Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Zasady logowania do Cloud Mail

Czym jest Cloud Mail?

Cloud Mail to aplikacja typu webmail, pozwalająca na korzystanie z kont poczty elektronicznej, utworzonych na serwerach nazwa.pl. Posiada ona zintegrowaną funkcję organizera internetowego, dzięki któremu zaplanujesz swoje zadania, stworzysz listę spraw do wykonania, a także nie zapomnisz o umówionych spotkaniach. Zastosowanie technologii responsive web design, powoduje, że wygląd aplikacji dostosowuje się samoczynnie do rozmiaru okna naszej przeglądarki. Z Cloud Mail możesz wygodnie korzystać nie tylko na komputerze, ale również na smartfonie czy tablecie.

 

Jak zalogować się do Cloud Mail?

Logowanie do Cloud Mail można zrealizować na kilka sposobów:

LOGOWANIE BEZPOŚREDNIE

  • Wejdź na stronę https://poczta.nazwa.pl/, wpisz dane logowania (1), czyli pełny adres e‑mail w polu e‑mail, poniżej hasło do skrzynki, ustawione w CloudHosting Panel, a następnie kliknij Zaloguj się (2). Procedura dalszego logowania uzależniona jest od konfiguracji zabezpieczenia 2FA dla konta.
  • cloud mail logowanie krok 1

  • Jeżeli nie posiadasz włączonej autoryzacji 2FA, w okienku logowania wyświetli się stosowny komunikat. Kliknij przycisk Kontynuuj logowanie (1), aby zalogować się na konto. Dowiedz się, dlaczego należy korzystać z zabezpieczenia 2FA.
  • cloud mail logowanie krok 2 2fa wylaczone

  • Jeżeli masz włączone zabezpieczenie 2FA, kolejny krok zależy od wybranej przez Ciebie metody autoryzacji.
  • Jeśli włączyłeś autoryzację 2FA za pomocą wiadomości SMS, po chwili od wpisania danych logowania i kliknięcia Zaloguj się otrzymasz na swój telefon komórkowy wiadomość SMS z kodem jednorazowym. Wpisz go w widocznym polu formularza (1) i ponownie kliknij przycisk Zaloguj się (2).
  • cloud mail logowanie krok 2 2fa wlaczone

  • Logowanie do konta e-mail, posiadającego włączone uwierzytelnianie dwuskładnikowe poprzez SMS, jest możliwe tylko wtedy, gdy na Koncie Zaliczkowym usługi hostingowej znajdują się dostępne środki. W sytuacji jeśli saldo Konta Zaliczkowego nie będzie wystarczające do działania zabezpieczenia 2FA, to po wpisaniu loginu i hasła wiadomość SMS z kodem jednorazowym nie zostanie przesłana. Zapoznaj się ze szczegółami usługi zabezpieczenia 2FA w osobnych artykułach zamieszczonych tutaj.
  • Gdy włączyłeś autoryzację 2FA za pomocą aplikacji Google Authenticator, przy pierwszym logowaniu do konta, po wpisaniu danych logowania i kliknięciu Zaloguj się, na ekranie zostanie wyświetlony kod QR (1). Zeskanuj go w aplikacji zainstalowanej na swoim urządzeniu, a następnie wpisz wygenerowany w aplikacji kod (2) i kliknij przycisk Aktywuj 2FA (3).
  • cloud mail logowanie krok2 2fa wlaczone ga inicjowanie

  • Podczas kolejnych logowań do konta e-mail z zabezpieczeniem 2FA za pomocą aplikacji Google Authenticator nie ma konieczności skanowania kodu QR. Po wpisaniu loginu i hasła do konta e-mail i kliknięciu Zaloguj się wyświetlone zostanie pole do wpisania kodu z aplikacji (1). Wygeneruj kod w swoim urządzeniu, gdzie skonfigurowałeś aplikację Google Authenticator, wpisz go i kliknij przycisk Zaloguj się (2).cloud mail logowanie krok2 2fa wlaczone ga

 

LOGOWANIE POPRZEZ STRONĘ NAZWA.PL

  • Wejdź na główną stronę https://www.nazwa.pl, w prawym górnym rogu wskaż zakładkę Narzędzia, a następnie wybierz Cloud Mail z listy rozwijanej.
  • Wejdź na główną stronę https://www.nazwa.pl, w prawym górnym rogu kliknij zakładkę Poczta.

W obu przypadkach wyświetlona zostanie strona poczta.nazwa.pl. W celu zalogowania wpisz pełny adres e‑mail w polu e‑mail, poniżej podaj hasło do skrzynki, ustawione w CloudHosting Panel, a następnie kliknij Zaloguj się. Kolejny krok logowania uzależniony będzie od konfiguracji zabezpieczenia 2FA dla konta.

 

Błędy logowania

Jeśli w trakcie logowania pojawi się błąd o treści Nieprawidłowy login lub hasło, sprawdź czy:

  • prawidłowo wpisałeś adres e‑mail oraz hasło;
  • domena została poprawnie przekierowana na serwer, na którym utworzono konto, a od zmiany jej konfiguracji minęły 24 godziny;
  • konto zostało prawidłowo założone;
  • nie jest włączony klawisz Caps Lock.

W przypadku poprawności powyższych wskazań, usuń pamięć podręczną (pliki tymczasowe, ciasteczka) przeglądarki lub zweryfikuj logowanie z jej trybu prywatnego/incognito.

 

Logowanie do konta przy użyciu zabezpieczenia 2FA za pomocą wiadomości SMS wymaga dostępności środków na Koncie Zaliczkowym Twojego hostingu. W przypadku, gdy saldo Konta Zaliczkowego będzie zbyt niskie, wiadomość SMS z kodem jednorazowym nie zostanie przesłana. Zasil Konto Zaliczkowe, aby przywrócić możliwość logowania do skrzynki e-mail z użyciem zabezpieczenia 2FA przy pomocy SMS.

Table of Contents