Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Wyszukaj domenę

Zamówienie i aktywacja usługi Mail Backup

Czym jest Mail Backup?

Mail Backup to usługa służąca do wykonywania kopii bezpieczeństwa skrzynek e-mail za pomocą protokołu IMAP4. Zawartość zabezpieczonych za jej pomocą kont poczty elektronicznej wysyłana jest w postaci zaszyfrowanej do chmury nazwa.pl i tam przechowywana w spełniających normę bezpieczeństwa TIER III Data Center. Dzięki szyfrowaniu danych przy pomocy algorytmu AES-256 z wykorzystaniem hasła znanego tylko użytkownikowi aplikacji zachowana jest pełna poufność backupów przechowywanych w chmurze nazwa.pl.

Korzystając z Mail Backup, w sytuacji gdy np. przypadkowo usuniesz z konta ważną wiadomość lub utracisz dostęp do skrzynki, możesz odzyskać wybrane lub wszystkie wiadomości z każdego dnia, w którym wykonywana była ich kopia zapasowa (maksymalnie do 90 dni wstecz).

Mail Backup dysponuje wbudowanymi wewnętrznymi mechanizmami kontroli wykonywanych kopii, do których można zaliczyć m.in. automatyczną funkcję repair czy funkcję deduplikacji danych. Zapewniają one, że wykonywane kopie bezpieczeństwa pozbawione będą ewentualnych błędów, które mogłyby się pojawić np. w przypadku nagłego przerwania połączenia internetowego, a także nie zajmują więcej miejsca w chmurze, niż to faktycznie jest konieczne.

 

Jak zamówić usługę Mail Backup w Modelu Abonamentowym?
  1. Na stronie https://www.nazwa.pl wybierz zakładkę SaaS (1) i kliknij odnośnik Backup poczty (2) widoczny w sekcji Backup.
  2. Usługa w Modelu Abonamentowym dostępna jest w trzech opcjach, które różnią się od siebie przestrzenią dyskową przeznaczoną na backup skrzynek e-mail: 25 GB, 100 GB i 250 GB. Wybierz żądaną opcję usługi (1), a następnie kliknij przycisk WYBIERAM (2).
  3. mail backup wortal wybieram abonamentowy

  4. Wybierz dostępny okres abonamentowy (1). Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w widocznym polu i kliknij przycisk UŻYJ KODU (2). Określ również, czy usługę kupujesz jako Osoba prywatna czy Firma (3). Po zweryfikowaniu wprowadzonych danych kliknij przycisk DO KASY (4).
  5. mail backup koszyk abonamentowy do kasy

  6. Załóż nowe konto w Panelu Klienta nazwa.pl lub zaloguj się z użyciem posiadanych danych. Jeżeli wcześniej zarejestrowałeś się jako użytkownik w Panelu Klienta nazwa.pl, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Należy go wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.
  7. Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).

  8. Zapoznaj się z treścią wymienionych regulaminów i zaakceptuj ich warunki (1), a następnie kliknij POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).
  9. mail backup koszyk abonamentowy potwierdzam zamowienie

  10. Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj transakcję.

 

Jak zamówić usługę Mail Backup w Modelu za Użycie?
  1. Na stronie https://www.nazwa.pl wybierz zakładkę SaaS (1) i kliknij odnośnik Backup poczty (2) widoczny w sekcji Backup.
  2. Wariant Pay-Per-Use usługi wybierzesz podobnie, jak opcję przestrzeni dyskowej usługi abonamentowej (1). Zapoznaj się z informacjami na temat usługi, a następnie kliknij przycisk WYBIERAM (2).
  3. mail backup wortal wybieram ppu

  4. Zaznacz opcję Model za Użycie (1). Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w widocznym polu i kliknij przycisk UŻYJ KODU (2). Określ również, czy usługę kupujesz jako Osoba prywatna czy Firma (3). Po zweryfikowaniu wprowadzonych danych kliknij przycisk DO KASY (4).
  5. mail backup koszyk ppu do kasy

  6. Załóż nowe konto w Panelu Klienta nazwa.pl lub zaloguj się z użyciem posiadanych danych. Jeżeli wcześniej zarejestrowałeś się jako użytkownik w Panelu Klienta nazwa.pl, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Należy go wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.
  7. Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).

  8. Zapoznaj się z treścią regulaminu usługi i zaakceptuj jego warunki (1), a następnie kliknij POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).
  9. mail backup koszyk ppu potwierdzam zamowienie

  10. Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj transakcję.

 

Jak aktywować usługę i zacząć korzystać z Mail Backup?

Chcąc aktywować usługę Mail Backup, ze strony https://www.nazwa.pl/mailbackup/ pobierz aplikację Mail Backup dla swojego systemu operacyjnego (Windows, macOS lub Linux). Zainstaluj ją, a następnie uruchom. W oknie aplikacji wpisz identyfikator posiadanej usługi oraz kod jednorazowy, które znajdziesz w Panelu Klienta nazwa.pl.

WIĘCEJ INFORMACJI:Instalacja i uruchomienie aplikacji Mail Backup

Table of Contents