-
- Instalacja aplikacji Cloud Backup w systemie Linux
- Instalacja aplikacji Cloud Backup w systemie macOS
- Cloud Backup - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Najczęstsze problemy pojawiające się podczas korzystania z Cloud Backup
- Dezinstalacja Cloud Backup
- Wstrzymanie działania programu
- Sprawdzanie poziomu wykorzystania usługi
- Historia wykonanych kopii
- Zarządzanie hasłem szyfrowania danych
- Harmonogram aktualizacji kopii danych
- Przywracanie danych z kopii Cloud Backup
- Zarządzanie utworzoną kopią danych
- Tworzenie kopii danych
- Kod jednorazowy
- Instalacja i korzystanie z programu Cloud Backup
- Zamówienie i aktywacja usługi
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
-
- Domeny krajowe (ccTLD)
- Domeny nTLD
- DNS Anycast jako usługa dodatkowa dla domen zarejestrowanych poza nazwa.pl
- Domena europejska .eu
- Domeny globalne (TLD)
- Domeny polskie
- Ile czasu trwa uruchomienie domeny?
- Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?
- Na jaki okres mogę zarejestrować domenę?
- Jaka domena jest najlepsza dla mojej działalności?
- Jakie zasady obowiązują przy tworzeniu nazwy domeny?
- Jakie są rodzaje domen?
- Oszustwa i nadużycia
- Dlaczego warto mieć domenę?
- Jak zamówić domenę w nazwa.pl?
- Co to jest domena (adres internetowy)?
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
- Whois Privacy dla domen globalnych
- Jak wygenerować wniosek o wydanie kodu authinfo?
- Przywracanie wygasłych domen
- Transfer domeny do nazwa.pl
- Cesja praw do domeny
- Jak zaktualizować dane lub nazwę Abonenta domeny?
- Termin ważności domeny i jego przedłużenie
- Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?
- Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?
- Jak mogę przenieść domenę pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą odbiorcy faktury)?
- Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
- Z czym wiąże się zawieszenie domeny globalnej?
- Na czym polega weryfikacja adresu e-mail Klienta i Abonenta?
- Dlaczego moja domena została zawieszona?
- Czy mogę ukryć dane Abonenta w bazie WHOIS?
- Kim jest Abonent domyślny?
- Kim jest Abonent domeny?
- Kto jest prawnym dysponentem zarejestrowanej domeny?
- Show all articles ( 3 ) Collapse Articles
-
- Jak aktywować zabezpieczenie DKIM dla domeny lub subdomeny?
- Skonfiguruj swoją domenę do pracy z Google Search Console
- Dostęp do strony WWW po zmianie adresu IP i bez czekania na propagację zmian w DNS
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą domen
- Jak włączyć ręczną konfigurację strefy DNS domeny zarejestrowanej w nazwa.pl?
- Jak ustawić strefę DNS u swojego rejestratora aby korzystać z hostingu w nazwa.pl?
- Ustawienia Zaawansowane domeny
- Jak zmienić konfigurację dla wielu domen jednocześnie?
- Jak przekierować domenę na adres URL (adres WWW)?
- Jak przekierować domenę na zewnętrzny adres IP?
- Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?
- Jak przekierować domenę na hosting w nazwa.pl?
- Co to jest parkowanie domeny?
- Jak uruchomić na serwerze domenę zarejestrowaną poza nazwa.pl?
- Zmiana delegacji domeny
- Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
- Jak aktywować zabezpieczenie DKIM dla domeny lub subdomeny?
- Whois Privacy dla domen globalnych
- Domeny krajowe (ccTLD)
- Domeny nTLD
- Skonfiguruj swoją domenę do pracy z Google Search Console
- Dostęp do strony WWW po zmianie adresu IP i bez czekania na propagację zmian w DNS
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą domen
- DNS Anycast jako usługa dodatkowa dla domen zarejestrowanych poza nazwa.pl
- Domena europejska .eu
- Domeny globalne (TLD)
- Domeny polskie
- Ile czasu trwa uruchomienie domeny?
- Jak wygenerować wniosek o wydanie kodu authinfo?
- Przywracanie wygasłych domen
- Transfer domeny do nazwa.pl
- Cesja praw do domeny
- Jak zaktualizować dane lub nazwę Abonenta domeny?
- Termin ważności domeny i jego przedłużenie
- Jak włączyć ręczną konfigurację strefy DNS domeny zarejestrowanej w nazwa.pl?
- Jak ustawić strefę DNS u swojego rejestratora aby korzystać z hostingu w nazwa.pl?
- Ustawienia Zaawansowane domeny
- Jak zmienić konfigurację dla wielu domen jednocześnie?
- Jak przekierować domenę na adres URL (adres WWW)?
- Jak przekierować domenę na zewnętrzny adres IP?
- Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?
- Jak przekierować domenę na hosting w nazwa.pl?
- Co to jest parkowanie domeny?
- Jak uruchomić na serwerze domenę zarejestrowaną poza nazwa.pl?
- Zmiana delegacji domeny
- Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?
- Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?
- Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?
- Jak mogę przenieść domenę pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą odbiorcy faktury)?
- Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
- Z czym wiąże się zawieszenie domeny globalnej?
- Na czym polega weryfikacja adresu e-mail Klienta i Abonenta?
- Dlaczego moja domena została zawieszona?
- Czy mogę ukryć dane Abonenta w bazie WHOIS?
- Kim jest Abonent domyślny?
- Kim jest Abonent domeny?
- Kto jest prawnym dysponentem zarejestrowanej domeny?
- Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?
- Na jaki okres mogę zarejestrować domenę?
- Jaka domena jest najlepsza dla mojej działalności?
- Jakie zasady obowiązują przy tworzeniu nazwy domeny?
- Jakie są rodzaje domen?
- Oszustwa i nadużycia
- Dlaczego warto mieć domenę?
- Jak zamówić domenę w nazwa.pl?
- Co to jest domena (adres internetowy)?
- Show all articles ( 35 ) Collapse Articles
-
-
-
- Konfiguracja iPhone Mail
- Jaki rodzaj serwera poczty przychodzącej wybrać (IMAP czy POP3)?
- Konfiguracja Poczty Windows 10
- Konfiguracja konta e-mail w Gmail
- Konfiguracja The Bat!
- Konfiguracja Claws Mail
- Konfiguracja Mozilla Thunderbird
- Konfiguracja Windows Live Mail
- Konfiguracja eM Client
- Konfiguracja Microsoft Outlook
- Konfiguracja konta e-mail na Androidzie
- Podstawowe parametry do konfiguracji programów pocztowych
- Konfiguracja macOS Mail
-
- Blokowanie i odblokowywanie skrzynki e-mail
- Zmiana domeny skrzynki e-mail
- Jak włączyć monitor zajętości konta e-mail?
- Usuwanie skrzynki e-mail z serwera
- Autoresponder - co to jest i jak go ustawić?
- Konfiguracja filtrów antyspamowych
- Jak dodać alias i przekierowanie poczty?
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Jak zwiększyć pojemność skrzynki e-mail?
- Jak założyć skrzynkę e-mail na serwerze?
-
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Zapisywanie wiadomości jako .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e-mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e-mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e-mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e-mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e-mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
-
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić?
- Brak możliwości odbioru wiadomości e-mail z załącznikiem
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą poczty e-mail
- Przywracanie wiadomości e-mail z kopii bezpieczeństwa (backup)
- Serwery pocztowe CloudMail
- Listy dyskusyjne - tworzenie, obsługa
- Przenoszenie zawartości kont e-mail pomiędzy serwerami nazwa.pl
- Migracja poczty e-mail z zewnętrznego serwera
-
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem ze względu na nieprawidłowy kod z aplikacji Google Authenticator
- Przenoszenie ustawień zabezpieczenia 2FA z aplikacji Google Authenticator na nowe urządzenie
- Jak zresetować ustawienia zabezpieczenia 2FA za pomocą aplikacji Google Authenticator?
- Jak długo ważny jest kod z aplikacji Google Authenticator?
- Jak aktywować zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl?
- Jak często wysyłane są wiadomości SMS w usłudze Zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail?
- Płatności za korzystanie z zabezpieczenia 2FA
- Jak sprawdzić, które konta e-mail mają aktywne zabezpieczenie 2FA?
- Zarządzanie adresami IP autoryzowanymi dla połączeń do skrzynki e-mail przez IMAP i POP3
- Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla konta e-mail w nazwa.pl?
- W jaki sposób zabezpieczenie 2FA chroni dostęp do poczty e-mail?
- Jak zalogować się do Cloud Mail przy włączonym zabezpieczeniu 2FA (SMS/Google Authenticator)?
- Jak działa zabezpieczenie 2FA w przypadku korzystania z konta e-mail w programie pocztowym (połączenia przez IMAP4/POP3/SMTP)?
- Co to jest zabezpieczenie 2FA?
- Dlaczego należy korzystać z zabezpieczenia 2FA?
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem ze względu na nieprawidłowy kod z aplikacji Google Authenticator
- Przenoszenie ustawień zabezpieczenia 2FA z aplikacji Google Authenticator na nowe urządzenie
- Jak zresetować ustawienia zabezpieczenia 2FA za pomocą aplikacji Google Authenticator?
- Jak długo ważny jest kod z aplikacji Google Authenticator?
- Jak aktywować zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl?
- Jak często wysyłane są wiadomości SMS w usłudze Zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail?
- Płatności za korzystanie z zabezpieczenia 2FA
- Zarządzanie adresami IP autoryzowanymi dla połączeń do skrzynki e-mail przez IMAP i POP3
- Jak sprawdzić, które konta e-mail mają aktywne zabezpieczenie 2FA?
- Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla konta e-mail w nazwa.pl?
- W jaki sposób zabezpieczenie 2FA chroni dostęp do poczty e-mail?
- Jak zalogować się do Cloud Mail przy włączonym zabezpieczeniu 2FA (SMS/Google Authenticator)?
- Jak działa zabezpieczenie 2FA w przypadku korzystania z konta e-mail w programie pocztowym (połączenia przez IMAP4/POP3/SMTP)?
- Co to jest zabezpieczenie 2FA?
- Dlaczego należy korzystać z zabezpieczenia 2FA?
- Konfiguracja iPhone Mail
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić?
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Brak możliwości odbioru wiadomości e-mail z załącznikiem
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą poczty e-mail
- Przywracanie wiadomości e-mail z kopii bezpieczeństwa (backup)
- Serwery pocztowe CloudMail
- Zapisywanie wiadomości jako .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e-mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e-mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e-mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e-mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e-mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
- Listy dyskusyjne - tworzenie, obsługa
- Przenoszenie zawartości kont e-mail pomiędzy serwerami nazwa.pl
- Migracja poczty e-mail z zewnętrznego serwera
- Blokowanie i odblokowywanie skrzynki e-mail
- Zmiana domeny skrzynki e-mail
- Jak włączyć monitor zajętości konta e-mail?
- Usuwanie skrzynki e-mail z serwera
- Autoresponder - co to jest i jak go ustawić?
- Konfiguracja filtrów antyspamowych
- Jak dodać alias i przekierowanie poczty?
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Jak zwiększyć pojemność skrzynki e-mail?
- Jak założyć skrzynkę e-mail na serwerze?
- Jaki rodzaj serwera poczty przychodzącej wybrać (IMAP czy POP3)?
- Konfiguracja Poczty Windows 10
- Konfiguracja konta e-mail w Gmail
- Konfiguracja The Bat!
- Konfiguracja Claws Mail
- Konfiguracja Mozilla Thunderbird
- Konfiguracja Windows Live Mail
- Konfiguracja eM Client
- Konfiguracja Microsoft Outlook
- Konfiguracja konta e-mail na Androidzie
- Podstawowe parametry do konfiguracji programów pocztowych
- Konfiguracja macOS Mail
- Show all articles ( 46 ) Collapse Articles
-
-
-
- Konto SSH
- Total Commander - konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Optymalizacja obrazów (Konwersja do WebP)
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla serwera CloudHosting?
- CDN nazwa.pl na serwerach CloudHosting
- Jak utworzyć subdomenę na serwerze CloudHosting?
- Usługi IT
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze?
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla serwera
- Jak umieścić kilka stron na jednym serwerze?
- Jak przywrócić CloudHosting z backupu?
- Utrata hasła do serwera CloudHosting
- Co to jest SSH i do czego służy?
- Własne strony błędów (np. 404)
- Konta FTP
- Jak wgrać pliki na serwer?
- WinSCP – konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting?
- Wizytówka internetowa
- Zmiana rodzaju serwera
- Zarządzanie hostingiem
- Czy serwer posiada własny adres IP?
- Jak mogę zamówić serwer WWW?
- Co to jest serwer WWW?
- Show all articles ( 9 ) Collapse Articles
-
- Przywrócenie bazy danych z zabezpieczonej kopii
- Obsługa starszych wersji baz danych
- Konfiguracja Redis w popularnych systemach CMS
- Bazy danych MongoDB
- Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS
- Bazy danych Redis i Memcached - podstawowa konfiguracja
- phpPgAdmin
- phpMyAdmin
- Zarządzanie bazą danych
- Zarządzanie użytkownikami baz danych
- Dodawanie bazy danych na serwerze
- Co to są bazy danych?
-
- Jak przygotować własny skrypt PHP do uruchomienia w CRON?
- Jak sprawdzić adres IP połączenia internetowego, z którego korzystam?
- Kody diagnostyczne serwera WWW
- Serwer HTTP - kody odpowiedzi
- Serwer HTTP - błędy niepowodzenia (5xx)
- Serwer HTTP - kody błędów aplikacji użytkownika (4xx)
- Serwer HTTP - kody przekierowania (3xx)
- Serwer HTTP - kody powodzenia (2xx)
- Błąd 500 Internal Server Error - dlaczego się pojawia?
- Instalacja PrestaShop na serwerze CloudHosting
- Jak korzystając z .htaccess zablokować szkodliwym botom dostęp do strony WWW?
- Samodzielna instalacja CMS WordPress na serwerze
- Jak wykonać komendę ping i tracert na komputerze z systemem Windows?
- WP-CLI na serwerach CloudHosting
- Composer na serwerach CloudHosting
- Jak zmienić wartość max_input_vars?
- Technologia Node.js
- Ustawienie Reverse DNS (PTR) dla dedykowanego adresu IP
- Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Uruchomienie CMS WordPress na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Repozytoria Git i SVN
- Kod autoryzujący w Panelu Klienta
- Określanie liczby plików na serwerze
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze CloudHosting?
- Czym jest certyfikat SSL i jak go uruchomić?
- Web Application Firewall
- mod_rewrite
- Katalogi zabezpieczone hasłem
- Harmonogramy zadań (CRON)
- Zmiana wersji PHP na serwerze
- Ustawienia serwera
- Show all articles ( 16 ) Collapse Articles
-
- Obsługa LSCache plugins
- Obsługa starszych wersji Node.js
- Serwer pocztowy XL/XXL
- Dodatkowa przestrzeń dyskowa dla serwera
- ReverseDNS dla dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
- Obsługa starszych wersji PHP
- Automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP
- Aktywacja dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
-
- Jak zmienić datę końcowego terminu przechowywania kopii?
- Dlaczego kopia zapasowa danych ma inny rozmiar niż dane źródłowe?
- Jak mogę sprawdzić postęp wykonywania kopii zapasowej?
- Jak sprawdzić, ile miejsca na dysku zajmują kopie zapasowe?
- Jak usunąć zbędną kopię zapasową?
- Dlaczego nie mogę wykonać żadnych operacji w zakładce BACKUP?
- W jaki sposób wgrać przywróconą z kopii bazę danych na serwer?
- Jak uzyskać dostęp do bazy danych po przywróceniu jej z kopii zapasowej?
- W jaki sposób nadpisać pliki na FTP danymi z kopii zapasowej?
- Jak uzyskać dostęp przez FTP do plików strony WWW znajdujących się w kopii zapasowej?
- Jak dograć brakującą zawartość wybranego konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak przywrócić zawartość konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak utworzyć harmonogram wykonywania kopii baz danych co 2 godziny, a plików na FTP i kont e-mail raz na dobę?
- Przywracanie zawartości kont e-mail z kopii zapasowej
- Przywracanie baz danych z Kopii zapasowej
- Przywracanie plików strony WWW z kopii zapasowej
- Jak przywrócić dane z kopii zapasowej?
- Historia operacji dotyczących Kopii zapasowych danych
- Wykaz Kopii zapasowych danych
- Modyfikacja harmonogramu wykonywania Kopii zapasowej danych
- Planowanie harmonogramu wykonywania kopii zapasowych
- Tworzenie kopii zapasowej na żądanie
- Rozpoczęcie korzystania z usługi Kopia zapasowa danych
- Charakterystyka usługi Kopia zapasowa danych
- Systemowa kopia bezpieczeństwa a Kopia zapasowa danych
- Backup, czyli kopia zapasowa danych
- Show all articles ( 11 ) Collapse Articles
-
- Jak zmienić datę końcowego terminu przechowywania kopii?
- Jak mogę sprawdzić postęp wykonywania kopii zapasowej?
- Jak sprawdzić, ile miejsca na dysku zajmują kopie zapasowe?
- Jak usunąć zbędną kopię zapasową?
- Dlaczego nie mogę wykonać żadnych operacji w zakładce BACKUP?
- W jaki sposób wgrać przywróconą z kopii bazę danych na serwer?
- Jak uzyskać dostęp do bazy danych po przywróceniu jej z kopii zapasowej?
- W jaki sposób nadpisać pliki na FTP danymi z kopii zapasowej?
- Jak uzyskać dostęp przez FTP do plików strony WWW znajdujących się w kopii zapasowej?
- Jak dograć brakującą zawartość wybranego konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak przywrócić zawartość konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak utworzyć harmonogram wykonywania kopii baz danych co 2 godziny, a plików na FTP i kont e-mail raz na dobę?
-
- Dlaczego kopia zapasowa danych ma inny rozmiar niż dane źródłowe?
- Przywracanie zawartości kont e-mail z kopii zapasowej
- Przywracanie baz danych z Kopii zapasowej
- Przywracanie plików strony WWW z kopii zapasowej
- Jak przywrócić dane z kopii zapasowej?
- Historia operacji dotyczących Kopii zapasowych danych
- Wykaz Kopii zapasowych danych
- Modyfikacja harmonogramu wykonywania Kopii zapasowej danych
- Planowanie harmonogramu wykonywania kopii zapasowych
- Tworzenie kopii zapasowej na żądanie
- Rozpoczęcie korzystania z usługi Kopia zapasowa danych
- Charakterystyka usługi Kopia zapasowa danych
- Systemowa kopia bezpieczeństwa a Kopia zapasowa danych
- Backup, czyli kopia zapasowa danych
- Jak przygotować własny skrypt PHP do uruchomienia w CRON?
- Obsługa LSCache plugins
- Obsługa starszych wersji Node.js
- Jak sprawdzić adres IP połączenia internetowego, z którego korzystam?
- CloudHosting Pay-Per-Use
- Jak zmienić datę końcowego terminu przechowywania kopii?
- Dlaczego kopia zapasowa danych ma inny rozmiar niż dane źródłowe?
- Jak mogę sprawdzić postęp wykonywania kopii zapasowej?
- Jak sprawdzić, ile miejsca na dysku zajmują kopie zapasowe?
- Jak usunąć zbędną kopię zapasową?
- Dlaczego nie mogę wykonać żadnych operacji w zakładce BACKUP?
- W jaki sposób wgrać przywróconą z kopii bazę danych na serwer?
- Jak uzyskać dostęp do bazy danych po przywróceniu jej z kopii zapasowej?
- W jaki sposób nadpisać pliki na FTP danymi z kopii zapasowej?
- Jak uzyskać dostęp przez FTP do plików strony WWW znajdujących się w kopii zapasowej?
- Jak dograć brakującą zawartość wybranego konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak przywrócić zawartość konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak utworzyć harmonogram wykonywania kopii baz danych co 2 godziny, a plików na FTP i kont e-mail raz na dobę?
- Przywracanie zawartości kont e-mail z kopii zapasowej
- Przywracanie baz danych z Kopii zapasowej
- Przywracanie plików strony WWW z kopii zapasowej
- Jak przywrócić dane z kopii zapasowej?
- Historia operacji dotyczących Kopii zapasowych danych
- Wykaz Kopii zapasowych danych
- Modyfikacja harmonogramu wykonywania Kopii zapasowej danych
- Planowanie harmonogramu wykonywania kopii zapasowych
- Tworzenie kopii zapasowej na żądanie
- Rozpoczęcie korzystania z usługi Kopia zapasowa danych
- Charakterystyka usługi Kopia zapasowa danych
- Systemowa kopia bezpieczeństwa a Kopia zapasowa danych
- Backup, czyli kopia zapasowa danych
- Kody diagnostyczne serwera WWW
- Serwer HTTP - kody odpowiedzi
- Serwer HTTP - błędy niepowodzenia (5xx)
- Serwer HTTP - kody błędów aplikacji użytkownika (4xx)
- Serwer HTTP - kody przekierowania (3xx)
- Serwer HTTP - kody powodzenia (2xx)
- Błąd 500 Internal Server Error - dlaczego się pojawia?
- Obciążenie serwera poczty
- Obciążenie hostingu
- Obciążenie serwera WWW
- Wykorzystanie dysku
- Statystyki odwiedzin WWW
- Logi serwera
- Konto SSH
- Serwer pocztowy XL/XXL
- Dodatkowa przestrzeń dyskowa dla serwera
- ReverseDNS dla dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
- Obsługa starszych wersji PHP
- Automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP
- Aktywacja dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
- Przywrócenie bazy danych z zabezpieczonej kopii
- Total Commander - konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Instalacja PrestaShop na serwerze CloudHosting
- Jak korzystając z .htaccess zablokować szkodliwym botom dostęp do strony WWW?
- Samodzielna instalacja CMS WordPress na serwerze
- Optymalizacja obrazów (Konwersja do WebP)
- Obsługa starszych wersji baz danych
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla serwera CloudHosting?
- Jak wykonać komendę ping i tracert na komputerze z systemem Windows?
- CDN nazwa.pl na serwerach CloudHosting
- WP-CLI na serwerach CloudHosting
- Composer na serwerach CloudHosting
- Jak zmienić wartość max_input_vars?
- Jak utworzyć subdomenę na serwerze CloudHosting?
- Konfiguracja Redis w popularnych systemach CMS
- Bazy danych MongoDB
- Technologia Node.js
- Usługi IT
- Ustawienie Reverse DNS (PTR) dla dedykowanego adresu IP
- Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Uruchomienie CMS WordPress na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Repozytoria Git i SVN
- Kod autoryzujący w Panelu Klienta
- Określanie liczby plików na serwerze
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze CloudHosting?
- Czym jest certyfikat SSL i jak go uruchomić?
- Web Application Firewall
- mod_rewrite
- Katalogi zabezpieczone hasłem
- Harmonogramy zadań (CRON)
- Zmiana wersji PHP na serwerze
- Ustawienia serwera
- Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS
- Obciążenie baz danych
- Bazy danych Redis i Memcached - podstawowa konfiguracja
- phpPgAdmin
- phpMyAdmin
- Zarządzanie bazą danych
- Zarządzanie użytkownikami baz danych
- Dodawanie bazy danych na serwerze
- Co to są bazy danych?
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze?
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla serwera
- Jak umieścić kilka stron na jednym serwerze?
- Jak przywrócić CloudHosting z backupu?
- Utrata hasła do serwera CloudHosting
- Co to jest SSH i do czego służy?
- Własne strony błędów (np. 404)
- Konta FTP
- Jak wgrać pliki na serwer?
- WinSCP – konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting?
- Wizytówka internetowa
- Zmiana rodzaju serwera
- Zarządzanie hostingiem
- Czy serwer posiada własny adres IP?
- Jak mogę zamówić serwer WWW?
- Co to jest serwer WWW?
- Show all articles ( 94 ) Collapse Articles
-
-
-
- Konfiguracja WordPress'a za pomocą modyfikacji wp-config.php
- Zabezpieczenie formularza w WordPress’ie za pomocą ochrony reCaptcha
- Jak zablokować plik xmlrpc.php w WordPressie?
- Diagnostyka zapytań do bazy danych w WordPressie
- WP-CLI na serwerach CloudHosting WordPress
- Composer na serwerach CloudHosting WordPress
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting WordPress
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting WordPress
- Jak skorzystać z cache Redis w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Redis?
- Odzyskiwanie hasła do instalacji WordPress dla zaawansowanych
- Jak skorzystać z cache Memcached w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Memcached?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting WordPress
- Logowanie do Administracji WordPress’a
- Dodawanie instalacji WordPress
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting WordPress
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting WordPress?
- Jak zmienić domenę strony opartej na WordPress?
- Jak przywrócić CloudHosting WordPress z backupu?
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting WordPress?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwer CloudHosting WordPress
- Utrata hasła do serwera CloudHosting WordPress
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting WordPress?
- Zmiana rodzaju serwera CloudHosting WordPress
- Zarządzanie usługą CloudHosting WordPress
- Co to jest CloudHosting WordPress i jak mogę go zamówić?
- Konfiguracja WordPress'a za pomocą modyfikacji wp-config.php
- Zabezpieczenie formularza w WordPress’ie za pomocą ochrony reCaptcha
- Jak zablokować plik xmlrpc.php w WordPressie?
- Diagnostyka zapytań do bazy danych w WordPressie
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting WordPress
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting WordPress?
- Jak zmienić domenę strony opartej na WordPress?
- WP-CLI na serwerach CloudHosting WordPress
- Composer na serwerach CloudHosting WordPress
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting WordPress
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting WordPress
- Jak przywrócić CloudHosting WordPress z backupu?
- Jak skorzystać z cache Redis w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Redis?
- Odzyskiwanie hasła do instalacji WordPress dla zaawansowanych
- Jak skorzystać z cache Memcached w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Memcached?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting WordPress
- Logowanie do Administracji WordPress’a
- Dodawanie instalacji WordPress
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting WordPress?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwer CloudHosting WordPress
- Utrata hasła do serwera CloudHosting WordPress
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting WordPress?
- Zmiana rodzaju serwera CloudHosting WordPress
- Zarządzanie usługą CloudHosting WordPress
- Co to jest CloudHosting WordPress i jak mogę go zamówić?
- Show all articles ( 12 ) Collapse Articles
-
-
-
- Zabezpieczenie formularza w PrestaShop za pomocą ochrony reCaptcha
- Aktualizacja aplikacji PrestaShop na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting e-Sklep
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting e-Sklep
- Co to jest cache Redis i jak z niego skorzystać?
- Zaawansowana konfiguracja SMTP w PrestaShop
- Odzyskiwanie hasła do instalacji PrestaShop dla zaawansowanych
- Co to jest cache Memcached i jak z niego skorzystać?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Logowanie do Administracji PrestaShop
- Tworzenie dodatkowego sklepu internetowego
-
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting e-Sklep
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting e-Sklep?
- Jak przywrócić CloudHosting e-Sklep z backupu?
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting e-Sklep?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwery CloudHosting e-Sklep
- Utrata hasła do serwera CloudHosting e-Sklep
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting e-Sklep?
- Zmiana rodzaju serwera e-Sklep Internetowy
- Jakie oprogramowanie obsługuje e-Sklep Internetowy?
- Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?
- Zabezpieczenie formularza w PrestaShop za pomocą ochrony reCaptcha
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting e-Sklep
- Aktualizacja aplikacji PrestaShop na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting e-Sklep?
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting e-Sklep
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting e-Sklep
- Jak przywrócić CloudHosting e-Sklep z backupu?
- Co to jest cache Redis i jak z niego skorzystać?
- Zaawansowana konfiguracja SMTP w PrestaShop
- Odzyskiwanie hasła do instalacji PrestaShop dla zaawansowanych
- Co to jest cache Memcached i jak z niego skorzystać?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Logowanie do Administracji PrestaShop
- Tworzenie dodatkowego sklepu internetowego
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting e-Sklep?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwery CloudHosting e-Sklep
- Utrata hasła do serwera CloudHosting e-Sklep
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting e-Sklep?
- Zmiana rodzaju serwera e-Sklep Internetowy
- Jakie oprogramowanie obsługuje e-Sklep Internetowy?
- Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?
- Show all articles ( 6 ) Collapse Articles
-
-
-
- Jak sprawdzić, czy adres IP nie jest blokowany na serwerze VPS z systemem Linux?
- Jak sprawdzić port połączenia SSH w systemie Linux?
- Konfiguracja firewalla w systemie Windows Server Standard 2012 dla usługi RDP
- Reverse DNS dla serwera VPS
- VPS z Windows Server
- Zmiana hasła konta root na serwerze VPS z systemem Linux
- Jak na serwerze VPS z systemem Linux zainstalować LAMP – Linux, Apache, MySQL i PHP?
- Zmiana parametrów serwera VPS
- Zmiana dystrybucji systemu operacyjnego Linux na serwerze VPS
- Panel Zarządzania serwerem VPS z systemem Linux
- Logowanie do serwera VPS z systemem Linux
- Co to jest serwer VPS i jak go zamówić?
-
- Resetowanie hasła dostępu do DirectAdmin
- Jak w DirectAdmin zainstalować certyfikat SSL?
- Tworzenie baz danych w DirectAdmin
- Jak utworzyć, przeglądać i przywracać kopie zapasowe (backup) w DirectAdmin?
- Jak założyć konto pocztowe w DirectAdmin?
- Jak założyć konto Użytkownika w DirectAdmin?
- Jak utworzyć pakiet Resellera w DirectAdmin?
- Czym jest i jak zalogować się do DirectAdmin?
- Jak sprawdzić, czy adres IP nie jest blokowany na serwerze VPS z systemem Linux?
- Jak sprawdzić port połączenia SSH w systemie Linux?
- Konfiguracja firewalla w systemie Windows Server Standard 2012 dla usługi RDP
- Reverse DNS dla serwera VPS
- VPS z Windows Server
- Resetowanie hasła dostępu do DirectAdmin
- Jak w DirectAdmin zainstalować certyfikat SSL?
- Tworzenie baz danych w DirectAdmin
- Jak utworzyć, przeglądać i przywracać kopie zapasowe (backup) w DirectAdmin?
- Jak założyć konto pocztowe w DirectAdmin?
- Jak założyć konto Użytkownika w DirectAdmin?
- Jak utworzyć pakiet Resellera w DirectAdmin?
- Czym jest i jak zalogować się do DirectAdmin?
- Zmiana hasła konta root na serwerze VPS z systemem Linux
- Jak na serwerze VPS z systemem Linux zainstalować LAMP – Linux, Apache, MySQL i PHP?
- Zmiana parametrów serwera VPS
- Zmiana dystrybucji systemu operacyjnego Linux na serwerze VPS
- Panel Zarządzania serwerem VPS z systemem Linux
- Logowanie do serwera VPS z systemem Linux
- Co to jest serwer VPS i jak go zamówić?
- Show all articles ( 5 ) Collapse Articles
-
-
-
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą certyfikatów SSL
- Unieważnienie działania certyfikatu w trakcie okresu jego ważności (revoke)
- Dlaczego moja strona nie jest zabezpieczona "kłódeczką"?
- Czy można przenosić certyfikat SSL między serwerami?
- Certyfikat pośredni Root CA
- Jakie są przewagi certyfikatów komercyjnych nad bezpłatnymi?
- Kto jest wystawcą mojego certyfikatu?
- Co to jest certyfikat Wildcard?
- Jak rozpoznać czy połączenie z serwerem jest szyfrowane?
- Sposoby walidacji certyfikatów SSL
- Różnice między szyfrowaniem RSA i ECDSA
- Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
- Co to jest certyfikat SSL i do czego służy?
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze?
-
- Czy można zamówić certyfikat SSL dla domen IDN (z polską literą)?
- Na jaki okres można zamówić certyfikat SSL?
- Co to jest walidacja certyfikatu SSL i jak przebiega?
- Jaki jest czas wystawienia certyfikatu SSL?
- Klucz prywatny i klucz publiczny
- Wymagania techniczne przy instalacji certyfikatu SSL
- Jak zamówić certyfikat SSL?
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą certyfikatów SSL
- Na jaki okres można odnowić certyfikat SSL?
- Na czym polega odnowienie certyfikatu SSL?
- Czy można zamówić certyfikat SSL dla domen IDN (z polską literą)?
- Na jaki okres można zamówić certyfikat SSL?
- Co to jest walidacja certyfikatu SSL i jak przebiega?
- Jaki jest czas wystawienia certyfikatu SSL?
- Klucz prywatny i klucz publiczny
- Wymagania techniczne przy instalacji certyfikatu SSL
- Jak zamówić certyfikat SSL?
- Unieważnienie działania certyfikatu w trakcie okresu jego ważności (revoke)
- Dlaczego moja strona nie jest zabezpieczona "kłódeczką"?
- Czy można przenosić certyfikat SSL między serwerami?
- Certyfikat pośredni Root CA
- Jakie są przewagi certyfikatów komercyjnych nad bezpłatnymi?
- Kto jest wystawcą mojego certyfikatu?
- Co to jest certyfikat Wildcard?
- Jak rozpoznać czy połączenie z serwerem jest szyfrowane?
- Sposoby walidacji certyfikatów SSL
- Różnice między szyfrowaniem RSA i ECDSA
- Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
- Co to jest certyfikat SSL i do czego służy?
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze?
- Show all articles ( 8 ) Collapse Articles
-
-
-
- Moje subskrypcje
- Czy jest obowiązek odnawiania ważności usług?
- Jak przyspieszyć wznowienie usługi opłaconej po terminie?
- Czy można dokonać zmianę daty terminu płatności za usługę?
- Jak wygenerować duplikat faktury VAT?
- Jak zmienić płatnika usługi (przeniesienie usługi między Panelami Klienta)?
- Jak zrezygnować z wysyłki papierowej proformy?
- Jak wypłacić środki zgromadzone w Programie Partnerskim?
- Jak rozliczyć płatność za zamówioną dodatkową usługę?
- Chcę otrzymać wydrukowaną (papierową) fakturę VAT
- Czy można wystawić fakturę VAT na dane Abonenta domeny?
- Jak sprawdzić historię moich płatności?
- Jak rozliczyć płatność on-line (karta, szybki przelew)?
- W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?
- Co to jest konto nadpłat?
- Czy dane do faktury muszą być takie jak dane właściciela usługi?
- Jak zmienić dane do faktury?
- Jaki jest czas księgowania wpłat?
- Gdzie znajdę aktualny cennik usług?
- Co zawiera przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam fakturę za opłaconą usługę?
- Show all articles ( 7 ) Collapse Articles
- Konto Zaliczkowe w CloudHosting Panel
- Konto Voucher
- Moje subskrypcje
- Konto Zaliczkowe w Panelu Klienta
- Czy jest obowiązek odnawiania ważności usług?
- Jak przyspieszyć wznowienie usługi opłaconej po terminie?
- Czy można dokonać zmianę daty terminu płatności za usługę?
- Jak wygenerować duplikat faktury VAT?
- Jak zmienić płatnika usługi (przeniesienie usługi między Panelami Klienta)?
- Jak zrezygnować z wysyłki papierowej proformy?
- Jak wypłacić środki zgromadzone w Programie Partnerskim?
- Jak rozliczyć płatność za zamówioną dodatkową usługę?
- Chcę otrzymać wydrukowaną (papierową) fakturę VAT
- Czy można wystawić fakturę VAT na dane Abonenta domeny?
- Jak sprawdzić historię moich płatności?
- Jak rozliczyć płatność on-line (karta, szybki przelew)?
- W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?
- Co to jest konto nadpłat?
- Czy dane do faktury muszą być takie jak dane właściciela usługi?
- Jak zmienić dane do faktury?
- Jaki jest czas księgowania wpłat?
- Gdzie znajdę aktualny cennik usług?
- Co zawiera przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam fakturę za opłaconą usługę?
- Show all articles ( 10 ) Collapse Articles
-
-
- Pomoc Premium
- Moje subskrypcje
- Karty kredytowe i płatnicze
- Konta Zaliczkowe
- Moje usługi
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą Panelu Klienta
- Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?
- Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta, jeżeli adres e-mail jest nieaktualny?
- Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?
- Komunikaty techniczne
- Kod autoryzujący
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Przenoszenie usług
- Zarządzanie usługami
- Moje dane
- Program Partnerski i Benefity
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Zapisywanie wiadomości e‑mail w formie pliku .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e‑mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e‑mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e‑mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e‑mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e‑mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
-
- Dodatki do stron tworzonych w Kreatorze
- Zarządzanie ustawieniami strony
- Moduły i umieszczanie zaawansowanych treści na stronie
- Ustawienia wyglądu elementów strony
- Dodawanie i edycja stron i podstron
- Pierwsze uruchomienie strony w Kreatorze mini, midi, maxi
- Czym jest Kreator mini, midi, maxi i jak się do niego zalogować?
-
- Dodatki do stron tworzonych w Kreatorze
- Zarządzanie ustawieniami strony
- Moduły i umieszczanie zaawansowanych treści na stronie
- Ustawienia wyglądu elementów strony
- Dodawanie i edycja stron i podstron
- Pierwsze uruchomienie strony w Kreatorze mini, midi, maxi
- Czym jest Kreator mini, midi, maxi i jak się do niego zalogować?
- Jak tworzyć i zmieniać ustawienia formularzy?
- Jak zarządzać newsami (aktualnościami)?
- Jak zarządzać sondami (pytaniami w ankietach)?
- Jak zarządzać kalendarzem?
- Jak zapisać i opublikować wprowadzone zmiany?
- Strona błędu 404 i zaślepka (blackdown)
- Ustawienia
- Podstrony
- Jak zarządzać sekcjami?
- Jak zarządzać modułami?
- Jak zarządzać szablonami?
- Czym jest Kreator WWW i jak się do niego zalogować?
- Show all articles ( 4 ) Collapse Articles
-
- Jak tworzyć i zmieniać ustawienia formularzy?
- Jak zarządzać newsami (aktualnościami)?
- Jak zarządzać sondami (pytaniami w ankietach)?
- Jak zarządzać kalendarzem?
- Jak zapisać i opublikować wprowadzone zmiany?
- Strona błędu 404 i zaślepka (blackdown)
- Ustawienia
- Podstrony
- Jak zarządzać sekcjami?
- Jak zarządzać modułami?
- Jak zarządzać szablonami?
- Czym jest Kreator WWW i jak się do niego zalogować?
- Pomoc Premium
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Jak skonfigurować zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel?
- How to log in to the CloudHosting Panel?
- Powiadomienia monitora zajętości
- Moje subskrypcje
- Karty kredytowe i płatnicze
- Konta Zaliczkowe
- Opis poszczególnych funkcji CloudHosting Panelu
- Jak zalogować się do CloudHosting Panel?
- Jak ustalić właściwy CloudHosting Panel?
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Moje usługi
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą Panelu Klienta
- Zapisywanie wiadomości e‑mail w formie pliku .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e‑mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e‑mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e‑mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e‑mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e‑mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
- Dodatki do stron tworzonych w Kreatorze
- Zarządzanie ustawieniami strony
- Moduły i umieszczanie zaawansowanych treści na stronie
- Ustawienia wyglądu elementów strony
- Dodawanie i edycja stron i podstron
- Pierwsze uruchomienie strony w Kreatorze mini, midi, maxi
- Czym jest Kreator mini, midi, maxi i jak się do niego zalogować?
- Jak tworzyć i zmieniać ustawienia formularzy?
- Jak zarządzać newsami (aktualnościami)?
- Jak zarządzać sondami (pytaniami w ankietach)?
- Jak zarządzać kalendarzem?
- Jak zapisać i opublikować wprowadzone zmiany?
- Strona błędu 404 i zaślepka (blackdown)
- Ustawienia
- Podstrony
- Jak zarządzać sekcjami?
- Jak zarządzać modułami?
- Jak zarządzać szablonami?
- Czym jest Kreator WWW i jak się do niego zalogować?
- Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?
- Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta, jeżeli adres e-mail jest nieaktualny?
- Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?
- Komunikaty techniczne
- Kod autoryzujący
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Przenoszenie usług
- Zarządzanie usługami
- Moje dane
- Program Partnerski i Benefity
- Show all articles ( 41 ) Collapse Articles
-
-
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
-
- Articles coming soon
-
-
-
-
- Tworzenie infrastruktury wysokiej dostępności (High availability - HA)
- Dodatkowa pojemność cache
- Ustawianie indywidualnych nagłówków i czasów cache-control
- Intrusion Prevention System (IPS) dla usługi CDN nazwa.pl
- Kompresja gzip i brotli
- Web Application Firewall (WAF) dla usługi CDN nazwa.pl
- Konwersja obrazów do formatu webp i automatyczna zmiana ich wielkości
- Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP usługi CDN nazwa.pl
- Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla usługi CDN nazwa.pl
- Weryfikacja adresu domeny głównej
- Weryfikacja poprawności odpowiedzi z oryginalnego serwera na zapytania o domenę główną
- Wdrożenie CDN nazwa.pl z zabezpieczeniem WAF
- Jak zweryfikować adres IP oryginalnego serwera?
- Tworzenie infrastruktury wysokiej dostępności (High availability - HA)
- Certyfikaty SSL dla domen korzystających z CDN nazwa.pl
- Konfiguracja domeny korzystającej z DNS Anycast do pracy z CDN nazwa.pl
- Dodawanie domen do usługi CDN nazwa.pl
- Zamówienie usługi CDN nazwa.pl
- Charakterystyka usługi CDN nazwa.pl
- Dodatkowa pojemność cache
- Ustawianie indywidualnych nagłówków i czasów cache-control
- Intrusion Prevention System (IPS) dla usługi CDN nazwa.pl
- Kompresja gzip i brotli
- Web Application Firewall (WAF) dla usługi CDN nazwa.pl
- Konwersja obrazów do formatu webp i automatyczna zmiana ich wielkości
- Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP usługi CDN nazwa.pl
- Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla usługi CDN nazwa.pl
- Analiza logów usługi CDN nazwa.pl
- Komunikat błędu CDN zamiast oczekiwanej strony WWW
- Nagłówki CDN nazwa.pl
- Konfiguracja domeny niekorzystającej z DNS Anycast do pracy z CDN nazwa.pl
- Wymagania podstawowe przy korzystaniu z usługi CDN nazwa.pl
- Ustawienia dotyczące płatności za usługę CDN nazwa.pl
- Czyszczenie cache na żądanie
- Statystyki CDN nazwa.pl
- Pierwsze uruchomienie usługi CDN nazwa.pl
- Show all articles ( 12 ) Collapse Articles
-
-
- Jak przenieść pocztę z dhosting.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z zenbox.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z kei.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z ovh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z lh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z home.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z cyberfolks.pl do nazwa.pl?
- Na czym polega dogranie brakujących wiadomości e-mail na skrzynkę?
- Jakie wymagania musi spełnić serwer poczty e-mail, aby można było korzystać z aplikacji Mail Backup?
- Jakie ograniczenia dotyczące połączeń IMAP4 pojawiają się w popularnych serwisach oferujących pocztę e-mail?
- Czy mogę przenieść usługę Mail Backup na inny komputer?
- Czy usługa Mail Backup ma limit dotyczący liczby i rozmiaru backupowanych kont e-mail?
- Czy możliwe jest odzyskanie hasła szyfrowania kopii zapasowych Mail Backup w przypadku jego utraty?
- Jak sprawdzić statystyki wykorzystania usługi Mail Backup?
- Dlaczego aplikacja Mail Backup zgłasza błąd przy połączeniu z moim serwerem poczty e-mail?
-
- Okresowe wstrzymanie działania programu Mail Backup
- Ustawienia szybkości połączenia i limitów prędkości aplikacji Mail Backup
- Hasło szyfrowania kopii zapasowych w aplikacji Mail Backup
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do nowego konta e-mail
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do oryginalnego konta e-mail
- Zarządzanie utworzonymi kopiami kont e-mail
- Harmonogram wykonywania kopii zapasowych poczty
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Interia (interia.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Gmail (gmail.com) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Onet (onet.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty o2 (o2.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej WP Poczty (wp.pl) z użyciem Mail Backup
- Konfiguracja kopii zapasowej kont e-mail w popularnych serwisach
- Uniwersalna konfiguracja kopii zapasowej konta e-mail (IMAP4)
- Jak przenieść pocztę z dhosting.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z zenbox.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z kei.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z ovh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z lh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z home.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z cyberfolks.pl do nazwa.pl?
- Na czym polega dogranie brakujących wiadomości e-mail na skrzynkę?
- Jakie wymagania musi spełnić serwer poczty e-mail, aby można było korzystać z aplikacji Mail Backup?
- Jakie ograniczenia dotyczące połączeń IMAP4 pojawiają się w popularnych serwisach oferujących pocztę e-mail?
- Czy mogę przenieść usługę Mail Backup na inny komputer?
- Czy usługa Mail Backup ma limit dotyczący liczby i rozmiaru backupowanych kont e-mail?
- Czy możliwe jest odzyskanie hasła szyfrowania kopii zapasowych Mail Backup w przypadku jego utraty?
- Jak sprawdzić statystyki wykorzystania usługi Mail Backup?
- Dlaczego aplikacja Mail Backup zgłasza błąd przy połączeniu z moim serwerem poczty e-mail?
- Rezygnacja z usługi Mail Backup
- Konfiguracja Konta Zaliczkowego i Subskrypcji dla usługi Mail Backup Pay-Per-Use
- Zasady rozliczeń za korzystanie z usługi Mail Backup
- Okresowe wstrzymanie działania programu Mail Backup
- Ustawienia szybkości połączenia i limitów prędkości aplikacji Mail Backup
- Hasło szyfrowania kopii zapasowych w aplikacji Mail Backup
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do nowego konta e-mail
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do oryginalnego konta e-mail
- Zarządzanie utworzonymi kopiami kont e-mail
- Harmonogram wykonywania kopii zapasowych poczty
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Interia (interia.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Gmail (gmail.com) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Onet (onet.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty o2 (o2.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej WP Poczty (wp.pl) z użyciem Mail Backup
- Konfiguracja kopii zapasowej kont e-mail w popularnych serwisach
- Uniwersalna konfiguracja kopii zapasowej konta e-mail (IMAP4)
- Instalacja i uruchomienie aplikacji Mail Backup
- Zamówienie i aktywacja usługi Mail Backup
- Show all articles ( 19 ) Collapse Articles
-
-
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mantis
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mantis
- Zarządzanie projektami w aplikacji Mantis
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mantis w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mantis
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mantis
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mantis
-
- Jak wykonać kopię bazy danych z serwera SaaS MariaDB?
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS MariaDB
- Zmiana hasła administratora na serwerze MariaDB
- Dostęp do serwera MariaDB z PHP
- Dostęp do serwera MariaDB z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze MariaDB
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze MariaDB
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze MariaDB
- Dodawanie bazy danych na serwerze MariaDB
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze MariaDB
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS MariaDB
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Nextcloud
- Zarządzanie plikami w aplikacji Nextcloud
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Nextcloud w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Nextcloud
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Nextcloud
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Nextcloud
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS PostgreSQL
- Zmiana hasła administratora na serwerze PostgreSQL
- Dostęp do serwera PostgreSQL z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze PostgreSQL
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze PostgreSQL
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS PostgreSQL
-
- Pobieranie certyfikatu SSL do połączenia z OpenSearch
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS OpenSearch
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie pulpitu nawigacyjnego w OpenSearch
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS OpenSearch
- Logowanie do OpenSearch Dashboards
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS OpenSearch
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mattermost
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mattermost
- BigBlueButton w SaaS Mattermost
- Zarządzanie komunikacją w aplikacji Mattermost
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mattermost w firmie
- Konfiguracja SMTP w Mattermost
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mattermost
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mattermost
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mattermost
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS osTicket
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS osTicket
- Zarządzanie zgłoszeniami w aplikacji osTicket
- Możliwość wykorzystania usługi SaaS osTicket
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS osTicket
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS osTicket
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS osTicket
- Jak wykonać kopię bazy danych z serwera SaaS MariaDB?
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mattermost
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mattermost
- BigBlueButton w SaaS Mattermost
- Zarządzanie komunikacją w aplikacji Mattermost
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mattermost w firmie
- Konfiguracja SMTP w Mattermost
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mattermost
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mattermost
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mattermost
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS osTicket
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS osTicket
- Zarządzanie zgłoszeniami w aplikacji osTicket
- Możliwość wykorzystania usługi SaaS osTicket
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS osTicket
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS osTicket
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS osTicket
- Pobieranie certyfikatu SSL do połączenia z OpenSearch
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS OpenSearch
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie pulpitu nawigacyjnego w OpenSearch
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS OpenSearch
- Logowanie do OpenSearch Dashboards
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS OpenSearch
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Cloud Mail
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Cloud Mail w firmie
- Logowanie do konta e-mail na usłudze SaaS Cloud Mail
- Zarządzanie pocztą e-mail w Cloud Mail
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Cloud Mail
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS SQL Express
- Dostęp do serwera SQL Express z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze SQL Express
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze SQL Express
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS SQL Express
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mantis
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mantis
- Zarządzanie projektami w aplikacji Mantis
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mantis w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mantis
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mantis
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mantis
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS dla Redis
- Zmiana hasła administratora na serwerze Redis
- Dostęp do serwera Redis z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze Redis
- Nawiązanie połączenia z bazą danych na serwerze Redis
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS dla Redis
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS MongoDB
- Zmiana hasła administratora na serwerze MongoDB
- Dostęp do serwera MongoDB z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze MongoDB
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze MongoDB
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS MongoDB
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS PostgreSQL
- Zmiana hasła administratora na serwerze PostgreSQL
- Dostęp do serwera PostgreSQL z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze PostgreSQL
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze PostgreSQL
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS PostgreSQL
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Nextcloud
- Zarządzanie plikami w aplikacji Nextcloud
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Nextcloud w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Nextcloud
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Nextcloud
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Nextcloud
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS MariaDB
- Zmiana hasła administratora na serwerze MariaDB
- Dostęp do serwera MariaDB z PHP
- Dostęp do serwera MariaDB z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze MariaDB
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze MariaDB
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze MariaDB
- Dodawanie bazy danych na serwerze MariaDB
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze MariaDB
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS MariaDB
- Ustalenie hasła do SaaS Panel
- Zarządzanie usługą za pomocą SaaS Panel
- Show all articles ( 66 ) Collapse Articles
-
-
- Uruchom pierwszą aplikację Hello World, korzystając z Kubernetes w nazwa.pl
- Uruchom WordPress, korzystając z SaaS Kubernetes i SaaS MariaDB
- Zarządzanie mechanizmem Hostpath Storage
- Zarządzanie mechanizmem Ingress
- Chroniony dostęp do obrazów Kubernetes w repozytoriach prywatnych
- Przenoszenie Podów między Namespace’em w Kubernetes
- Praca z wybranym Namespace w Kubernetes
- Źródło obrazu przy tworzeniu Poda. Docker Hub
- Tworzenie i usuwanie Namespace’ów w Kubernetes
-
- Weryfikacja poprawności pracy zasobu w Kubernetes
- Praca z kubectl bezpośrednio z CLI systemu Windows
- Zarządzanie Kubernetes za pomocą narzędzia K9sCLI
- Usuwanie wybranego zasobu w Kubernetes
- Tworzenie nowego zasobu w Kubernetes
- Jak sprawdzić zasoby systemowe i komponenty uruchomione w Kubernetes
- Jak sprawdzić podstawowe informacje o klastrze Kubernetes
- Podstawowe informacje o Node i Podach Kubernetes
- Połączenie z Kubernetes
- Kubernetes Dashboard
- Uruchom pierwszą aplikację Hello World, korzystając z Kubernetes w nazwa.pl
- Uruchom WordPress, korzystając z SaaS Kubernetes i SaaS MariaDB
- Zarządzanie mechanizmem Hostpath Storage
- Zarządzanie mechanizmem Ingress
- Chroniony dostęp do obrazów Kubernetes w repozytoriach prywatnych
- Weryfikacja poprawności pracy zasobu w Kubernetes
- Przenoszenie Podów między Namespace’em w Kubernetes
- Praca z wybranym Namespace w Kubernetes
- Praca z kubectl bezpośrednio z CLI systemu Windows
- Źródło obrazu przy tworzeniu Poda. Docker Hub
- Zarządzanie Kubernetes za pomocą narzędzia K9sCLI
- Tworzenie i usuwanie Namespace’ów w Kubernetes
- Usuwanie wybranego zasobu w Kubernetes
- Tworzenie nowego zasobu w Kubernetes
- Jak sprawdzić zasoby systemowe i komponenty uruchomione w Kubernetes
- Jak sprawdzić podstawowe informacje o klastrze Kubernetes
- Podstawowe informacje o Node i Podach Kubernetes
- Połączenie z Kubernetes
- Kubernetes Dashboard
- Zmiana hasła do usługi SaaS Kubernetes
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Kubernetes
- Show all articles ( 6 ) Collapse Articles
Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Pomoc
- CloudHosting
- Zarządzanie hostingiem
- Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
Autoinstalator aplikacji w nazwa.pl – czym jest i jak z niego skorzystać?
Na serwerach nazwa.pl udostępniony jest Autoinstalator skryptów, który pozwala na zautomatyzowane uruchomienie bardzo wielu różnego rodzaju aplikacji webowych. Ilość aplikacji dostępnych w Autoinstalatorze zależy od opcji posiadanego serwera.
Sam Autoinstalator dostępny jest z poziomu panelu zarządzania serwerem CloudHosting Panel. Wejdź na stronę https://admin.nazwa.pl/ (1), wpisz identyfikator serwera oraz jego hasło (2), następnie kliknij przycisk Zaloguj się (3).
Jeżeli aktywowałeś zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel, wpisz kod wygenerowany w Google Authenticator i Zaloguj się (Sprawdź: Jak skonfigurować zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel?).
Po zalogowaniu przejdź do zakładki WWW I FTP i wybierz opcję Aplikacje (1).
Wyświetlone zostaną proponowane, najpopularniejsze dostępne aplikacje webowe. Jeśli aplikacja, którą chcesz zainstalować, znajduje się wśród nich, wystarczy kliknąć na jej ikonę, aby rozpocząć proces instalacji. Jeżeli natomiast wśród proponowanych aplikacji nie ma tej, którą chcesz zainstalować, kliknij na przycisk Przejdź do aplikacji (1) aby wyświetlić wszystkie dostępne opcje.
W nowej karcie przeglądarki wyświetlony zostanie panel aplikacji.
WAŻNE! Jeśli po naciśnięciu przycisku Przejdź do aplikacji nie zostanie otwarta nowa karta lub okno przeglądarki, sprawdź ustawienia jej i opcje blokowania wyskakujących okien. Zezwól stronie admin.nazwa.pl na ich wywołanie.
Po lewej stronie panelu aplikacji znajduje się lista tych dostępnych na serwerze, podzielona tematycznie, wg ich przeznaczenia, a powyżej listy, umieszczono pole wyszukiwania, dzięki któremu masz opcję sprawdzenia, czy poszukiwana aplikacja możliwa jest do zainstalowania.
W prawym górnym rogu znajdują się ikony, dzięki którym możliwe jest poruszanie się pomiędzy funkcjami Autoinstalatora:
- Przejdź do panelu sterowania – wyświetlenie głównej strony Autoinstalatora;
- WordPress Manager – zarządzanie zainstalowaną poprzez Autoinstalator aplikacją WordPress;
- Dema skryptu – wyświetlenie listy dostępnych wersji demonstracyjnych aplikacji, z podziałem na kategorie tematyczne;
- Ocena skryptu – lista ocen wskazanej aplikacji;
- Wszystkie instalacje – lista aplikacji aktualnie zainstalowanych na serwerze;
- Lista zadań – lista zadań wykonywanych w Autoinstalatorze;
- Edytuj ustawienia – wybór wersji językowej Autoinstalatora, określenia strefy czasowej i zaznaczenie sposobu sortowania domen przy instalacji;
- Backup i przywracanie – lista utworzonych kopii zapasowych aplikacji, z możliwością ich przywrócenia lub usunięcia;
- Ustawienia E-mail – edycja adresu służącego do otrzymywania powiadomień, a także wybór rodzaju powiadomień;
- Pomoc i obsługa techniczna – lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących Autoinstalatora;
- Wyloguj – wylogowanie z Autoinstalatora, powrót do CloudHosting Panelu.
W środkowej części znajduje się wykaz proponowanych, najczęściej używanych aplikacji, a powyżej nich, znajdują się trzy dodatkowe przyciski, które widoczne są wówczas, gdy przynajmniej jedna aplikacja została już wcześniej zainstalowana poprzez Autoinstalator:
- Instalacje – wykaz zainstalowanych aplikacji, zawierający link kierujący na stronę wykonaną w danej aplikacji, ikonę Admina, kierującą na adres logowania do zaplecza danej aplikacji, datę instalacji, wersję, a także ikony pozwalające na wykonanie backupu oraz usunięcie i edycję szczegółów danej aplikacji
- Przedawnione instalacje – wykaz aplikacji, które wymagają aktualizacji;
- Backupy – wykaz wykonanych kopii zapasowych.
Przygotowanie domeny do instalacji aplikacji
Przed rozpoczęciem instalacji aplikacji, należy zweryfikować ustawienia serwera i domeny, aby mogła ona zostać prawidłowo wykonana.
- Sprawdź w CloudHosting Panelu, czy na serwerze posiadasz wystarczającą powierzchnię dyskową (Sprawdź: Wykorzystanie dysku).
- Upewnij się, w CloudHosting Panelu, że na serwerze znajduje się wystarczająca ilość wolnego miejsca do utworzenia nowej bazy danych (Sprawdź: Obciążenie serwera WWW).
- Zweryfikuj w Panelu Klienta czy domena została prawidłowo przekierowana na usługę serwera, a także czy od chwili ustawienia konfiguracji domeny minął czas jej propagacji (Sprawdź: Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?).
- Upewnij się, że domena została prawidłowo dodana do serwera w CloudHosting Panelu, a także czy zostało ustawione jej przekierowanie na prawidłowy katalog.
-
Ustaw przekierowanie domeny na katalog główny, aby w trakcie instalacji aplikacji utworzyć nowy katalog dla plików strony lub
-
utwórz nowy katalog na serwerze i przekieruj na niego domenę, aby aplikacja została zainstalowana w wybranym wcześniej folderze, bez konieczności tworzenia go w trakcie instalacji aplikacji
UWAGA! Jeżeli domena, pod którą ma być dostępna strona, jest obecnie przekierowana na aplikację Wizytówka (w CloudHosting Panelu widnieje jej przekierowanie na katalog _wizytowka_/public), koniecznie zmień katalog docelowy domeny przed intalacją aplikacji! Nie należy instalować żadnych aplikacji w katalogu aplikacji Wizytówka Internetowa (_wizytowka_/public), gdyż jest to folder zarezerwowany tylko dla niej. Przeprowadzane co jakiś czas aktualizacje aplikacji Wizytówka Internetowa spowodują usunięcie lub podmianę plików strony znajdującej się w tym katalogu, a co za tym idzie, spowodują zaprzestanie działania aplikacji PrestaShop oraz utratę treści stron.
-
WIĘCEJ INFORMACJI:Jak umieścić kilka stron na jednym serwerze?Jak dodać obsługę nowej domeny w na serwerze?
WAŻNE! Jeśli po wcześniejszym zalogowaniu do Autoinstalatora chcesz wykonać dowolne dodatkowe zmiany w CloudHosting Panelu serwera, np. zmianę katalogu domeny, zwiększenie powierzchni dyskowej, dodanie innej domeny dla instalacji aplikacji itp., koniecznie wyloguj się z Autoinstalatora poprzez ikonę Wyloguj w prawym górnym jego rogu, wykonaj wszystkie konieczne zmiany w CloudHosting Panelu i ponownie wywołaj Autoinstalator.
W chwili otwarcia Autoinstalatora, pobiera on konfigurację serwera taką, jaka w tym momencie istnieje. Wykonanie zmian w CloudHosting Panelu nie zostanie uwzględnione w Autoinstalatorze, do czasu wylogowania się z niego i ponownego jego wywołania.
Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem Autoinstalatora skryptów
Aby zainstalować aplikację PrestaShop na serwerze hostingowym nazwa.pl, przejdź do Autoinstalatora aplikacji w CloudHosting Panelu, a następnie:
- wyszukaj aplikację w wyszukiwarce, widocznej po lewej stronie, a następnie kliknij w jej nazwę lub
- wskaż kursorem ikonę aplikacji, widoczną w środkowej części strony, i wybierz opcję Instaluj, lub
- kliknij bezpośrednio w ikonę aplikacji, widoczną w środkowej części strony, a następnie, w wyświetlonym oknie przeglądu aplikacji, kliknij jeden z przycisków Instaluj.
Wyświetlony zostanie formularz instalacji aplikacji PrestaShop. Jest on podzielony na kilka sekcji, zawierających poszczególne opcje:
- Instalacji oprogramowania
-
Wybierz protokół (1) – jeśli na serwerze znajduje się zainstalowany dla domeny certyfikat SSL, wybierz https:// lub https://www.; w przypadku jego braku, wybierz http:// lub http://www.; wymuszenie szyfrowania https można wykonać w późniejszym czasie.
-
Wybierz domenę (2) – z listy rozwijanej wybierz domenę lub subdomenę, dla której instalacja ma zostać wykonana.
-
Wybierz wersję, którą chcesz zainstalować (3) – z listy rozwijanej wybierz wersję aplikacji PrestaShop, która zostanie zainstalowana.
-
Konfiguracja pozostałych dwóch opcji zależy od ustawienia przekierowania domeny w CloudHosting Panelu:
-
-
jeśli domena została przekierowana na właściwy katalog, w którym aplikacja ma zostać zainstalowana:
- W katalogu (1) – zostaw to pole puste;
- Przekierowanie domeny (2) – nie zaznaczaj checkboxa przy tej opcji.
-
jeśli domena została przekierowana na katalog główny serwera, lub kieruje na konkretny katalog, lecz aplikacja ma zostać zainstalowana w dodatkowym podkatalogu:
- W katalogu (1) – wpisz nazwę nowego katalogu/podkatalogu, w którym aplikacja zostanie zainstalowana;
- Przekierowanie domeny (2) – zaznacz checkbox, aby domena została automatycznie przekierowana na powyżej wpisany katalog/podkatalog.
- katalog, w którym aplikacja ma zostać zainstalowana, musi być pusty; jeżeli znajdują się w nim jakiekolwiek pliki (np. z wcześniejszej instalacji), usuń je poprzez połączenie FTP z serwerem albo przekieruj domenę na inny katalog w CloudHosting Panelu; w przypadku konieczności zmiany przekierowania domeny, wyloguj się z autoinstalatora poprzez przycisk Wyloguj, znajdujący się w prawym górnym rogu, następnie zmień przekierowanie domeny i ponownie uruchom autoinstalator aplikacji;
- jeśli domena, dla której chcesz zainstalować aplikację, nie znajduje się na liście wyboru w autoinstalatorze, oznacza to, że nie została prawidłowo dodana w CloudHosting Panelu serwera; wyloguj się z autoinstalatora poprzez przycisk Wyloguj, znajdujący się w prawym górnym rogu, dodaj domenę w CloudHosting Panelu, przekieruj ją na właściwy katalog i ponownie uruchom autointalator.
Pamiętaj, że:
-
- Ustawienia witryny
-
Nazwa sklepu – wpisz w tym miejscu nazwę swojego sklepu widoczną w tytule strony.
-
Stary katalog Admin – wpisz nazwę katalogu administratora strony, która będzie służyła do logowania na zaplecze witryny.
-
- Konto administratora
-
E-mail administratora – wpisz administracyjny adres e-mail aplikacji; logowanie do zaplecza możliwe będzie również dzięki niemu; pamiętaj, żeby wpisać istniejący i działający adres e-mail, gdyż w przypadku zagubienia hasła administratora, właśnie na ten adres zostaną przesłane informacje na temat jego odzyskania.
-
Hasło administratora – wpisz silne hasło, lub wygeneruj losowe hasło, naciskając ikonę (1), widoczną po prawej stronie; podczas wpisywania, hasło może być widoczne lub zakryte w formularzu, naciśnij w tym celu odpowiednio Pokaż (2) lub Ukryj.
-
Imię – dane osoby administrującej stroną.
-
Nazwisko – dane osoby administrującej stroną.
-
- Zaawansowane opcje
-
Prefiks tabeli – wpisz preferowany prefiks tabeli w bazie danych lub pozostaw wpis domyślny.
-
Wyłącz powiadomienia o aktualizacji – jeśli opcja zostanie zaznaczona, nie będą przesyłane wiadomości z powiadomieniami odnośnie dostępnych aktualizacji.
-
Lokalizacja Backupu – wybierz miejsce zapisywania backupów aplikacji.
W polu Szczegóły instalacji e-mail do wpisz adres, na jaki przesłana zostanie wiadomość ze szczegółami wykonanej operacji. Po wypełnieniu formularza, kliknij przycisk Instaluj, aby proces instalacji został rozpoczęty.
-
Wyświetlone zostaną informacje dotyczące podstępu instalacji. Może ona potrwać kilka minut. Zaczekaj, aż zostanie zakończona.
Po pomyślnym zainstalowaniu aplikacji, wyświetlony zostanie komunikat podsumowujący ją, zawierający również adres domeny, dla której została ona wykonana, a także odnośnik logowania (1) bezpośrednio do zaplecza aplikacji.
Aby zalogować się do aplikacji w późniejszym czasie, wpisz w pasku przeglądarki adres domeny/katalog administratora ustawiony w trakcie instalacji aplikacji. Przykładowo, dla strony pod adresem nazwadomeny.pl, dla której w trakcie instalacji aplikacji wpisano nazwę katalogu administratora admin123, adresem logowania do zaplecza strony będzie adres nazwadomeny.pl/admin123. Wyświetlony zostanie formularz, w którym należy wpisać zdefiniowany w trakcie instalacji adres e-mail administratora, a także ustawione hasło.
Aby strona była prawidłowo wyświetlana pod adresem domeny, przejdź w zapleczu aplikacji do zakładki Preferences (Preferencje) → SEO & URLs (1), odnajdź sekcję SET SHOP URL (2), czyli Ustawienia URL sklepu, a następnie:
- w polu Shop domain (3), czyli Domena sklepu, wpisz wyłącznie adres domeny, bez dodatkowej ścieżki do katalogu, a także bez prefiksów http:// lub https://;
- w polu SSL domain (4), czyli Domena SSL, wpisz tylko adres domeny, bez dodatkowej ścieżki do katalogu, a także bez prefiksów http:// lub https://;
- w polu Base URI (5), czyli URI bazowy, wpisz wyłącznie znak ukośnika /, bez dodatkowej ścieżki do katalogu;
- zatwierdź zmiany, klikając po prawej stronie przycisk Save (6), czyli Zapisz.
WIĘCEJ INFORMACJI:Zaawansowana konfiguracja SMTP w PrestaShop
Typowe błędy instalacji aplikacji
W trakcie instalacji aplikacji możesz napotkać na problemy, które uniemożliwią prawidłowy przebieg tego procesu. Wówczas, Autoinstalator wyświetli odpowiedni komunikat błędu.
- Could not FTP to the domain – występuje najczęściej gdy:
-
domena nie została prawidłowo przekierowana na serwer w Panelu Klienta;
-
od chwili zmiany konfiguracji domeny nie upłynął czas propagacji zmian;
-
domena nie została prawidłowo dodana lub przekierowana na katalog w CloudHosting Panelu.
- Instalacja nie może być kontynuowana, ponieważ w folderze docelowym istnieją następujące pliki.
- Could not access the worker file over web – występuje najczęściej gdy:
-
w CloudHosting Panelu zmieniono przekierowanie domeny, będąc zalogowanym w tym samym czasie do Autoinstalatora; wyloguj się z Autoinstalatora, ponów przekierowanie domeny w CloudHosting Panelu i otwórz ponownie Autoinstalator;
-
w katalogu głównym serwera znajduje się plik .htaccess zawierający wpisy przekierowania domen:
- wyloguj się z Autoinstalatora aplikacji;
- zaloguj się do FTP serwera, skopiuj na komputer plik .htaccess z głównego katalogu serwera;
- skasuj plik z serwera upewniwszy się wcześniej, że posiadasz na komputerze jego kopię;
- poprzez CloudHosting Panel wywołaj Autoinstalator i ponów próbę instalacji aplikacji;
- po udanej instalacji, skopiuj poprzez FTP plik htaccess.htaccess z komputera, do katalogu głównego serwera;
- zmień nazwę pliku znajdującego się na serwerze, na .htaccess (wykasuj jego nazwę przed kropką).
Komunikat zostanie wyświetlony wówczas, jeśli nastąpi próba zainstalowania aplikacji do katalogu, który zawiera inną, zainstalowaną już wcześniej . Wyloguj się z Autoinstalatora, zmień przekierowanie domeny na właściwy katalog w CloudHosting Panelu, przejdź do Autoinstalatora i ponów próbę instalacji aplikacji.