną stronę WWW w oparciu o ten program i obawiamy się, żeby efekt naszej ciężkiej pracy, jaką włożyliśmy w jej stworzenie, nie został zmarnowany? Posiadacze stron internetowych, którzy nie podejmą właściwych kroków, aby zabezpieczyć WordPressa i wszystkie zainstalowane do niego dodatki, mogą przecież w wyniku zaniechań w aktualizacji oprogramowania albo stracić cenne dane, albo też ich strony WWW mogą zostać oznaczane jako potencjalnie niebezpieczne przez wyszukiwarki internetowe i programy antywirusowe…
Czytaj więcejCo powinieneś wiedzieć o SEO i pozycjonowaniu?
SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne…
SEO i pozycjonowanie to pojęcia powszechnie znane, jednakże nie każdy wie, co się za nimi kryje. Może się wydawać, że to magiczne narzędzia do osiągania wysokiej pozycji w Google, za które wystarczy zapłacić odpowiedniej agencji marketingowej, by szybko cieszyć się satysfakcjonującymi rezultatami. Tak jednak nie jest – dojście do TOP 10 wymaga wiedzy także od nas oraz cierpliwości i konsekwencji w działaniach. Czym zatem są SEO i pozycjonowanie?
Co to jest SEO?
SEO, czyli Search Engine Optimization oznacza proces optymalizacji strony internetowej, aby doprowadzić do większej liczby wejść pochodzących z wyszukiwarki. Chodzi tu przy tym o ruch organiczny, czyli niepochodzący z reklam takich jak Google Ads.
Dzięki działaniom SEO witryna ma większe szanse znaleźć się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania (ideałem jest tu pierwsza dziesiątka Google). Bez optymalizacji witryny klienci są zmuszeni do wpisywania adresu strony lub nazwy firmy w wyszukiwarce, by trafić do witryny. Strona zazwyczaj nie pojawi się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu interesujących użytkownika fraz.
Trzeba zdawać sobie sprawę, że działanie Google oparte jest na pracy robotów indeksujących, które przeczesują Internet, skanując strony internetowe. Starają się one zrozumieć, czego dotyczy dana witryna. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli otrzymywać trafniejsze wyniki, wpisując w wyszukiwarce dane słowa kluczowe.
Oprócz treści witryny wpływ na jej pozycję w Google mają także inne czynniki. Dla wyszukiwarki ważne jest, czy strona jest zbudowana poprawnie i łatwo się po niej nawiguje. Obecnie jest również istotne, by strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych…
Webmasterze, oferujemy Ci aż 50% prowizji w Programie Partnerskim nazwa.pl!
Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to… Webmasterze, jeżeli jeszcze zastanawiasz się, która firma oferuje najwyższe prowizje za polecenie usług hostingowych, to jest to nazwa.pl! Nowa propozycja nazwa.pl pozwala zarobić aż 50% od pierwszej wpłaty, dokonanej przez poleconego przez Ciebie klienta i do 35% od każdej kolejnej. Im więcej usług polecisz, tym prowizja, którą otrzymasz za przedłużenia usług będzie wyższa! Program Partnerski nazwa.pl, który do tej pory oferował stałą 25% prowizję od każdej wpłaty za poleconą usługę, został wzbogacony o nową propozycję, skierowaną do osób i firm zajmujących się tworzeniem stron WWW, serwisem komputerów lub inną działalnością, która pozwala polecać usługi nazwa.pl większej liczbie klientów. Zasady programu są proste i czytelne. Po zgłoszeniu do nazwa.pl, za pomocą formularza dostępnego na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski, skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu omówienia szczegółowych zasad współpracy. Warunkiem przystąpienia do programu z 50% prowizją jest polecenie co najmniej 5 klientom usług hostingowych nazwa.pl. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynasz z nami współpracę, ale masz już klientów korzystających z hostingu w innych firmach hostingowych oraz zadeklarujesz ich przeniesienie do nazwa.pl, to jesteśmy gotowi aktywować Ci 50% prowizję od samego początku!
Wynagrodzenie wypłacane jest od wszystkich opłaconych usług, będących w ofercie nazwa.pl i aktywowanych za pomocą Twojego indywidualnego kodu, który od nas…
Jak komunikować się z klientami online
Wraz z rozwojem technologii i popularyzacją Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze… Wraz z rozwojem technologii i upowszechnieniem się Internetu strategie komunikacji marek zmieniły się nieodwracalnie. O ile w erze „offline” była to raczej komunikacja jednostronna, tak teraz klienci oczekują, że firmy będą z nimi rozmawiać. Znaczenia nabrało budowanie wokół marek społeczności, które trzeba aktywizować i odpowiednio się z nimi komunikować. Jak to robić? Autentyczność i „ludzka twarz” marki W komunikacji z klientami za pośrednictwem social media podstawowe znaczenie ma autentyczność. Jest to koncepcja tzw. szklanego pudełka (glass box), która zakłada pełną transparentność marki. Dzięki temu jesteśmy w stanie nadać jej bardziej „ludzki” charakter, tworząc w ten sposób autentyczny wizerunek. Dzięki autentyczności klienci darzą markę większym zaufaniem oraz bardziej angażują się w interakcje z nią. Aby jednak móc być transparentnym, firma nie powinna mieć wstydliwych tajemnic, czyli postępować etycznie. Ważne są tu dla klientów np. takie kwestie, jak prawa i dobrostan pracowników czy ochrona środowiska. „Ludzka twarz” marki to także ludzki produkt. Budowanie opowieści dotyczących produktów wiążących się bezpośrednio z konsumentami pozwala na zbliżenie się do nich. Narracje takie są także ciekawsze i bardziej angażujące niż suche, marketingowe przedstawianie zalet produktów…
Czytaj więcejJak wybrać odpowiedni motyw WordPress?
Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać…
Tworzenie strony internetowej opartej na skrypcie WordPress warto rozpocząć od wyboru motywu. Może się to wydawać trudne, ponieważ liczba motywów, szczególnie płatnych, jest olbrzymia. Dlatego też przygotowaliśmy kilka wskazówek, które mogą ułatwić wyłowienie w morzu propozycji tej odpowiedniej.
Gdzie szukać motywów?
Możemy się zdecydować na darmowy lub płatny motyw. Darmowe motywy znajdziemy na takich stronach jak:
– Wordpress.org,
– justfreethemes.com,
– Template Monster,
– na blogach i w serwisach zajmujących się tematyką WordPressa.
Płatne motywy kupimy w sklepach rodzaju ThemeForest czy wspomnianego Template Monster.
Motyw WordPress płatny czy darmowy?
Koszt płatnych motywów to zazwyczaj od 19 do 50 euro. Decydując się na nie, mamy większy wybór oraz możemy liczyć na wsparcie techniczne, regularne aktualizacje i dodatkowe wtyczki. Zaletą płatnych motywów jest też to, że możemy wyszukać motywy pod kątem interesujących nas funkcji. Korzystając z płatnego motywu mamy szansę…
Jak nazwa.pl stworzyła najszybszy hosting w Polsce
Hosting nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych… Hosting w nazwa.pl po wymianie serwerów bije rekordy szybkości działania, niezależnie od wybranych metod testowania. W nowych serwerach nazwa.pl procesory Intel Xeon taktowane zegarami do 5 GHz wykonują operacje dwa razy szybciej od serwerów konkurencji, a dyski Intel Optane zapewniają dziesięciokrotnie szybszy dostęp do danych w porównaniu do dysków NVMe SSD, używanych przez inne firmy hostingowe. Tajemnica sukcesu kryje się jednak również gdzie indziej. Aby zapewnić na stałe tak wysokie parametry szybkości działania, konieczne było zastosowanie technologii CloudHostingu, gwarantującej, że na serwerach nazwa.pl nigdy nie będzie dochodziło do przeciążeń. Technologia CloudHosting dynamicznie przypisuje obsługę danej strony WWW do najmniej obciążonego serwera w klastrze, monitorując co jedną dziesiątą sekundy stan każdego z nich i podejmując automatycznie decyzje o przeniesieniu obsługi danej strony WWW na inny serwer. Wszystko to dzieje się w okamgnieniu, zapewniając, że każda strona WWW działa z pełną szybkością niezależnie od pory dnia i nocy, a wszystkie serwery są obciążone na jednolitym poziomie. „Technologia CloudHostingu to oprócz najszybszego sprzętu serwerowego w Polsce największa przewaga konkurencyjna nazwa.pl. Podczas gdy w innych firmach słyszy się o przeciążeniu serwerów w czasie godzin szczytu, na hostingu w nazwa.pl taki problem nie występuje. Każda strona WWW działa tak samo szybko w czasie dnia i nocy” – powiedział Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl…
Czytaj więcejWymień procesor w swoim VPS na szybszy
Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej… Szybkość działania serwera VPS zależy od częstotliwości taktowania procesora, a im wyższa jest ta wartość, tym sprawniej wykonuje on wszystkie operacje. Przeprowadziliśmy testy usług VPS z procesorami 2.2 GHz i 3.3 GHz. Zobaczcie, że VPS z wyższym taktowaniem procesora działa aż o 40% szybciej! Współczesne procesory składają się z wielu rdzeni vCPU, czyli tak zwanych wirtualnych procesorów, które działając niezależnie od siebie, pozwalają na wykonywanie wielu różnych zadań w tym samym czasie. Każda aplikacja na serwerze może korzystać zazwyczaj tylko i wyłącznie z jednego rdzenia, dlatego też od jego szybkości, a nie od liczby rdzeni w procesorze, zależy szybkość jej działania. Liczba wykonywanych operacji w pojedynczym rdzeniu procesora zależy natomiast od częstotliwości jego taktowania, czyli od tego, jak szybko każdy z rdzeni vCPU wykonuje obliczenia. Częstotliwość ta podawana jest w gigahercach i oznaczana skrótem GHz. Podnoszenie częstotliwości taktowania w procesorach odbywa się kosztem wzrostu ilości ciepła wydzielanego w trakcie jego pracy. To tak jak z poruszaniem się – gdy chodzisz, to wydzielasz mało ciepła, ale gdy zaczynasz biec, to nagle ilość ciepła gwałtownie rośnie i się pocisz. Ponieważ każdy procesor posiada graniczną wartość wydzielanego ciepła, którą może odprowadzić system chłodzenia, konieczne jest wprowadzenie ograniczenia w zakresie częstotliwości taktowania rdzeni. Tym samym wpływa to na szybkość działania wszystkich aplikacji…
Czytaj więcejJak bezpiecznie korzystać z poczty e-mail?
Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi…
Wysyłanie i odbieranie e-maili stało się naszą codziennością. Korzystanie z poczty elektronicznej wiąże się jednak z pewnymi niebezpieczeństwami. Narażeni jesteśmy na spam, a hakerzy mogą podszywać się pod dowolne adresy e-mail, aby wyłudzać od odbiorców wiadomości cenne dane lub skłaniać ich do instalacji złośliwego oprogramowania. Jak się przed tym chronić?
Walcz ze spamem
Spam to nie tylko niewinne e-mailowe „śmieci”. Niechciane wiadomości mogą zawierać złośliwe oprogramowanie lub linki prowadzące do utworzonych przez hakerów stron służących wyłudzeniom. Dlatego tak ważne jest, aby nie pobierać i nie instalować załączonych do wiadomości programów i nie klikać na podejrzane odnośniki zawarte w ich treści, chyba że znamy nadawcę wiadomości i otrzymywaliśmy już od niego e-maile. Tak czy inaczej, bardzo ważne jest przeskanowanie wiadomości programem antywirusowym.
Aby nie narażać się na dużą ilość spamu, warto unikać publikowania na stronach internetowych swojego adresu e-mail, ponieważ w ten sposób są one skanowane przez roboty hakerów. Gromadzone tak adresy budują bazy danych cyberprzestępców. Jeżeli chcemy mimo wszystko zamieścić swój adres na stronie, możemy zabezpieczyć go np. poprzez zastąpienie znaku @ literami (at). Dobrą ochroną jest także zakodowanie adresu za pomocą JavaScript. Wtedy możemy go wyświetlić na stronie w oryginalnej formie…
30-dniowa wersja trial w programie Cloud Backup
nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup, służącej do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem…
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup, służącej do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe wydanie programu umożliwia testowanie jego funkcji przez 30 dni w sposób zupełnie anonimowy.
Najnowsza wersja aplikacji znacznie ułatwia przetestowanie usługi wykonywania kopii zapasowych z komputerów z Windows. Rozpoczęcie korzystania z Cloud Backup ogranicza się do prostych czynności: zainstalowania oprogramowania i aktywowania w nim jednym przyciskiem funkcji testowania przez 30 dni. Nie trzeba przy tym nigdzie się rejestrować, podawać swoich danych, numerów kart kredytowych, a program może wykonywać kopie zapasowe już po kilku sekundach od jego zainstalowania.
Po aktywacji wersji testowej do dyspozycji użytkowników pozostają wszystkie funkcjonalności aplikacji Cloud Backup, włącznie z 1 TB miejsca na dysku w chmurze nazwa.pl. Można wykonywać i odtwarzać pliki z kopii zapasowej przez 30 dni, testować szybkość przesyłania danych oraz przekonać się, że nawet posiadając minimalne doświadczenie w obsłudze komputera, bez trudu można sobie poradzić z wykonaniem kopii zapasowych.
Warto jednak wspomnieć, że niektóre funkcje ze względów bezpieczeństwa wymagają podania w programie jednorazowego kodu udostępnianego w Panelu Klienta nazwa.pl. Dotyczy to takich funkcjonalności jak zmiana hasła używanego do szyfrowania danych czy też usunięcia lub modyfikacji stworzonej wcześniej przez użytkownika listy…