Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
Głównym celem Programu Partnerskiego nazwa.pl jest propagowanie i polecanie najlepszych usług hostingowych dostępnych na polskim rynku przez zadowolonych Użytkowników. Korzyści z jego funkcjonowania są obopólne, Klient otrzymuje najwyższej jakości usługi a polecający Partner wysokie prowizje. Teraz benefity wynikające z uczestnictwa w Programie rosną, gdyż Klienci zamawiając usługę, korzystają z wysokich rabatów! Zgodnie z nowymi zasadami Programu polecający Partner otrzymuje 25% od każdej wpłaty za polecaną usługę. Nowością jest to, że Klient korzystający z polecenia uzyskuje 20% rabatu na zamawiane usługi!
„Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani uczestnictwem w Programie z wysokimi prowizjami. Zauważyliśmy jednak, że brakuje tam jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego usługę. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl!” – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu spółki nazwa.pl.
Zasady Programu Partnerskiego są bardzo proste, a jego uczestnikiem może być każdy Klient spółki. Wszyscy Klienci nazwa.pl otrzymują drogą mailową unikatowy kod rabatowy. Ten sam kod rabatowy w postaci Vouchera znajdą również po zalogowaniu w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski” https://panel.nazwa.pl/pk-rekomendacje.html. Kod rabatowy Klient przekazuje swoim znajomym lub umieszcza na stronie WWW (jak np. w serwisie ZarabiajPrzez24.pl). Znajomi lub klienci Partnera przy zamawianiu usługi wpisują otrzymany unikatowy kod rabatowy w polu do tego przeznaczonym. Dzięki temu otrzymują aż 20% rabatu od cen dostępnych na stronie. Co ważne, rabat ten łączy się z aktualnymi na serwisie nazwa.pl promocjami, co powoduje, że cena, którą płaci Klient jest z całą pewnością najniższa! W tym samym czasie prowizja w wysokości 25% od dokonanej przez Klienta wpłaty naliczana jest Partnerowi, który jest posiadaczem użytego właśnie kodu. Prowizja ta będzie się naliczać od każdej wpłaty za tą usługę, także od przedłużeń przez cały czas trwania Programu! Kod jest ważny bezterminowo, zatem można go wysłać do wielu znajomych i czekać na realizowane przez nich zamówienia!
Prowizje naliczane są po zamówieniu i opłaceniu usług przez poleconego Klienta, a informacje na temat naliczonych prowizji dostępne są online w Panelu Klienta nazwa.pl. Prowizje w Programie Partnerskim przelewane są w 24 godziny na wskazane konto bankowe.
„Zależało nam na stworzeniu Programu Partnerskiego, w którym korzysta zarówno Partner, jak i Klient. Obecna formuła Programu jest odpowiedzią na te oczekiwania” – podsumowuje Krzysztof Cebrat.
Szczegółowe informacje na temat Programu Partnerskiego znajdują się na stronie: https://www.nazwa.pl/program-partnerski/.