-
- Instalacja aplikacji Cloud Backup w systemie Linux
- Instalacja aplikacji Cloud Backup w systemie macOS
- Cloud Backup - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Najczęstsze problemy pojawiające się podczas korzystania z Cloud Backup
- Dezinstalacja Cloud Backup
- Wstrzymanie działania programu
- Sprawdzanie poziomu wykorzystania usługi
- Historia wykonanych kopii
- Zarządzanie hasłem szyfrowania danych
- Harmonogram aktualizacji kopii danych
- Przywracanie danych z kopii Cloud Backup
- Zarządzanie utworzoną kopią danych
- Tworzenie kopii danych
- Kod jednorazowy
- Instalacja i korzystanie z programu Cloud Backup
- Zamówienie i aktywacja usługi
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
-
- Domeny krajowe (ccTLD)
- Domeny nTLD
- DNS Anycast jako usługa dodatkowa dla domen zarejestrowanych poza nazwa.pl
- Domena europejska .eu
- Domeny globalne (TLD)
- Domeny polskie
- Ile czasu trwa uruchomienie domeny?
- Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?
- Na jaki okres mogę zarejestrować domenę?
- Jaka domena jest najlepsza dla mojej działalności?
- Jakie zasady obowiązują przy tworzeniu nazwy domeny?
- Jakie są rodzaje domen?
- Oszustwa i nadużycia
- Dlaczego warto mieć domenę?
- Jak zamówić domenę w nazwa.pl?
- Co to jest domena (adres internetowy)?
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
- Whois Privacy dla domen globalnych
- Jak wygenerować wniosek o wydanie kodu authinfo?
- Przywracanie wygasłych domen
- Transfer domeny do nazwa.pl
- Cesja praw do domeny
- Jak zaktualizować dane lub nazwę Abonenta domeny?
- Termin ważności domeny i jego przedłużenie
- Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?
- Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?
- Jak mogę przenieść domenę pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą odbiorcy faktury)?
- Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
- Z czym wiąże się zawieszenie domeny globalnej?
- Na czym polega weryfikacja adresu e-mail Klienta i Abonenta?
- Dlaczego moja domena została zawieszona?
- Czy mogę ukryć dane Abonenta w bazie WHOIS?
- Kim jest Abonent domyślny?
- Kim jest Abonent domeny?
- Kto jest prawnym dysponentem zarejestrowanej domeny?
- Show all articles ( 3 ) Collapse Articles
-
- Jak aktywować zabezpieczenie DKIM dla domeny lub subdomeny?
- Skonfiguruj swoją domenę do pracy z Google Search Console
- Dostęp do strony WWW po zmianie adresu IP i bez czekania na propagację zmian w DNS
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą domen
- Jak włączyć ręczną konfigurację strefy DNS domeny zarejestrowanej w nazwa.pl?
- Jak ustawić strefę DNS u swojego rejestratora aby korzystać z hostingu w nazwa.pl?
- Ustawienia Zaawansowane domeny
- Jak zmienić konfigurację dla wielu domen jednocześnie?
- Jak przekierować domenę na adres URL (adres WWW)?
- Jak przekierować domenę na zewnętrzny adres IP?
- Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?
- Jak przekierować domenę na hosting w nazwa.pl?
- Co to jest parkowanie domeny?
- Jak uruchomić na serwerze domenę zarejestrowaną poza nazwa.pl?
- Zmiana delegacji domeny
- Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
- Jak aktywować zabezpieczenie DKIM dla domeny lub subdomeny?
- Whois Privacy dla domen globalnych
- Domeny krajowe (ccTLD)
- Domeny nTLD
- Skonfiguruj swoją domenę do pracy z Google Search Console
- Dostęp do strony WWW po zmianie adresu IP i bez czekania na propagację zmian w DNS
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą domen
- DNS Anycast jako usługa dodatkowa dla domen zarejestrowanych poza nazwa.pl
- Domena europejska .eu
- Domeny globalne (TLD)
- Domeny polskie
- Ile czasu trwa uruchomienie domeny?
- Jak wygenerować wniosek o wydanie kodu authinfo?
- Przywracanie wygasłych domen
- Transfer domeny do nazwa.pl
- Cesja praw do domeny
- Jak zaktualizować dane lub nazwę Abonenta domeny?
- Termin ważności domeny i jego przedłużenie
- Jak włączyć ręczną konfigurację strefy DNS domeny zarejestrowanej w nazwa.pl?
- Jak ustawić strefę DNS u swojego rejestratora aby korzystać z hostingu w nazwa.pl?
- Ustawienia Zaawansowane domeny
- Jak zmienić konfigurację dla wielu domen jednocześnie?
- Jak przekierować domenę na adres URL (adres WWW)?
- Jak przekierować domenę na zewnętrzny adres IP?
- Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?
- Jak przekierować domenę na hosting w nazwa.pl?
- Co to jest parkowanie domeny?
- Jak uruchomić na serwerze domenę zarejestrowaną poza nazwa.pl?
- Zmiana delegacji domeny
- Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?
- Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?
- Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?
- Jak mogę przenieść domenę pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą odbiorcy faktury)?
- Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
- Z czym wiąże się zawieszenie domeny globalnej?
- Na czym polega weryfikacja adresu e-mail Klienta i Abonenta?
- Dlaczego moja domena została zawieszona?
- Czy mogę ukryć dane Abonenta w bazie WHOIS?
- Kim jest Abonent domyślny?
- Kim jest Abonent domeny?
- Kto jest prawnym dysponentem zarejestrowanej domeny?
- Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?
- Na jaki okres mogę zarejestrować domenę?
- Jaka domena jest najlepsza dla mojej działalności?
- Jakie zasady obowiązują przy tworzeniu nazwy domeny?
- Jakie są rodzaje domen?
- Oszustwa i nadużycia
- Dlaczego warto mieć domenę?
- Jak zamówić domenę w nazwa.pl?
- Co to jest domena (adres internetowy)?
- Show all articles ( 35 ) Collapse Articles
-
-
-
- Konfiguracja iPhone Mail
- Jaki rodzaj serwera poczty przychodzącej wybrać (IMAP czy POP3)?
- Konfiguracja Poczty Windows 10
- Konfiguracja konta e-mail w Gmail
- Konfiguracja The Bat!
- Konfiguracja Claws Mail
- Konfiguracja Mozilla Thunderbird
- Konfiguracja Windows Live Mail
- Konfiguracja eM Client
- Konfiguracja Microsoft Outlook
- Konfiguracja konta e-mail na Androidzie
- Podstawowe parametry do konfiguracji programów pocztowych
- Konfiguracja macOS Mail
-
- Blokowanie i odblokowywanie skrzynki e-mail
- Zmiana domeny skrzynki e-mail
- Jak włączyć monitor zajętości konta e-mail?
- Usuwanie skrzynki e-mail z serwera
- Autoresponder - co to jest i jak go ustawić?
- Konfiguracja filtrów antyspamowych
- Jak dodać alias i przekierowanie poczty?
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Jak zwiększyć pojemność skrzynki e-mail?
- Jak założyć skrzynkę e-mail na serwerze?
-
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Zapisywanie wiadomości jako .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e-mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e-mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e-mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e-mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e-mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
-
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić?
- Brak możliwości odbioru wiadomości e-mail z załącznikiem
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą poczty e-mail
- Przywracanie wiadomości e-mail z kopii bezpieczeństwa (backup)
- Serwery pocztowe CloudMail
- Listy dyskusyjne - tworzenie, obsługa
- Przenoszenie zawartości kont e-mail pomiędzy serwerami nazwa.pl
- Migracja poczty e-mail z zewnętrznego serwera
-
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem ze względu na nieprawidłowy kod z aplikacji Google Authenticator
- Przenoszenie ustawień zabezpieczenia 2FA z aplikacji Google Authenticator na nowe urządzenie
- Jak zresetować ustawienia zabezpieczenia 2FA za pomocą aplikacji Google Authenticator?
- Jak długo ważny jest kod z aplikacji Google Authenticator?
- Jak aktywować zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl?
- Jak często wysyłane są wiadomości SMS w usłudze Zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail?
- Płatności za korzystanie z zabezpieczenia 2FA
- Jak sprawdzić, które konta e-mail mają aktywne zabezpieczenie 2FA?
- Zarządzanie adresami IP autoryzowanymi dla połączeń do skrzynki e-mail przez IMAP i POP3
- Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla konta e-mail w nazwa.pl?
- W jaki sposób zabezpieczenie 2FA chroni dostęp do poczty e-mail?
- Jak zalogować się do Cloud Mail przy włączonym zabezpieczeniu 2FA (SMS/Google Authenticator)?
- Jak działa zabezpieczenie 2FA w przypadku korzystania z konta e-mail w programie pocztowym (połączenia przez IMAP4/POP3/SMTP)?
- Co to jest zabezpieczenie 2FA?
- Dlaczego należy korzystać z zabezpieczenia 2FA?
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Rozwiązywanie problemów z logowaniem ze względu na nieprawidłowy kod z aplikacji Google Authenticator
- Przenoszenie ustawień zabezpieczenia 2FA z aplikacji Google Authenticator na nowe urządzenie
- Jak zresetować ustawienia zabezpieczenia 2FA za pomocą aplikacji Google Authenticator?
- Jak długo ważny jest kod z aplikacji Google Authenticator?
- Jak aktywować zabezpieczenie 2FA dla poczty w nazwa.pl?
- Jak często wysyłane są wiadomości SMS w usłudze Zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail?
- Płatności za korzystanie z zabezpieczenia 2FA
- Zarządzanie adresami IP autoryzowanymi dla połączeń do skrzynki e-mail przez IMAP i POP3
- Jak sprawdzić, które konta e-mail mają aktywne zabezpieczenie 2FA?
- Jak włączyć zabezpieczenie 2FA dla konta e-mail w nazwa.pl?
- W jaki sposób zabezpieczenie 2FA chroni dostęp do poczty e-mail?
- Jak zalogować się do Cloud Mail przy włączonym zabezpieczeniu 2FA (SMS/Google Authenticator)?
- Jak działa zabezpieczenie 2FA w przypadku korzystania z konta e-mail w programie pocztowym (połączenia przez IMAP4/POP3/SMTP)?
- Co to jest zabezpieczenie 2FA?
- Dlaczego należy korzystać z zabezpieczenia 2FA?
- Konfiguracja iPhone Mail
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić?
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Brak możliwości odbioru wiadomości e-mail z załącznikiem
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą poczty e-mail
- Przywracanie wiadomości e-mail z kopii bezpieczeństwa (backup)
- Serwery pocztowe CloudMail
- Zapisywanie wiadomości jako .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e-mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e-mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e-mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e-mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e-mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
- Listy dyskusyjne - tworzenie, obsługa
- Przenoszenie zawartości kont e-mail pomiędzy serwerami nazwa.pl
- Migracja poczty e-mail z zewnętrznego serwera
- Blokowanie i odblokowywanie skrzynki e-mail
- Zmiana domeny skrzynki e-mail
- Jak włączyć monitor zajętości konta e-mail?
- Usuwanie skrzynki e-mail z serwera
- Autoresponder - co to jest i jak go ustawić?
- Konfiguracja filtrów antyspamowych
- Jak dodać alias i przekierowanie poczty?
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Jak zwiększyć pojemność skrzynki e-mail?
- Jak założyć skrzynkę e-mail na serwerze?
- Jaki rodzaj serwera poczty przychodzącej wybrać (IMAP czy POP3)?
- Konfiguracja Poczty Windows 10
- Konfiguracja konta e-mail w Gmail
- Konfiguracja The Bat!
- Konfiguracja Claws Mail
- Konfiguracja Mozilla Thunderbird
- Konfiguracja Windows Live Mail
- Konfiguracja eM Client
- Konfiguracja Microsoft Outlook
- Konfiguracja konta e-mail na Androidzie
- Podstawowe parametry do konfiguracji programów pocztowych
- Konfiguracja macOS Mail
- Show all articles ( 46 ) Collapse Articles
-
-
-
- Konto SSH
- Total Commander - konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Optymalizacja obrazów (Konwersja do WebP)
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla serwera CloudHosting?
- CDN nazwa.pl na serwerach CloudHosting
- Jak utworzyć subdomenę na serwerze CloudHosting?
- Usługi IT
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze?
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla serwera
- Jak umieścić kilka stron na jednym serwerze?
- Jak przywrócić CloudHosting z backupu?
- Utrata hasła do serwera CloudHosting
- Co to jest SSH i do czego służy?
- Własne strony błędów (np. 404)
- Konta FTP
- Jak wgrać pliki na serwer?
- WinSCP – konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting?
- Wizytówka internetowa
- Zmiana rodzaju serwera
- Zarządzanie hostingiem
- Czy serwer posiada własny adres IP?
- Jak mogę zamówić serwer WWW?
- Co to jest serwer WWW?
- Show all articles ( 9 ) Collapse Articles
-
- Przywrócenie bazy danych z zabezpieczonej kopii
- Obsługa starszych wersji baz danych
- Konfiguracja Redis w popularnych systemach CMS
- Bazy danych MongoDB
- Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS
- Bazy danych Redis i Memcached - podstawowa konfiguracja
- phpPgAdmin
- phpMyAdmin
- Zarządzanie bazą danych
- Zarządzanie użytkownikami baz danych
- Dodawanie bazy danych na serwerze
- Co to są bazy danych?
-
- Jak przygotować własny skrypt PHP do uruchomienia w CRON?
- Jak sprawdzić adres IP połączenia internetowego, z którego korzystam?
- Kody diagnostyczne serwera WWW
- Serwer HTTP - kody odpowiedzi
- Serwer HTTP - błędy niepowodzenia (5xx)
- Serwer HTTP - kody błędów aplikacji użytkownika (4xx)
- Serwer HTTP - kody przekierowania (3xx)
- Serwer HTTP - kody powodzenia (2xx)
- Błąd 500 Internal Server Error - dlaczego się pojawia?
- Instalacja PrestaShop na serwerze CloudHosting
- Jak korzystając z .htaccess zablokować szkodliwym botom dostęp do strony WWW?
- Samodzielna instalacja CMS WordPress na serwerze
- Jak wykonać komendę ping i tracert na komputerze z systemem Windows?
- WP-CLI na serwerach CloudHosting
- Composer na serwerach CloudHosting
- Jak zmienić wartość max_input_vars?
- Technologia Node.js
- Ustawienie Reverse DNS (PTR) dla dedykowanego adresu IP
- Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Uruchomienie CMS WordPress na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Repozytoria Git i SVN
- Kod autoryzujący w Panelu Klienta
- Określanie liczby plików na serwerze
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze CloudHosting?
- Czym jest certyfikat SSL i jak go uruchomić?
- Web Application Firewall
- mod_rewrite
- Katalogi zabezpieczone hasłem
- Harmonogramy zadań (CRON)
- Zmiana wersji PHP na serwerze
- Ustawienia serwera
- Show all articles ( 16 ) Collapse Articles
-
- Obsługa LSCache plugins
- Obsługa starszych wersji Node.js
- Serwer pocztowy XL/XXL
- Dodatkowa przestrzeń dyskowa dla serwera
- ReverseDNS dla dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
- Obsługa starszych wersji PHP
- Automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP
- Aktywacja dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
-
- Jak zmienić datę końcowego terminu przechowywania kopii?
- Dlaczego kopia zapasowa danych ma inny rozmiar niż dane źródłowe?
- Jak mogę sprawdzić postęp wykonywania kopii zapasowej?
- Jak sprawdzić, ile miejsca na dysku zajmują kopie zapasowe?
- Jak usunąć zbędną kopię zapasową?
- Dlaczego nie mogę wykonać żadnych operacji w zakładce BACKUP?
- W jaki sposób wgrać przywróconą z kopii bazę danych na serwer?
- Jak uzyskać dostęp do bazy danych po przywróceniu jej z kopii zapasowej?
- W jaki sposób nadpisać pliki na FTP danymi z kopii zapasowej?
- Jak uzyskać dostęp przez FTP do plików strony WWW znajdujących się w kopii zapasowej?
- Jak dograć brakującą zawartość wybranego konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak przywrócić zawartość konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak utworzyć harmonogram wykonywania kopii baz danych co 2 godziny, a plików na FTP i kont e-mail raz na dobę?
- Przywracanie zawartości kont e-mail z kopii zapasowej
- Przywracanie baz danych z Kopii zapasowej
- Przywracanie plików strony WWW z kopii zapasowej
- Jak przywrócić dane z kopii zapasowej?
- Historia operacji dotyczących Kopii zapasowych danych
- Wykaz Kopii zapasowych danych
- Modyfikacja harmonogramu wykonywania Kopii zapasowej danych
- Planowanie harmonogramu wykonywania kopii zapasowych
- Tworzenie kopii zapasowej na żądanie
- Rozpoczęcie korzystania z usługi Kopia zapasowa danych
- Charakterystyka usługi Kopia zapasowa danych
- Systemowa kopia bezpieczeństwa a Kopia zapasowa danych
- Backup, czyli kopia zapasowa danych
- Show all articles ( 11 ) Collapse Articles
-
- Jak zmienić datę końcowego terminu przechowywania kopii?
- Jak mogę sprawdzić postęp wykonywania kopii zapasowej?
- Jak sprawdzić, ile miejsca na dysku zajmują kopie zapasowe?
- Jak usunąć zbędną kopię zapasową?
- Dlaczego nie mogę wykonać żadnych operacji w zakładce BACKUP?
- W jaki sposób wgrać przywróconą z kopii bazę danych na serwer?
- Jak uzyskać dostęp do bazy danych po przywróceniu jej z kopii zapasowej?
- W jaki sposób nadpisać pliki na FTP danymi z kopii zapasowej?
- Jak uzyskać dostęp przez FTP do plików strony WWW znajdujących się w kopii zapasowej?
- Jak dograć brakującą zawartość wybranego konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak przywrócić zawartość konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak utworzyć harmonogram wykonywania kopii baz danych co 2 godziny, a plików na FTP i kont e-mail raz na dobę?
-
- Dlaczego kopia zapasowa danych ma inny rozmiar niż dane źródłowe?
- Przywracanie zawartości kont e-mail z kopii zapasowej
- Przywracanie baz danych z Kopii zapasowej
- Przywracanie plików strony WWW z kopii zapasowej
- Jak przywrócić dane z kopii zapasowej?
- Historia operacji dotyczących Kopii zapasowych danych
- Wykaz Kopii zapasowych danych
- Modyfikacja harmonogramu wykonywania Kopii zapasowej danych
- Planowanie harmonogramu wykonywania kopii zapasowych
- Tworzenie kopii zapasowej na żądanie
- Rozpoczęcie korzystania z usługi Kopia zapasowa danych
- Charakterystyka usługi Kopia zapasowa danych
- Systemowa kopia bezpieczeństwa a Kopia zapasowa danych
- Backup, czyli kopia zapasowa danych
- Jak przygotować własny skrypt PHP do uruchomienia w CRON?
- Obsługa LSCache plugins
- Obsługa starszych wersji Node.js
- Jak sprawdzić adres IP połączenia internetowego, z którego korzystam?
- CloudHosting Pay-Per-Use
- Jak zmienić datę końcowego terminu przechowywania kopii?
- Dlaczego kopia zapasowa danych ma inny rozmiar niż dane źródłowe?
- Jak mogę sprawdzić postęp wykonywania kopii zapasowej?
- Jak sprawdzić, ile miejsca na dysku zajmują kopie zapasowe?
- Jak usunąć zbędną kopię zapasową?
- Dlaczego nie mogę wykonać żadnych operacji w zakładce BACKUP?
- W jaki sposób wgrać przywróconą z kopii bazę danych na serwer?
- Jak uzyskać dostęp do bazy danych po przywróceniu jej z kopii zapasowej?
- W jaki sposób nadpisać pliki na FTP danymi z kopii zapasowej?
- Jak uzyskać dostęp przez FTP do plików strony WWW znajdujących się w kopii zapasowej?
- Jak dograć brakującą zawartość wybranego konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak przywrócić zawartość konta e-mail z kopii zapasowej?
- Jak utworzyć harmonogram wykonywania kopii baz danych co 2 godziny, a plików na FTP i kont e-mail raz na dobę?
- Przywracanie zawartości kont e-mail z kopii zapasowej
- Przywracanie baz danych z Kopii zapasowej
- Przywracanie plików strony WWW z kopii zapasowej
- Jak przywrócić dane z kopii zapasowej?
- Historia operacji dotyczących Kopii zapasowych danych
- Wykaz Kopii zapasowych danych
- Modyfikacja harmonogramu wykonywania Kopii zapasowej danych
- Planowanie harmonogramu wykonywania kopii zapasowych
- Tworzenie kopii zapasowej na żądanie
- Rozpoczęcie korzystania z usługi Kopia zapasowa danych
- Charakterystyka usługi Kopia zapasowa danych
- Systemowa kopia bezpieczeństwa a Kopia zapasowa danych
- Backup, czyli kopia zapasowa danych
- Kody diagnostyczne serwera WWW
- Serwer HTTP - kody odpowiedzi
- Serwer HTTP - błędy niepowodzenia (5xx)
- Serwer HTTP - kody błędów aplikacji użytkownika (4xx)
- Serwer HTTP - kody przekierowania (3xx)
- Serwer HTTP - kody powodzenia (2xx)
- Błąd 500 Internal Server Error - dlaczego się pojawia?
- Obciążenie serwera poczty
- Obciążenie hostingu
- Obciążenie serwera WWW
- Wykorzystanie dysku
- Statystyki odwiedzin WWW
- Logi serwera
- Konto SSH
- Serwer pocztowy XL/XXL
- Dodatkowa przestrzeń dyskowa dla serwera
- ReverseDNS dla dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
- Obsługa starszych wersji PHP
- Automatyczna konwersja obrazów do formatu WebP
- Aktywacja dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie
- Przywrócenie bazy danych z zabezpieczonej kopii
- Total Commander - konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Instalacja PrestaShop na serwerze CloudHosting
- Jak korzystając z .htaccess zablokować szkodliwym botom dostęp do strony WWW?
- Samodzielna instalacja CMS WordPress na serwerze
- Optymalizacja obrazów (Konwersja do WebP)
- Obsługa starszych wersji baz danych
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla serwera CloudHosting?
- Jak wykonać komendę ping i tracert na komputerze z systemem Windows?
- CDN nazwa.pl na serwerach CloudHosting
- WP-CLI na serwerach CloudHosting
- Composer na serwerach CloudHosting
- Jak zmienić wartość max_input_vars?
- Jak utworzyć subdomenę na serwerze CloudHosting?
- Konfiguracja Redis w popularnych systemach CMS
- Bazy danych MongoDB
- Technologia Node.js
- Usługi IT
- Ustawienie Reverse DNS (PTR) dla dedykowanego adresu IP
- Uruchomienie sklepu PrestaShop na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Uruchomienie CMS WordPress na serwerze z użyciem autoinstalatora skryptów
- Repozytoria Git i SVN
- Kod autoryzujący w Panelu Klienta
- Określanie liczby plików na serwerze
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze CloudHosting?
- Czym jest certyfikat SSL i jak go uruchomić?
- Web Application Firewall
- mod_rewrite
- Katalogi zabezpieczone hasłem
- Harmonogramy zadań (CRON)
- Zmiana wersji PHP na serwerze
- Ustawienia serwera
- Konfiguracja Memcached w popularnych systemach CMS
- Obciążenie baz danych
- Bazy danych Redis i Memcached - podstawowa konfiguracja
- phpPgAdmin
- phpMyAdmin
- Zarządzanie bazą danych
- Zarządzanie użytkownikami baz danych
- Dodawanie bazy danych na serwerze
- Co to są bazy danych?
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze?
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych dla serwera
- Jak umieścić kilka stron na jednym serwerze?
- Jak przywrócić CloudHosting z backupu?
- Utrata hasła do serwera CloudHosting
- Co to jest SSH i do czego służy?
- Własne strony błędów (np. 404)
- Konta FTP
- Jak wgrać pliki na serwer?
- WinSCP – konfiguracja programu do połaczeń sFTP
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting?
- Wizytówka internetowa
- Zmiana rodzaju serwera
- Zarządzanie hostingiem
- Czy serwer posiada własny adres IP?
- Jak mogę zamówić serwer WWW?
- Co to jest serwer WWW?
- Show all articles ( 94 ) Collapse Articles
-
-
-
- Konfiguracja WordPress'a za pomocą modyfikacji wp-config.php
- Zabezpieczenie formularza w WordPress’ie za pomocą ochrony reCaptcha
- Jak zablokować plik xmlrpc.php w WordPressie?
- Diagnostyka zapytań do bazy danych w WordPressie
- WP-CLI na serwerach CloudHosting WordPress
- Composer na serwerach CloudHosting WordPress
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting WordPress
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting WordPress
- Jak skorzystać z cache Redis w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Redis?
- Odzyskiwanie hasła do instalacji WordPress dla zaawansowanych
- Jak skorzystać z cache Memcached w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Memcached?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting WordPress
- Logowanie do Administracji WordPress’a
- Dodawanie instalacji WordPress
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting WordPress
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting WordPress?
- Jak zmienić domenę strony opartej na WordPress?
- Jak przywrócić CloudHosting WordPress z backupu?
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting WordPress?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwer CloudHosting WordPress
- Utrata hasła do serwera CloudHosting WordPress
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting WordPress?
- Zmiana rodzaju serwera CloudHosting WordPress
- Zarządzanie usługą CloudHosting WordPress
- Co to jest CloudHosting WordPress i jak mogę go zamówić?
- Konfiguracja WordPress'a za pomocą modyfikacji wp-config.php
- Zabezpieczenie formularza w WordPress’ie za pomocą ochrony reCaptcha
- Jak zablokować plik xmlrpc.php w WordPressie?
- Diagnostyka zapytań do bazy danych w WordPressie
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting WordPress
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting WordPress?
- Jak zmienić domenę strony opartej na WordPress?
- WP-CLI na serwerach CloudHosting WordPress
- Composer na serwerach CloudHosting WordPress
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting WordPress
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting WordPress
- Jak przywrócić CloudHosting WordPress z backupu?
- Jak skorzystać z cache Redis w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Redis?
- Odzyskiwanie hasła do instalacji WordPress dla zaawansowanych
- Jak skorzystać z cache Memcached w aplikacji WordPress?
- Co to jest cache Memcached?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting WordPress
- Logowanie do Administracji WordPress’a
- Dodawanie instalacji WordPress
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting WordPress?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwer CloudHosting WordPress
- Utrata hasła do serwera CloudHosting WordPress
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting WordPress?
- Zmiana rodzaju serwera CloudHosting WordPress
- Zarządzanie usługą CloudHosting WordPress
- Co to jest CloudHosting WordPress i jak mogę go zamówić?
- Show all articles ( 12 ) Collapse Articles
-
-
-
- Zabezpieczenie formularza w PrestaShop za pomocą ochrony reCaptcha
- Aktualizacja aplikacji PrestaShop na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting e-Sklep
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting e-Sklep
- Co to jest cache Redis i jak z niego skorzystać?
- Zaawansowana konfiguracja SMTP w PrestaShop
- Odzyskiwanie hasła do instalacji PrestaShop dla zaawansowanych
- Co to jest cache Memcached i jak z niego skorzystać?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Logowanie do Administracji PrestaShop
- Tworzenie dodatkowego sklepu internetowego
-
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting e-Sklep
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting e-Sklep?
- Jak przywrócić CloudHosting e-Sklep z backupu?
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting e-Sklep?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwery CloudHosting e-Sklep
- Utrata hasła do serwera CloudHosting e-Sklep
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting e-Sklep?
- Zmiana rodzaju serwera e-Sklep Internetowy
- Jakie oprogramowanie obsługuje e-Sklep Internetowy?
- Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?
- Zabezpieczenie formularza w PrestaShop za pomocą ochrony reCaptcha
- Usługi dodatkowe dla serwera CloudHosting e-Sklep
- Aktualizacja aplikacji PrestaShop na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Czym jest Serwer pocztowy XL i XXL i jak go zamówić dla CloudHosting e-Sklep?
- Technologia Node.js na serwerach CloudHosting e-Sklep
- Dodatkowe Usługi IT dla serwerów CloudHosting e-Sklep
- Jak przywrócić CloudHosting e-Sklep z backupu?
- Co to jest cache Redis i jak z niego skorzystać?
- Zaawansowana konfiguracja SMTP w PrestaShop
- Odzyskiwanie hasła do instalacji PrestaShop dla zaawansowanych
- Co to jest cache Memcached i jak z niego skorzystać?
- Ustawienia Web Application Firewall na serwerze CloudHosting e-Sklep
- Logowanie do Administracji PrestaShop
- Tworzenie dodatkowego sklepu internetowego
- Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze CloudHosting e-Sklep?
- Wgrywanie plików przez sFTP na serwery CloudHosting e-Sklep
- Utrata hasła do serwera CloudHosting e-Sklep
- Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla serwera CloudHosting e-Sklep?
- Zmiana rodzaju serwera e-Sklep Internetowy
- Jakie oprogramowanie obsługuje e-Sklep Internetowy?
- Co to jest e-Sklep Internetowy i jak mogę go zamówić?
- Show all articles ( 6 ) Collapse Articles
-
-
-
- Jak sprawdzić, czy adres IP nie jest blokowany na serwerze VPS z systemem Linux?
- Jak sprawdzić port połączenia SSH w systemie Linux?
- Konfiguracja firewalla w systemie Windows Server Standard 2012 dla usługi RDP
- Reverse DNS dla serwera VPS
- VPS z Windows Server
- Zmiana hasła konta root na serwerze VPS z systemem Linux
- Jak na serwerze VPS z systemem Linux zainstalować LAMP – Linux, Apache, MySQL i PHP?
- Zmiana parametrów serwera VPS
- Zmiana dystrybucji systemu operacyjnego Linux na serwerze VPS
- Panel Zarządzania serwerem VPS z systemem Linux
- Logowanie do serwera VPS z systemem Linux
- Co to jest serwer VPS i jak go zamówić?
-
- Resetowanie hasła dostępu do DirectAdmin
- Jak w DirectAdmin zainstalować certyfikat SSL?
- Tworzenie baz danych w DirectAdmin
- Jak utworzyć, przeglądać i przywracać kopie zapasowe (backup) w DirectAdmin?
- Jak założyć konto pocztowe w DirectAdmin?
- Jak założyć konto Użytkownika w DirectAdmin?
- Jak utworzyć pakiet Resellera w DirectAdmin?
- Czym jest i jak zalogować się do DirectAdmin?
- Jak sprawdzić, czy adres IP nie jest blokowany na serwerze VPS z systemem Linux?
- Jak sprawdzić port połączenia SSH w systemie Linux?
- Konfiguracja firewalla w systemie Windows Server Standard 2012 dla usługi RDP
- Reverse DNS dla serwera VPS
- VPS z Windows Server
- Resetowanie hasła dostępu do DirectAdmin
- Jak w DirectAdmin zainstalować certyfikat SSL?
- Tworzenie baz danych w DirectAdmin
- Jak utworzyć, przeglądać i przywracać kopie zapasowe (backup) w DirectAdmin?
- Jak założyć konto pocztowe w DirectAdmin?
- Jak założyć konto Użytkownika w DirectAdmin?
- Jak utworzyć pakiet Resellera w DirectAdmin?
- Czym jest i jak zalogować się do DirectAdmin?
- Zmiana hasła konta root na serwerze VPS z systemem Linux
- Jak na serwerze VPS z systemem Linux zainstalować LAMP – Linux, Apache, MySQL i PHP?
- Zmiana parametrów serwera VPS
- Zmiana dystrybucji systemu operacyjnego Linux na serwerze VPS
- Panel Zarządzania serwerem VPS z systemem Linux
- Logowanie do serwera VPS z systemem Linux
- Co to jest serwer VPS i jak go zamówić?
- Show all articles ( 5 ) Collapse Articles
-
-
-
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą certyfikatów SSL
- Unieważnienie działania certyfikatu w trakcie okresu jego ważności (revoke)
- Dlaczego moja strona nie jest zabezpieczona "kłódeczką"?
- Czy można przenosić certyfikat SSL między serwerami?
- Certyfikat pośredni Root CA
- Jakie są przewagi certyfikatów komercyjnych nad bezpłatnymi?
- Kto jest wystawcą mojego certyfikatu?
- Co to jest certyfikat Wildcard?
- Jak rozpoznać czy połączenie z serwerem jest szyfrowane?
- Sposoby walidacji certyfikatów SSL
- Różnice między szyfrowaniem RSA i ECDSA
- Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
- Co to jest certyfikat SSL i do czego służy?
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze?
-
- Czy można zamówić certyfikat SSL dla domen IDN (z polską literą)?
- Na jaki okres można zamówić certyfikat SSL?
- Co to jest walidacja certyfikatu SSL i jak przebiega?
- Jaki jest czas wystawienia certyfikatu SSL?
- Klucz prywatny i klucz publiczny
- Wymagania techniczne przy instalacji certyfikatu SSL
- Jak zamówić certyfikat SSL?
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą certyfikatów SSL
- Na jaki okres można odnowić certyfikat SSL?
- Na czym polega odnowienie certyfikatu SSL?
- Czy można zamówić certyfikat SSL dla domen IDN (z polską literą)?
- Na jaki okres można zamówić certyfikat SSL?
- Co to jest walidacja certyfikatu SSL i jak przebiega?
- Jaki jest czas wystawienia certyfikatu SSL?
- Klucz prywatny i klucz publiczny
- Wymagania techniczne przy instalacji certyfikatu SSL
- Jak zamówić certyfikat SSL?
- Unieważnienie działania certyfikatu w trakcie okresu jego ważności (revoke)
- Dlaczego moja strona nie jest zabezpieczona "kłódeczką"?
- Czy można przenosić certyfikat SSL między serwerami?
- Certyfikat pośredni Root CA
- Jakie są przewagi certyfikatów komercyjnych nad bezpłatnymi?
- Kto jest wystawcą mojego certyfikatu?
- Co to jest certyfikat Wildcard?
- Jak rozpoznać czy połączenie z serwerem jest szyfrowane?
- Sposoby walidacji certyfikatów SSL
- Różnice między szyfrowaniem RSA i ECDSA
- Korzyści ze stosowania certyfikatu SSL
- Co to jest certyfikat SSL i do czego służy?
- Jak wymusić szyfrowanie SSL dla strony internetowej na serwerze?
- Show all articles ( 8 ) Collapse Articles
-
-
-
- Moje subskrypcje
- Czy jest obowiązek odnawiania ważności usług?
- Jak przyspieszyć wznowienie usługi opłaconej po terminie?
- Czy można dokonać zmianę daty terminu płatności za usługę?
- Jak wygenerować duplikat faktury VAT?
- Jak zmienić płatnika usługi (przeniesienie usługi między Panelami Klienta)?
- Jak zrezygnować z wysyłki papierowej proformy?
- Jak wypłacić środki zgromadzone w Programie Partnerskim?
- Jak rozliczyć płatność za zamówioną dodatkową usługę?
- Chcę otrzymać wydrukowaną (papierową) fakturę VAT
- Czy można wystawić fakturę VAT na dane Abonenta domeny?
- Jak sprawdzić historię moich płatności?
- Jak rozliczyć płatność on-line (karta, szybki przelew)?
- W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?
- Co to jest konto nadpłat?
- Czy dane do faktury muszą być takie jak dane właściciela usługi?
- Jak zmienić dane do faktury?
- Jaki jest czas księgowania wpłat?
- Gdzie znajdę aktualny cennik usług?
- Co zawiera przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam fakturę za opłaconą usługę?
- Show all articles ( 7 ) Collapse Articles
- Konto Zaliczkowe w CloudHosting Panel
- Konto Voucher
- Moje subskrypcje
- Konto Zaliczkowe w Panelu Klienta
- Czy jest obowiązek odnawiania ważności usług?
- Jak przyspieszyć wznowienie usługi opłaconej po terminie?
- Czy można dokonać zmianę daty terminu płatności za usługę?
- Jak wygenerować duplikat faktury VAT?
- Jak zmienić płatnika usługi (przeniesienie usługi między Panelami Klienta)?
- Jak zrezygnować z wysyłki papierowej proformy?
- Jak wypłacić środki zgromadzone w Programie Partnerskim?
- Jak rozliczyć płatność za zamówioną dodatkową usługę?
- Chcę otrzymać wydrukowaną (papierową) fakturę VAT
- Czy można wystawić fakturę VAT na dane Abonenta domeny?
- Jak sprawdzić historię moich płatności?
- Jak rozliczyć płatność on-line (karta, szybki przelew)?
- W jaki sposób można dokonać płatności przelewem?
- Co to jest konto nadpłat?
- Czy dane do faktury muszą być takie jak dane właściciela usługi?
- Jak zmienić dane do faktury?
- Jaki jest czas księgowania wpłat?
- Gdzie znajdę aktualny cennik usług?
- Co zawiera przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam przypomnienie o wygasaniu usług?
- Kiedy otrzymam fakturę za opłaconą usługę?
- Show all articles ( 10 ) Collapse Articles
-
-
- Pomoc Premium
- Moje subskrypcje
- Karty kredytowe i płatnicze
- Konta Zaliczkowe
- Moje usługi
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą Panelu Klienta
- Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?
- Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta, jeżeli adres e-mail jest nieaktualny?
- Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?
- Komunikaty techniczne
- Kod autoryzujący
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Przenoszenie usług
- Zarządzanie usługami
- Moje dane
- Program Partnerski i Benefity
- Show all articles ( 1 ) Collapse Articles
-
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Zapisywanie wiadomości e‑mail w formie pliku .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e‑mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e‑mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e‑mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e‑mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e‑mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
-
- Dodatki do stron tworzonych w Kreatorze
- Zarządzanie ustawieniami strony
- Moduły i umieszczanie zaawansowanych treści na stronie
- Ustawienia wyglądu elementów strony
- Dodawanie i edycja stron i podstron
- Pierwsze uruchomienie strony w Kreatorze mini, midi, maxi
- Czym jest Kreator mini, midi, maxi i jak się do niego zalogować?
-
- Dodatki do stron tworzonych w Kreatorze
- Zarządzanie ustawieniami strony
- Moduły i umieszczanie zaawansowanych treści na stronie
- Ustawienia wyglądu elementów strony
- Dodawanie i edycja stron i podstron
- Pierwsze uruchomienie strony w Kreatorze mini, midi, maxi
- Czym jest Kreator mini, midi, maxi i jak się do niego zalogować?
- Jak tworzyć i zmieniać ustawienia formularzy?
- Jak zarządzać newsami (aktualnościami)?
- Jak zarządzać sondami (pytaniami w ankietach)?
- Jak zarządzać kalendarzem?
- Jak zapisać i opublikować wprowadzone zmiany?
- Strona błędu 404 i zaślepka (blackdown)
- Ustawienia
- Podstrony
- Jak zarządzać sekcjami?
- Jak zarządzać modułami?
- Jak zarządzać szablonami?
- Czym jest Kreator WWW i jak się do niego zalogować?
- Show all articles ( 4 ) Collapse Articles
-
- Jak tworzyć i zmieniać ustawienia formularzy?
- Jak zarządzać newsami (aktualnościami)?
- Jak zarządzać sondami (pytaniami w ankietach)?
- Jak zarządzać kalendarzem?
- Jak zapisać i opublikować wprowadzone zmiany?
- Strona błędu 404 i zaślepka (blackdown)
- Ustawienia
- Podstrony
- Jak zarządzać sekcjami?
- Jak zarządzać modułami?
- Jak zarządzać szablonami?
- Czym jest Kreator WWW i jak się do niego zalogować?
- Pomoc Premium
- Eksport kontaktów z Cloud Mail do pliku vCard
- Jak skonfigurować zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel?
- How to log in to the CloudHosting Panel?
- Powiadomienia monitora zajętości
- Moje subskrypcje
- Karty kredytowe i płatnicze
- Konta Zaliczkowe
- Opis poszczególnych funkcji CloudHosting Panelu
- Jak zalogować się do CloudHosting Panel?
- Jak ustalić właściwy CloudHosting Panel?
- Import kontaktów do Cloud Mail
- Moje usługi
- Dodatkowe Usługi IT związane z obsługą Panelu Klienta
- Zapisywanie wiadomości e‑mail w formie pliku .eml
- Cloud Mail na urządzeniach z systemem Android
- Opis podstawowych funkcji organizera (Kalendarz, Zadania)
- Ustawienia filtrowania wiadomości
- Zmiana hasła do skrzynki e‑mail za pomocą Cloud Mail
- Jak zarządzać folderami na skrzynce e‑mail?
- Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e‑mail
- Zarządzanie Tożsamościami
- Jak utworzyć przekierowanie e‑mail?
- Jak utworzyć autoresponder do konta e‑mail?
- Tworzenie i wysyłanie nowej wiadomości
- Podstawowe ustawienia Cloud Mail (Preferencje)
- Zasady logowania do Cloud Mail
- Dodatki do stron tworzonych w Kreatorze
- Zarządzanie ustawieniami strony
- Moduły i umieszczanie zaawansowanych treści na stronie
- Ustawienia wyglądu elementów strony
- Dodawanie i edycja stron i podstron
- Pierwsze uruchomienie strony w Kreatorze mini, midi, maxi
- Czym jest Kreator mini, midi, maxi i jak się do niego zalogować?
- Jak tworzyć i zmieniać ustawienia formularzy?
- Jak zarządzać newsami (aktualnościami)?
- Jak zarządzać sondami (pytaniami w ankietach)?
- Jak zarządzać kalendarzem?
- Jak zapisać i opublikować wprowadzone zmiany?
- Strona błędu 404 i zaślepka (blackdown)
- Ustawienia
- Podstrony
- Jak zarządzać sekcjami?
- Jak zarządzać modułami?
- Jak zarządzać szablonami?
- Czym jest Kreator WWW i jak się do niego zalogować?
- Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?
- Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta, jeżeli adres e-mail jest nieaktualny?
- Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?
- Komunikaty techniczne
- Kod autoryzujący
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Przenoszenie usług
- Zarządzanie usługami
- Moje dane
- Program Partnerski i Benefity
- Show all articles ( 41 ) Collapse Articles
-
-
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
- Articles coming soon
-
-
-
- Tworzenie infrastruktury wysokiej dostępności (High availability - HA)
- Dodatkowa pojemność cache
- Ustawianie indywidualnych nagłówków i czasów cache-control
- Intrusion Prevention System (IPS) dla usługi CDN nazwa.pl
- Kompresja gzip i brotli
- Web Application Firewall (WAF) dla usługi CDN nazwa.pl
- Konwersja obrazów do formatu webp i automatyczna zmiana ich wielkości
- Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP usługi CDN nazwa.pl
- Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla usługi CDN nazwa.pl
- Weryfikacja adresu domeny głównej
- Weryfikacja poprawności odpowiedzi z oryginalnego serwera na zapytania o domenę główną
- Wdrożenie CDN nazwa.pl z zabezpieczeniem WAF
- Jak zweryfikować adres IP oryginalnego serwera?
- Tworzenie infrastruktury wysokiej dostępności (High availability - HA)
- Certyfikaty SSL dla domen korzystających z CDN nazwa.pl
- Konfiguracja domeny korzystającej z DNS Anycast do pracy z CDN nazwa.pl
- Dodawanie domen do usługi CDN nazwa.pl
- Zamówienie usługi CDN nazwa.pl
- Charakterystyka usługi CDN nazwa.pl
- Dodatkowa pojemność cache
- Ustawianie indywidualnych nagłówków i czasów cache-control
- Intrusion Prevention System (IPS) dla usługi CDN nazwa.pl
- Kompresja gzip i brotli
- Web Application Firewall (WAF) dla usługi CDN nazwa.pl
- Konwersja obrazów do formatu webp i automatyczna zmiana ich wielkości
- Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP usługi CDN nazwa.pl
- Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie dla usługi CDN nazwa.pl
- Analiza logów usługi CDN nazwa.pl
- Komunikat błędu CDN zamiast oczekiwanej strony WWW
- Nagłówki CDN nazwa.pl
- Konfiguracja domeny niekorzystającej z DNS Anycast do pracy z CDN nazwa.pl
- Wymagania podstawowe przy korzystaniu z usługi CDN nazwa.pl
- Ustawienia dotyczące płatności za usługę CDN nazwa.pl
- Czyszczenie cache na żądanie
- Statystyki CDN nazwa.pl
- Pierwsze uruchomienie usługi CDN nazwa.pl
- Show all articles ( 12 ) Collapse Articles
-
-
- Jak przenieść pocztę z dhosting.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z zenbox.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z kei.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z ovh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z lh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z home.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z cyberfolks.pl do nazwa.pl?
- Na czym polega dogranie brakujących wiadomości e-mail na skrzynkę?
- Jakie wymagania musi spełnić serwer poczty e-mail, aby można było korzystać z aplikacji Mail Backup?
- Jakie ograniczenia dotyczące połączeń IMAP4 pojawiają się w popularnych serwisach oferujących pocztę e-mail?
- Czy mogę przenieść usługę Mail Backup na inny komputer?
- Czy usługa Mail Backup ma limit dotyczący liczby i rozmiaru backupowanych kont e-mail?
- Czy możliwe jest odzyskanie hasła szyfrowania kopii zapasowych Mail Backup w przypadku jego utraty?
- Jak sprawdzić statystyki wykorzystania usługi Mail Backup?
- Dlaczego aplikacja Mail Backup zgłasza błąd przy połączeniu z moim serwerem poczty e-mail?
-
- Okresowe wstrzymanie działania programu Mail Backup
- Ustawienia szybkości połączenia i limitów prędkości aplikacji Mail Backup
- Hasło szyfrowania kopii zapasowych w aplikacji Mail Backup
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do nowego konta e-mail
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do oryginalnego konta e-mail
- Zarządzanie utworzonymi kopiami kont e-mail
- Harmonogram wykonywania kopii zapasowych poczty
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Interia (interia.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Gmail (gmail.com) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Onet (onet.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty o2 (o2.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej WP Poczty (wp.pl) z użyciem Mail Backup
- Konfiguracja kopii zapasowej kont e-mail w popularnych serwisach
- Uniwersalna konfiguracja kopii zapasowej konta e-mail (IMAP4)
- Jak przenieść pocztę z dhosting.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z zenbox.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z kei.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z ovh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z lh.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z home.pl do nazwa.pl?
- Jak przenieść pocztę z cyberfolks.pl do nazwa.pl?
- Na czym polega dogranie brakujących wiadomości e-mail na skrzynkę?
- Jakie wymagania musi spełnić serwer poczty e-mail, aby można było korzystać z aplikacji Mail Backup?
- Jakie ograniczenia dotyczące połączeń IMAP4 pojawiają się w popularnych serwisach oferujących pocztę e-mail?
- Czy mogę przenieść usługę Mail Backup na inny komputer?
- Czy usługa Mail Backup ma limit dotyczący liczby i rozmiaru backupowanych kont e-mail?
- Czy możliwe jest odzyskanie hasła szyfrowania kopii zapasowych Mail Backup w przypadku jego utraty?
- Jak sprawdzić statystyki wykorzystania usługi Mail Backup?
- Dlaczego aplikacja Mail Backup zgłasza błąd przy połączeniu z moim serwerem poczty e-mail?
- Rezygnacja z usługi Mail Backup
- Konfiguracja Konta Zaliczkowego i Subskrypcji dla usługi Mail Backup Pay-Per-Use
- Zasady rozliczeń za korzystanie z usługi Mail Backup
- Okresowe wstrzymanie działania programu Mail Backup
- Ustawienia szybkości połączenia i limitów prędkości aplikacji Mail Backup
- Hasło szyfrowania kopii zapasowych w aplikacji Mail Backup
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do nowego konta e-mail
- Przywracanie zawartości z kopii zapasowej do oryginalnego konta e-mail
- Zarządzanie utworzonymi kopiami kont e-mail
- Harmonogram wykonywania kopii zapasowych poczty
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Interia (interia.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Gmail (gmail.com) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty Onet (onet.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej Poczty o2 (o2.pl) z użyciem Mail Backup
- Tworzenie kopii zapasowej WP Poczty (wp.pl) z użyciem Mail Backup
- Konfiguracja kopii zapasowej kont e-mail w popularnych serwisach
- Uniwersalna konfiguracja kopii zapasowej konta e-mail (IMAP4)
- Instalacja i uruchomienie aplikacji Mail Backup
- Zamówienie i aktywacja usługi Mail Backup
- Show all articles ( 19 ) Collapse Articles
-
-
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mantis
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mantis
- Zarządzanie projektami w aplikacji Mantis
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mantis w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mantis
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mantis
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mantis
-
- Jak wykonać kopię bazy danych z serwera SaaS MariaDB?
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS MariaDB
- Zmiana hasła administratora na serwerze MariaDB
- Dostęp do serwera MariaDB z PHP
- Dostęp do serwera MariaDB z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze MariaDB
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze MariaDB
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze MariaDB
- Dodawanie bazy danych na serwerze MariaDB
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze MariaDB
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS MariaDB
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Nextcloud
- Zarządzanie plikami w aplikacji Nextcloud
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Nextcloud w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Nextcloud
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Nextcloud
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Nextcloud
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS PostgreSQL
- Zmiana hasła administratora na serwerze PostgreSQL
- Dostęp do serwera PostgreSQL z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze PostgreSQL
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze PostgreSQL
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS PostgreSQL
-
- Pobieranie certyfikatu SSL do połączenia z OpenSearch
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS OpenSearch
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie pulpitu nawigacyjnego w OpenSearch
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS OpenSearch
- Logowanie do OpenSearch Dashboards
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS OpenSearch
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mattermost
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mattermost
- BigBlueButton w SaaS Mattermost
- Zarządzanie komunikacją w aplikacji Mattermost
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mattermost w firmie
- Konfiguracja SMTP w Mattermost
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mattermost
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mattermost
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mattermost
-
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS osTicket
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS osTicket
- Zarządzanie zgłoszeniami w aplikacji osTicket
- Możliwość wykorzystania usługi SaaS osTicket
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS osTicket
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS osTicket
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS osTicket
- Jak wykonać kopię bazy danych z serwera SaaS MariaDB?
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mattermost
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mattermost
- BigBlueButton w SaaS Mattermost
- Zarządzanie komunikacją w aplikacji Mattermost
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mattermost w firmie
- Konfiguracja SMTP w Mattermost
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mattermost
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mattermost
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mattermost
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS osTicket
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS osTicket
- Zarządzanie zgłoszeniami w aplikacji osTicket
- Możliwość wykorzystania usługi SaaS osTicket
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS osTicket
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS osTicket
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS osTicket
- Pobieranie certyfikatu SSL do połączenia z OpenSearch
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS OpenSearch
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie pulpitu nawigacyjnego w OpenSearch
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS OpenSearch
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS OpenSearch
- Logowanie do OpenSearch Dashboards
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS OpenSearch
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Cloud Mail
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Cloud Mail w firmie
- Logowanie do konta e-mail na usłudze SaaS Cloud Mail
- Zarządzanie pocztą e-mail w Cloud Mail
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Cloud Mail
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS SQL Express
- Dostęp do serwera SQL Express z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze SQL Express
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze SQL Express
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS SQL Express
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Mantis
- Zmiana hasła administratora do usługi SaaS Mantis
- Zarządzanie projektami w aplikacji Mantis
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Mantis w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Mantis
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Mantis
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Mantis
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS dla Redis
- Zmiana hasła administratora na serwerze Redis
- Dostęp do serwera Redis z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze Redis
- Nawiązanie połączenia z bazą danych na serwerze Redis
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS dla Redis
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS MongoDB
- Zmiana hasła administratora na serwerze MongoDB
- Dostęp do serwera MongoDB z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze MongoDB
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze MongoDB
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS MongoDB
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS PostgreSQL
- Zmiana hasła administratora na serwerze PostgreSQL
- Dostęp do serwera PostgreSQL z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze PostgreSQL
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze PostgreSQL
- Dodawanie bazy danych na serwerze PostgreSQL
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze PostgreSQL
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS PostgreSQL
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS Nextcloud
- Zarządzanie plikami w aplikacji Nextcloud
- Możliwości wykorzystania usługi SaaS Nextcloud w firmie
- Dodawanie nowego użytkownika usługi SaaS Nextcloud
- Logowanie do panelu administracyjnego usługi SaaS Nextcloud
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Nextcloud
- Reinstalacja oprogramowania usługi SaaS MariaDB
- Zmiana hasła administratora na serwerze MariaDB
- Dostęp do serwera MariaDB z PHP
- Dostęp do serwera MariaDB z aplikacji zewnętrznej
- Brak limitów na serwerze MariaDB
- Zarządzanie uprawnieniami użytkownika bazy danych na serwerze MariaDB
- Dodawanie nowego użytkownika na serwerze MariaDB
- Dodawanie bazy danych na serwerze MariaDB
- Nawiązywanie połączenia z bazą danych na serwerze MariaDB
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS MariaDB
- Ustalenie hasła do SaaS Panel
- Zarządzanie usługą za pomocą SaaS Panel
- Show all articles ( 66 ) Collapse Articles
-
-
- Uruchom pierwszą aplikację Hello World, korzystając z Kubernetes w nazwa.pl
- Uruchom WordPress, korzystając z SaaS Kubernetes i SaaS MariaDB
- Zarządzanie mechanizmem Hostpath Storage
- Zarządzanie mechanizmem Ingress
- Chroniony dostęp do obrazów Kubernetes w repozytoriach prywatnych
- Przenoszenie Podów między Namespace’em w Kubernetes
- Praca z wybranym Namespace w Kubernetes
- Źródło obrazu przy tworzeniu Poda. Docker Hub
- Tworzenie i usuwanie Namespace’ów w Kubernetes
-
- Weryfikacja poprawności pracy zasobu w Kubernetes
- Praca z kubectl bezpośrednio z CLI systemu Windows
- Zarządzanie Kubernetes za pomocą narzędzia K9sCLI
- Usuwanie wybranego zasobu w Kubernetes
- Tworzenie nowego zasobu w Kubernetes
- Jak sprawdzić zasoby systemowe i komponenty uruchomione w Kubernetes
- Jak sprawdzić podstawowe informacje o klastrze Kubernetes
- Podstawowe informacje o Node i Podach Kubernetes
- Połączenie z Kubernetes
- Kubernetes Dashboard
- Uruchom pierwszą aplikację Hello World, korzystając z Kubernetes w nazwa.pl
- Uruchom WordPress, korzystając z SaaS Kubernetes i SaaS MariaDB
- Zarządzanie mechanizmem Hostpath Storage
- Zarządzanie mechanizmem Ingress
- Chroniony dostęp do obrazów Kubernetes w repozytoriach prywatnych
- Weryfikacja poprawności pracy zasobu w Kubernetes
- Przenoszenie Podów między Namespace’em w Kubernetes
- Praca z wybranym Namespace w Kubernetes
- Praca z kubectl bezpośrednio z CLI systemu Windows
- Źródło obrazu przy tworzeniu Poda. Docker Hub
- Zarządzanie Kubernetes za pomocą narzędzia K9sCLI
- Tworzenie i usuwanie Namespace’ów w Kubernetes
- Usuwanie wybranego zasobu w Kubernetes
- Tworzenie nowego zasobu w Kubernetes
- Jak sprawdzić zasoby systemowe i komponenty uruchomione w Kubernetes
- Jak sprawdzić podstawowe informacje o klastrze Kubernetes
- Podstawowe informacje o Node i Podach Kubernetes
- Połączenie z Kubernetes
- Kubernetes Dashboard
- Zmiana hasła do usługi SaaS Kubernetes
- Zamówienie i aktywacja usługi SaaS Kubernetes
- Show all articles ( 6 ) Collapse Articles
Błąd 500 Internal Server Error – dlaczego się pojawia?
- Pomoc
- CloudHosting
- Zarządzanie hostingiem
- Błąd 500 Internal Server Error - dlaczego się pojawia?
Błąd HTTP 500 informuje o wystąpieniu wewnętrznego problemu, który napotkał serwer podczas przetwarzania strony internetowej. Pojawienie się takiego błędu powoduje, że użytkownik odwiedzający stronę nie może wykonać na niej żadnych czynności. Sam komunikat nie wskazuje jednak dokładnie na przyczynę takiego stanu rzeczy, co utrudnia zdiagnozowanie i wyeliminowanie błędu 500.
Poniżej zamieszczamy możliwe przyczyny występowania błędów 500 oraz sposoby usuwania tych błędów ze strony:
- Próba zmiany wersji PHP poprzez .htaccess
- Próba zmodyfikowania WAF poprzez .htaccess
- Błędna sitemapa
- Użycie magic_quotes_gpc na wersji PHP wyższej niż 5.3
- Pętla przekierowań
- Duża liczba zapytań wykonywana przez boty/crawlery
- Zawirusowane pliki
- Brak miejsca w bazie danych lub baza danych jest zablokowana
- Nieprawidłowa konfiguracja połączenia z bazą danych
- Brak dostępu do plików
- Brak certyfikatu SSL
- Brak favicony
- Nieodpowiednia wersja PHP
- Problemy z wtyczkami/modułami
- Przestarzała wersja aplikacji
-
- Próba zmiany wersji PHP poprzez .htaccess
- W przypadku usług hostingowych nazwa.pl, zmiana wersji PHP możliwa jest tylko poprzez CloudHosting Panel (szczegółowy opis funkcji).
- Należy usunąć z pliku .htaccess jakiekolwiek wpisy typu AddHandler application/x-httpd-php, a następie zmienić wersję PHP korzystając z CloudHosting Panel.
- Logi nie zawierają informacji na temat tego błędu. Należy zweryfikować .htaccess.
- Próba zmiany wersji PHP poprzez .htaccess
-
- Próba zmodyfikowania WAF poprzez .htaccess
- Ustawieniami WAF (Web Application Firewall) możesz zarządzać samodzielnie, korzystając z CloudHosting Panel (Sprawdź: Web Application Firewall). Na Twoje życzenie, nasz Dział Techniczny może dodać pojedyncze reguły do wyjątków w zabezpieczeniach WAF. W tym celu prześlij do nas swoje zgłoszenie z kontaktowego adresu e-mail zdefiniowanego w Panelu Klienta na adres kontakt@nazwa.pl.
- Plik .htaccess na serwerze nie może zawierać samodzielnie dodanych wpisów typu SecRuleRemoveById. Jeżeli plik .htaccess na Twoim serwerze zawiera takie wpisy, musisz je z niego usunąć, aby nie generowały błędu 500.
- Przykładowa informacja w Error Log (Sprawdź: Logi serwera):
[Sun Nov 14 13:37:12.738689 2021] [core:alert] [pid 47:tid 140183773116160] [client ip] ścieżka: SecRuleRemoveById not allowed here - Próba zmodyfikowania WAF poprzez .htaccess
-
- Błędna sitemapa
- Dość często błędy na stronie wywoływane są przez boty/crawlery, które wykonują potężną ilość losowych zapytań. Boty odwołują się często do nieistniejących plików, co z kolei wywołuje błędy.
- Należy zweryfikować poprawność pliku sitemap.xml i wprowadzić ewentualne poprawki lub stworzyć ten plik od nowa. Popularne systemy CMS posiadają wtyczki, które umożliwiają generowanie pliku sitemap.xml.
- Błędna sitemap'a nie objawia się błędem w logach. Błędy 500 pokazują się wówczas w Access log, jako zapytania botów o nieistniejące lub niedostępne miejsca w ramach strony.
- Błędna sitemapa
-
- Użycie magic_quotes_gpc na wersji PHP wyższej niż 5.3
- Magic_quotes w PHP może być użyte tylko dla PHP w wersji 5.3. Nie ma możliwości użycia tej funkcji przy wyższych wersjach PHP, ze względu na jej wycofanie.
- Jeśli korzystasz z PHP w wersji wyższej niż 5.3, to usuń odwołanie do magic_quotes_gpc w .htaccess.
- Przykładowa informacja w Error Log (Sprawdź: Logi serwera):
[Mon Sep 06 23:02:07.179720 2021] [proxy_fcgi:error] [pid 7962:tid 140292288149248] [client ip] AH01071: Got error 'Passing INI directive through FastCGI: unable to set 'magic_quotes_gpc'Passing INI directive through FastCGI: unable to set 'magic_quotes_runtime'Passing INI directive through FastCGI: unable to set 'register_globals'' - Użycie magic_quotes_gpc na wersji PHP wyższej niż 5.3
-
- Pętla przekierowań
- Pętla przekierowań występuj, gdy na stronie wykonywana jest zbyt duża ilość przekierowań, które w swoich zapytaniach zapętlają się (najczęściej jest to zapytanie z jednej strony, na drugą, i z powrotem).
- Należy zweryfikować plik .htaccess na serwerze pod kątem przekierowań (reguła Rewrite, moduł mod_rewrite) i sprawdzić, czy jakiekolwiek reguły nie kolidują ze sobą.
- Przykładowa informacja w Error Log (Sprawdź: Logi serwera):
[Mon Oct 04 15:27:21.817202 2021] [core:error] [pid 239:tid 139845200504576] [client ip] AH00124: Request exceeded the limit of 10 internal redirects due to probable configuration error. Use 'LimitInternalRecursion' to increase the limit if necessary. Use 'LogLevel debug' to get a backtrace. - Pętla przekierowań
-
- Duża liczba zapytań wykonywana przez boty/crawlery
- Zdarza się tak, że z niewyjaśnionych przyczyn boty/crawlery wykonują dużą liczbę zapytań do strony. Może to powodować błędy z powodu nadmiernego ruchu na stronie.
- Należy stworzyć plik robots.txt (jeśli nie istnieje) i zablokować lub ograniczyć w nim ruch botów na stronie. W przypadku popularnych systemów CMS istnieją dedykowane do tego moduły.
- Przykładowa informacja w Access Log (Sprawdź: Logi serwera):
[07/Oct/2021:22:13:54 +0200] "GET /robots.txt HTTP/1.1" 500 672 "-" "Mozilla/5.0 (compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html)" waw1 - Duża liczba zapytań wykonywana przez boty/crawlery
-
- Zawirusowane pliki
- Mimo posiadania różnych zabezpieczeń na stronach, takich jak firewall lub wtyczki antyexploitowe, może zdarzyć si, że strona zostanie zawirusowana. To może generować błędy 500.
- Należy zweryfikować pliki strony pod kątem złośliwego kodu. Zazwyczaj objawia się on ciągiem losowych znaków w plikach strony, lub dziwnymi nazwami plików lub folderów jak np. ghblrdsvyx.php. Można również poprosić o skan Pomoc Techniczną nazwa.pl przesyłając zgłoszenie z kontaktowego adresu e-mail na adres kontakt@nazwa.pl.
- Przykładowa informacja w Access Log (Sprawdź: Logi serwera):
[02/Nov/2021:22:55:15 +0100] "GET /x8p1DIR1e HTTP/1.1" 503 0 "-" "Mozilla/5.0 (compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html)" waw1 - Zawirusowane pliki
-
- Brak miejsca w bazie danych lub baza danych jest zablokowana
- W przypadku braku miejsca w bazie danych lub w przypadku jej zablokowania strony nie mogą wyświetlać informacji, które są w niej zapisane, ze względu na brak możliwości połączenia z bazą.
- Należy odblokować bazę (szczegółowy opis funkcji) lub zwiększyć jej zarezerwowaną powierzchnię (szczegółowy opis funkcji) poprzez CloudHosting Panel. W przypadku, gdy baza danych zajmuje już 5 GB, należy zwolnić miejsce w samej bazie, usuwając niepotrzebne rekordy.
- Logi nie zawierają informacji o błędzie.
- Brak miejsca w bazie danych lub baza danych jest zablokowana
-
- Nieprawidłowa konfiguracja połączenia z bazą danych
- Nieprawidłowa konfiguracja połączenia z bazą danych skutkuje brakiem możliwości działania aplikacji internetowych, takich jak WordPress, Prestashop, itp.
- Niezbędne jest poprawienie konfiguracji połączenia aplikacji z bazą danych. W popularnych systemach CMS są za to odpowiedzialne dedykowane pliki konfiguracyjne, jak np. plik wp-config.php, który znajduje się w katalogu głównym aplikacji WordPress.
- Nieprawidłowa konfiguracja połączenia z bazą danych powoduje, że w Access log widoczne są praktycznie same błędy 500. Przykładowy zapis z Access Log (Sprawdź: Logi serwera) przy źle skonfigurowanym połączeniu z bazą danych:
[26/Oct/2021:12:59:49 +0200] "GET /main.php?g2_GALLERYSID=54cf2359fc39d018e068f3517bc14d4a&g2_itemId=380 HTTP/1.1" 500 0 "-" "Mozilla/5.0 (compatible; SemrushBot/7~bl; +http://www.semrush.com/bot.html)" was1 - Nieprawidłowa konfiguracja połączenia z bazą danych
-
- Brak dostępu do plików
- Plik .htaccess umożliwia zablokowanie dostępu do wybranych plików. Czasami jednak pliki te są niezbędne do działania aplikacji lub reguły blokowania są błędnie wpisane.
- Należy sprawdzić poprawność utworzonych reguł Files w plikach .htaccess, upewniając się, czy wskazane w nich pliki mają być blokowane lub czy wpisy są dobrze zdefiniowane.
- Przykładowa informacja w Error Log (Sprawdź: Logi serwera):
[Mon Nov 15 05:41:54.274237 2021] [access_compat:error] [pid 661:tid 140533393512192] [client ip] AH01797: client denied by server configuration: ścieżka - Brak dostępu do plików
-
- Brak certyfikatu SSL
- Brak certyfikatu SSL, który zabezpiecza stronę, może być powodem występowania błędów 500. Niektóre zasoby strony mogą być wywoływane przez http (bez zabezpieczenia), a inne przez https (połączenie szyfrowane). Następuje wówczas mieszanie treści, przez co mogą być one niedostępne na stronie.
- Należy zainstalować ważny certyfikat SSL korzystając z CloudHosting Panel (szczegółowy opis funkcji), dokonując jego zakupu w nazwa.pl.
- Przykładowa informacja w Error Log (Sprawdź: Logi serwera):
[Tue Oct 26 12:59:58.871270 2021] [proxy_fcgi:error] [pid 5281:tid 140492653270784] [client ip] AH01071: Got error 'PHP message: getimagesize(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages:\nerror:14090086:SSL routines:ssl3_get_server_certificate:certificate verify failed\nPHP message: [resources/views/layout.php:40] getimagesize()\nPHP message: [controllers/SPCtrl/page.php:159] View->render()\nPHP message: [controllers/SPCtrl/page.php:413] SPCtrl\\page->render()\nPHP message: [controllers/SPCtrl/page.php:110] SPCtrl\\page->subpage()\nPHP message: [controllers/SPCtrl/_run.php:64] SPCtrl\\page->showPage()\nPHP message: [index.php:172] Base→run()\n' - Brak certyfikatu SSL
-
- Brak favicon
- Jeżeli konieczność występowania favicony jest zdefiniowana w kodzie strony, jej brak może powodować występowanie błędu 500.
- W przypadku braku pliku favicon.ico, należy umieścić go na serwerze i zdefiniować w kodzie aplikacji prawidłową ścieżkę dostępu do tego pliku. W przypadku popularnych systemów CMS, informacje na temat favicony oraz jej ustawienie można edytować w panelu konfiguracyjnym aplikacji.
- Przykładowa informacja w Access Log (Sprawdź: Logi serwera):
[29/Sep/2021:20:35:34 +0200] "GET /favicon.ico HTTP/1.1" 500 1028 "URL" "Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101 Firefox/91.0" waw2 - Brak favicon
-
- Nieodpowiednia wersja PHP
- Na serwerze ustawiono wersję PHP nieodpowiednią do działania uruchamianej aplikacji.
- Należy zmienić wersję PHP na serwerze korzystając z CloudHosting Panel (szczegółowy opis funkcji).
- Brak szczegółowych informacji w logach. Objawia się to zwykłym zapytaniem z błędem 500 w Access Log (Sprawdź: Logi serwera):
[10/Nov/2021:01:24:42 +0100] "GET /makijaz/354-szminka-true-colour-szminki-i-pomadki-avon.html HTTP/1.1" 500 0 "-" "Mozilla/5.0 (compatible; Googlebot/2.1; +http://www.google.com/bot.html)" waw1 - Nieodpowiednia wersja PHP
-
- Problemy z wtyczkami/modułami
- Zainstalowanie wtyczek/modułów, które nie współpracują z wersją wykorzystywanej przez nas aplikacji, może być powodem pojawiania się błędów 500 na stronie.
- Należy zweryfikować dostępność aktualizacji modułów i zaktualizować te, które mają taką możliwość. Uprzednio należy się upewnić, że moduły mogą ze sobą współpracować i nie będą powodowały błędów w obecnej wersji aplikacji.
- Brak informacji o błędzie w logach. Należy zweryfikować działanie systemu, wyłączając poszczególne moduły po kolei, poprzez np. zmianę nazw folderów z modułami na serwerze FTP.
- Problemy z wtyczkami/modułami
-
- Przestarzała wersja aplikacji
- Przestarzała wersja aplikacji może powodować błędy podczas korzystania z nowszej wersji PHP.
- Należy zaktualizować aplikację utrzymywaną na serwerze tak, aby współgrała z używaną wersją PHP, jeśli nie ma możliwości zmiany wersji PHP na niższą.
- Brak informacji o błędzie w logach. Niezbędne jest sprawdzenie na stronie producenta aplikacji, czy dana wersja współpracuje z obecną wersją PHP na serwerze.
W przypadku problemów ze zdiagnozowaniem przyczyny występowania błędu 500 na Twojej stronie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, wysyłając swoje zgłoszenie na adres kontakt@nazwa.pl. Pamiętaj, że zgłoszenie musi być wysłane z kontaktowego adresu e-mail, który masz wpisany w swoim Panelu Klienta.
- Przestarzała wersja aplikacji