Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Wymarzona strona WWW Testuj za darmo!

Ustawienia wysyłki mailingów

Przy pierwszym zalogowaniu do Mailer Panel konieczne jest skonfigurowanie ustawień wysyłki.

W tym celu, po zalogowaniu, przejdź do zakładki Ustawienia (1). Wyświetlony zostanie formularz konfiguracji ustawień wysyłki.

W polu Wyświetlany adres e-mail (2), wpisz nazwę adresu, który wyświetlany będzie jako nadawca mailingu.

W polu Odpowiedź do (3), wprowadź adres e-mail, na który trafiać będą ewentualne odpowiedzi od odbiorców. Musi być to także adres, który jest powiązany z Twoją domeną, dla której masz skonfigurowaną usługę Maile Marketingowe.

Możesz również wprowadzić nazwę wyświetlaną (4), która widoczna będzie obok adresu e-mail, w wysłanej korespondencji.

Po wprowadzeniu ustawień, kliknij Zapisz (5).

W dowolnej chwili możesz edytować wprowadzone wcześniej ustawienia. W tym celu przejdź do zakładki Ustawienia (1), a następnie kliknij ikonę w kolumnie Akcje (2) i wybierz Edytuj (3).

Możesz zmienić wprowadzone wcześniej dane (1) i zapisać (2) zmiany.

UWAGA! Edycja ustawień nie będzie możliwa w trakcie trwania wysyłki mailingu.

Wysyłka kampanii realizowana jest przy użyciu adresu widniejącego w ustawieniach w chwili wysyłki. Na przykład, jeśli zaplanujesz realizację wysyłki przy użyciu adresu nadawca1@jakasdomena.pl i ustawisz harmonogram, aby kampania została wysłana np. za 5 dni, a po 2 dniach zmienisz profil nadawcy na nadawca2@jakasdomena.pl, to wysyłka z harmonogramu zostanie zrealizowana przy użyciu nowego adresu, nadawca2@jakasdomena.pl, ponieważ taki adres będzie ustawiony w momencie wysyłki. Jeżeli natomiast będziesz mieć skonfigurowaną w harmonogramie kampanię do realizacji, a po tej konfiguracji skasujesz ustawienia wysyłki, taka kampania nie zostanie zrealizowana i będzie widoczna jako anulowana z powodu braku właściwej konfiguracji usługi.

Table of Contents