Korzystaj z szybkiej i profesjonalnej obsługi
Szybki kontakt telefoniczny
Pomoc Premium umożliwia nawiązanie priorytetowego połączenia z infolinią nazwa.pl, gdzie przez całą dobę na kontakt od Ciebie czekają dedykowani konsultanci Działu Obsługi Klienta. Dzwoniąc z numeru telefonu podanego w Panelu Klienta, bez względu na porę dnia, zawsze w najkrótszym możliwym czasie uzyskasz odpowiedź na pytania związane z usługami, jakie oferujemy.
Szybki kontakt e-mailowy
Pomoc Premium zapewnia najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź e-mail. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość z adresu podanego w Panelu Klienta, a nasi technicy niezwłocznie zajmą się analizą zgłoszonej przez Ciebie kwestii. Uzyskasz dzięki temu najszybsze wsparcie dotyczące usług i powiązanych z nimi zagadnień technicznych czy płatności.
Bezpieczeństwo i wygoda
Pomoc Premium to dostępność wykwalifikowanych specjalistów nazwa.pl do Twojej dyspozycji 24 h/7. Pracujemy zgodnie z rygorystycznymi wymogami Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001:2017. Przez całą dobę jesteśmy gotowi, aby pomóc Ci w zrealizowaniu skomplikowanych czynności technicznych z najwyższym priorytetem.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi Pomoc Premium
-
Pomoc Premium to usługa, dzięki której możesz liczyć na najszybszą obsługę swoich zgłoszeń zarówno poprzez kontakt e-mailowy, jak i infolinię. Nasz system automatycznie rozpozna Twój adres e-mail i numer telefonu, więc niezależnie od sposobu kontaktu, obsługą Twojego pytania zajmie się priorytetowo dedykowany zespół konsultantów Działu Obsługi Klienta.
-
Pomoc Premium daje Ci pewność, że zawsze w najkrótszym czasie otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenie, i to niezależnie od pory dnia. Jeżeli korzystasz z Pomocy Premium, a my dostaniemy od Ciebie e-mail wysłany z adresu, który masz wpisany w swoim Panelu Klienta, Twoja wiadomość zyska najwyższy priorytet. Kontaktując się z nami telefonicznie, połączenie z numeru telefonu, który masz wpisany w Panelu Klienta nazwa.pl, zostanie od razu przekierowane do dedykowanego konsultanta zespołu Pomocy Premium.
-
Zamówienie na usługę Pomoc Premium możesz złożyć albo ze strony www.nazwa.pl, albo poprzez swój Panel Klienta. Link do strony, opisującej usługę oraz pozwalającej na jej zamówienie, dostępny jest w menu na górze strony www.nazwa.pl oraz w menu bocznym Panelu Klienta. Po opłaceniu usługi Pomoc Premium jest aktywowana od razu. Pamiętaj, aby w swoim Panelu Klienta podać adres e-mail oraz numer telefonu, z których mamy przyjmować Twoje priorytetowe zgłoszenia.
-
Pomoc Premium obsługiwana jest przez dedykowany zespół konsultantów Działu Obsługi Klienta. Priorytetem jest dla nas udzielenie szybkiego i skutecznego wsparcia w zakresie użytkowania i konfiguracji oferowanych przez nas usług. Niezależnie od pory dnia, zawsze możesz liczyć na kompetencję i zaangażowanie naszych pracowników. Chcemy, abyś wiedział, że jesteśmy tutaj dla Ciebie!