Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Jak dodać lub usunąć grupę odbiorców?

Dodanie grupy

Aby dodać nową grupę odbiorców, przejdź w Mailer Panel do zakładki Kontakty (1) i kliknij przycisk Nowa grupa odbiorców (2).

Każda nowa grupa otrzymuje automatycznie nadany unikalny identyfikator. W wyświetlonym formularzu sprawdzisz (1), jaki identyfikator nadany został obecnie dodawanej przez Ciebie grupie. Poniżej wpisz jej opis (2) i kliknij Zapisz (3).

WAŻNE! Maksymalna długość opisu grupy może wynieść 128 znaków.

 

Usunięcie grupy

Jeśli na Twojej liście znajduje się więcej niż jedna grupa odbiorców, możesz usunąć dowolną z nich. W tym celu, kliknij ikonę w kolumnie Akcja (1), po prawej stronie od opisu grupy i wybierz opcję Usuń (2).

 

Zmiana opisu grupy

Aby zmienić opis grupy, kliknij ikonę w kolumnie Akcja (1), po prawej stronie od opisu grupy i wybierz opcję Edytuj (2).

Wyświetlony zostanie formularz podobny, jak przy dodawaniu nowej grupy. Wpisz nowy opis (1)Zapisz (2) zmianę.

WAŻNE! Maksymalna długość opisu grupy może wynosić 128 znaków.


WIĘCEJ INFORMACJI:Jak dodać nowy kontakt do wybranej grupy odbiorców?

Table of Contents