Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Wymarzona strona WWW Testuj za darmo!

Jak dodać lub usunąć grupę odbiorców?

Dodanie grupy

Aby dodać nową grupę odbiorców, przejdź w Mailer Panel do zakładki Kontakty (1) i kliknij przycisk Nowa grupa odbiorców (2).

W wyświetlonym formularzu wpisz nazwę nowej grupy (1) i kliknij Zapisz (2).

 

Usunięcie grupy

Jeśli na Twojej liście znajduje się więcej niż jedna grupa odbiorców, możesz usunąć dowolną z nich. W tym celu, kliknij ikonę w kolumnie Akcja (1), po prawej stronie od nazwy grupy i wybierz opcję Usuń (2).

 

Zmiana nazwy grupy

Aby zmienić nazwę grupy, kliknij ikonę w kolumnie Akcja (1), po prawej stronie od nazwy grupy i wybierz opcję Edytuj (2).

Wyświetlony zostanie formularz podobny, jak przy dodawaniu nowej grupy. Wpisz nową nazwę (1)Zapisz (2) zmianę.


WIĘCEJ INFORMACJI:Jak dodać nowy kontakt do wybranej grupy odbiorców?

Table of Contents