Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Kim jesteś?
Pomoc Premium
  • icon Priorytetowa pomoc telefoniczna 24 h/7 check
    Pomoc Premium przyspiesza kontakt z naszą całodobową infolinią.
    Twój telefon odbierzemy w pierwszej kolejności, a Ty najszybciej uzyskasz odpowiedź na pytania związane z usługami nazwa.pl.
  • icon Priorytetowa pomoc e-mailowa 24 h/7 check
    Pomoc Premium zapewnia najszybszy kontakt e-mail z naszym zespołem wsparcia technicznego. Twoje wiadomości zostaną umieszczone w osobnej kolejce, która obsługiwana jest z najwyższym priorytetem.
PP

Pomoc Premium

500PLNrok

Korzystaj z szybkiej i profesjonalnej obsługi

Pomoc Premium - nazwa.pl

Szybki kontakt telefoniczny

Pomoc Premium umożliwia nawiązanie priorytetowego połączenia z infolinią nazwa.pl, gdzie przez całą dobę na kontakt od Ciebie czekają dedykowani konsultanci Działu Obsługi Klienta. Dzwoniąc z numeru telefonu podanego w Panelu Klienta, bez względu na porę dnia, zawsze w najkrótszym możliwym czasie uzyskasz odpowiedź na pytania związane z usługami, jakie oferujemy.

Szybki kontakt e-mailowy

Pomoc Premium zapewnia najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź e-mail. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość z adresu podanego w Panelu Klienta, a nasi technicy niezwłocznie zajmą się analizą zgłoszonej przez Ciebie kwestii. Uzyskasz dzięki temu najszybsze wsparcie dotyczące usług i powiązanych z nimi zagadnień technicznych czy płatności.

Pomoc Premium - nazwa.pl
Pomoc Premium - nazwa.pl

Bezpieczeństwo i wygoda

Pomoc Premium to dostępność wykwalifikowanych specjalistów nazwa.pl do Twojej dyspozycji 24 h/7. Pracujemy zgodnie z rygorystycznymi wymogami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001:2017. Przez całą dobę jesteśmy gotowi, aby pomóc Ci w zrealizowaniu skomplikowanych czynności technicznych z najwyższym priorytetem.

Lider technologiczny

Marka nazwa.pl jest częścią NetArt Group, który działa globalnie w prawie 100 krajach na całym świecie. Nasze usługi świadczymy zgodnie z normą bezpieczeństwa ISO 27001 w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji. Komunikacja pomiędzy centrami danych realizowana jest za pomocą łącz światłowodowych, a całkowita przepustowość sieci nazwa.pl do innych operatorów to ponad 400 Gbps.

Zastosowanie geograficznie rozproszonych serwerów CDN, ulokowanych w kilkunastu Data Center na całym świecie, minimalizuje czas odpowiedzi na zapytania o dane oraz chroni usługi Klientów nazwa.pl przed atakami DDoS. Serwery DNS Anycast przyspieszają działanie usług, a ochrona DNSSEC uniemożliwia cyberprzestępcom podszywanie się przez pod rejestrowane u nas domeny.

Jako lider technologiczny oferujemy bezpieczne i szybkie usługi IT. Zapewniamy naszym Klientom całodobowe wsparcie techniczne, które realizowane jest przez zespół wykwalifikowanych inżynierów i techników. Wieloletnie doświadczenie i wyróżnienia przyznawane przez ekspertów i media, potwierdzają naszą wiodącą pozycję na rynku.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi Pomoc Premium

  • Pomoc Premium to usługa, dzięki której możesz liczyć na najszybszą obsługę swoich zgłoszeń zarówno poprzez kontakt e-mailowy, jak i infolinię. Nasz system automatycznie rozpozna Twój adres e-mail i numer telefonu, więc niezależnie od sposobu kontaktu, obsługą Twojego pytania zajmie się priorytetowo dedykowany zespół konsultantów Działu Obsługi Klienta.

  • Pomoc Premium daje Ci pewność, że zawsze w najkrótszym czasie otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie, i to niezależnie od pory dnia. Jeżeli korzystasz z Pomocy Premium, a my dostaniemy od Ciebie e-mail wysłany z adresu, który masz wpisany w swoim Panelu Klienta, Twoja wiadomość zyska najwyższy priorytet. Kontaktując się z nami telefonicznie, połączenie z numeru telefonu, który masz wpisany w Panelu Klienta nazwa.pl, zostanie od razu przekierowane do dedykowanego konsultanta zespołu Pomocy Premium.

  • Zamówienie na usługę Pomoc Premium możesz złożyć albo ze strony www.nazwa.pl, albo poprzez swój Panel Klienta. Link do strony, opisującej usługę oraz pozwalającej na jej zamówienie, dostępny jest w menu na górze strony www.nazwa.pl oraz w menu bocznym Panelu Klienta. Po opłaceniu usługi Pomoc Premium jest aktywowana od razu. Pamiętaj, aby w swoim Panelu Klienta podać adres e-mail oraz numer telefonu, z których mamy przyjmować Twoje priorytetowe zgłoszenia.

  • Pomoc Premium obsługiwana jest przez dedykowany zespół konsultantów Działu Obsługi Klienta. Priorytetem jest dla nas udzielenie szybkiego i skutecznego wsparcia w zakresie użytkowania i konfiguracji oferowanych przez nas usług. Niezależnie od pory dnia, zawsze możesz liczyć na kompetencję i zaangażowanie naszych pracowników. Chcemy, abyś wiedział, że jesteśmy tutaj dla Ciebie!

Lider rynku