Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Autoresponder – co to jest i jak go ustawić?

Czym jest Autoresponder i jak go ustawić?

Autoresponder, zwany także automatyczną wiadomością zwrotną, to funkcja, która umożliwia wysyłanie automatycznej odpowiedzi, o określonej z góry treści, na otrzymywane przez Ciebie wiadomości e-mail.

Autoresponder pozwala, np. na automatyczne, zwrotne przesłanie oferty Twojej firmy po otrzymaniu wiadomości na wybrany adres e‑mail.

 

Konfiguracja autorespondera

Wejdź na stronę https://admin.nazwa.pl/ (1), wpisz identyfikator serwera oraz jego hasło (2), następnie kliknij przycisk Zaloguj się (3).

CloudHosting Panel logowanie

Jeżeli aktywowałeś zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel, wpisz kod wygenerowany w Google Authenticator i Zaloguj się (Sprawdź: Jak skonfigurować zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel?).

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak ustalić właściwy CloudHosting Panel?Jak zalogować się do CloudHosting Panel?

Przejdź do zakładki POCZTA i wybierz opcję Wykaz kont e-mail (1).

CloudHosting Panel menu poczta wykaz kont e-mail

Kliknij nazwę skrzynki w tabeli pod domeną, np. biuro@jakasdomena.pl (1).

CloudHosting Panel wykaz kont e-mail kliknij adres

Odnajdź i rozwiń sekcję Automatyczna wiadomość zwrotna (1) znajdującą się poniżej danych konta.

  • Imię i nazwisko nadawcy (2): wpisz nazwisko lub nazwę firmy, która będzie widoczna jako nadawca wiadomości zwrotnej.
  • Zaznacz opcję Okres aktywności autorespondera (3) i ustal przedział czasowy, w jakim autoresponder będzie działał.
  • W polu Częstotliwość odpowiedzi (4) wybierz jak często automatyczna odpowiedź będzie wysyłana. Wybranie opcji za każdym razem spowoduje, że na każdą wiadomość przesłaną na konto wysłana zostanie automatyczna odpowiedź zwrotna.
  • W polach Temat (5)Treść automatycznej odpowiedzi (6) wpisz wiadomość dla nadawcy wiadomości.

Aby zachować wprowadzoną konfigurację, kliknij przycisk Zapisz (7).

CloudHosting Panel autoresponder edycja

Wyłączenie autorespondera

Aby całkowicie wyłączyć działanie autorespondera, wykonaj poniższe czynności:

  • usuń wszystkie wprowadzone wcześniej dane w polach: Imię i nazwisko nadawcy, TematTreść automatycznej odpowiedzi,
  • odznacz opcję Okres aktywności autorespondera (1),
  • zamknij sekcję odpowiadającą za ustawienia autorespondera klikając na strzałkę widoczną przy opisie Automatyczna wiadomość zwrotna (2),
  • zapisz (3) konfigurację skrzynki e-mail.

cloudhosting panel poczta autoresponder usuniecie

Table of Contents