Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Zamówienie i aktywacja usługi

Czym jest Cloud Backup?

Cloud Backup jest usługą stworzoną z myślą o ochronie danych, które posiadasz na swoim lokalnym komputerze. Zabezpieczane przez Ciebie za jego pomocą pliki, są wysyłane w postaci zaszyfrowanej do chmury nazwa.pl i tam przechowywane w dwóch niezależnych centrach danych. Dzięki szyfrowaniu danych algorytmem AES-256 przed ich wysyłką, zachowujesz pełną poufność umieszczanych w chmurze plików.

W przypadku modyfikacji pliku na komputerze, jego przypadkowego usunięcia lub awarii dysku, dzięki Cloud Backup możesz odzyskać swoje dane w wersji z każdego dnia, w którym była wykonywana kopia zapasowa (maksymalnie do 90 dni wstecz).

Cloud Backup posiada wbudowane wewnętrzne mechanizmy, takie jak np. automatyczna funkcja repair. Zapewniają one, że wykonywane kopie bezpieczeństwa będą pozbawione ewentualnych błędów, które mogłyby się pojawić np. w przypadku nagłego przerwania połączenia internetowego.

WIĘCEJ INFORMACJI:Sprawdź wymagania sprzętowe programu przed zakupem usługi

 

Jak zamówić Cloud Backup w Modelu Abonamentowym?
  1. Na głównej stronie https://www.nazwa.pl najedź kursorem na zakładkę SaaS (1) i na rozwiniętym menu kliknij odnośnik Backup komputera (2), widoczny w sekcji Backup.
  2. Usługa w Modelu Abonamentowym posiada dostępne trzy opcje dostępnej powierzchni dyskowej: 25 GB, 100 GB i 250 GB. Wybierz odpowiadającą Ci opcję pojemności usługi (1), a następnie liczbę chronionych komputerów, jeśli chcesz zamówić więcej licencji (2). Po wybraniu właściwych parametrów, kliknij WYBIERAM (3).
  3. cloud backup wortal wariant abonamentowy wybieram

  4. Zaznacz okres abonamentowy (1). Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w widocznym polu i kliknij przycisk UŻYJ KODU (2). Określ, czy kupujesz jako Firma czy Osoba prywatna (3). Po sprawdzeniu zamówienia, kliknij przycisk DO KASY (4).
  5. cloud backup koszyk abonamentowy do kasy

  6. Wyświetlona zostanie strona logowania do Panelu Klienta lub założenia nowego konta w nazwa.pl. Jeśli posiadasz już Panel, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj. Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).
  7. Zapoznaj się z treścią Regulaminu Usługi, a następnie zaznacz jego akceptację (1). Dokończ zakup, klikając przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).
  8. cloud backup koszyk abonamentowy potwierdzam zamowienie

  9. Wybierz preferowany sposób płatności i sfinalizuj transakcję.

 

Jak zamówić Cloud Backup w Modelu za Użycie?
  1. Na głównej stronie https://www.nazwa.pl najedź kursorem na zakładkę SaaS (1) i na rozwiniętym menu kliknij odnośnik Backup komputera (2), widoczny w sekcji Backup.
  2. Wariant Pay-Per-Use usługi wybierzesz podobnie, jak opcję pojemności usługi abonamentowej (1). Jeśli chcesz zamówić więcej licencji, wybierz liczbę chronionych komputerów (2) i kliknij przycisk WYBIERAM (3).
  3. cloud backup wortal wariant ppu wybieram

  4. Zaznacz opcję Model za Użycie (1). Jeśli posiadasz kod rabatowy na zakup usług, wpisz go w widocznym polu i kliknij przycisk UŻYJ KODU (2). Określ również, czy usługę kupujesz jako Osoba prywatna czy Firma (3). Po zweryfikowaniu wprowadzonych danych, kliknij przycisk DO KASY (4).
  5. cloud backup koszyk ppu do kasy

  6. Wyświetlona zostanie strona logowania do Panelu Klienta lub założenia nowego konta w nazwa.pl. Jeśli posiadasz już Panel, wpisz dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po potwierdzeniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia. W tym czasie otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod jednorazowy należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj. Jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3).
  7. Zapoznaj się z treścią Regulaminu Usługi, a następnie zaznacz opcję Zapoznałem się i akceptuję (1). Dokończ zakup, klikając przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2).
  8. cloud backup koszyk ppu potwierdzam zamowienie

  9. Wybierz preferowaną formę płatności i sfinalizuj transakcję.

 

Jak aktywować Cloud Backup?

W celu aktywacji usługi, pobierz program ze strony https://www.nazwa.pl/backup. Zainstaluj go, a następnie uruchom. Po otwarciu Cloud Backup wpisz kod jednorazowy, dostępny w Panelu Klienta.

WIĘCEJ INFORMACJI:Sprawdź jak zainstalować program Cloud BackupDo czego służy kod jednorazowy?

Table of Contents