Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?

Logowanie do Panelu Klienta

Aby zalogować się do Panelu Klienta, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym (4), a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ (5).

Po udanym logowaniu do Panelu Klienta otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą to logowanie.

 

Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta?

Jeśli nie pamiętasz aktualnego hasła do Panelu Klienta, ale masz dostęp do jednego z kontaktowych adresów e-mail jakie zostały w Panelu podane, możesz odzyskać dostęp do Panelu na dwa sposoby.

  1. Samodzielnie.

    Na stronie logowania do Panelu Klienta, kliknij odnośnik Nie pamiętasz hasła? (1), widoczny poniżej pól do wpisania danych logowania.

    Wyświetlony zostanie formularz podzielony na dwie sekcje:

    • DANE IDENTYFIKACYJNE – zaznacz checkbox przy jednej z możliwych opcji podania danych identyfikacyjnych (1) i wpisz je; możesz wybrać login do Panelu Klienta, adres posiadanej w Panelu domeny lub adres posiadanego serwera, numer NIP (w przypadku firmy) lub numer PESEL (w przypadku osoby fizycznej)

    • WERYFIKACJA – wpisz numer otrzymanej od nazwa.pl faktury VAT lub kontaktowy adres e-mail zdefiniowany w Panelu (2), a następnie poniżej, przepisz kod widoczny na obrazku (3)

    Po uzupełnieniu formularza, kliknij przycisk WYŚLIJ (4).

    Po wysłaniu formularza wyświetli się komunikat potwierdzający przyjęcie zlecenia ustawienia hasła do Panelu Klienta. Na kontaktowe adresy e-mail podane w Panelu zostanie przesłana wiadomość z dalszymi instrukcjami.

    Zaloguj się na skrzynkę i odnajdź wiadomość otrzymaną z adresu automat@nazwa.pl, o temacie Potwierdzenie zainicjowania zmiany hasła do Panelu Klienta. W treści wiadomości znajduje się przypomnienie loginu do Panelu Klienta (1), a także odnośnik link (2), w który należy kliknąć, aby przejść do strony ustawienia nowego hasła. Link ten jest aktywny jedynie przez 24 godziny. Należy więc wykonać zmianę hasła niezwłocznie po zainicjowaniu procedury.

    Po kliknięciu w link, wyświetlony zostanie formularz wprowadzenia nowego hasła. Wprowadź je dwukrotnie (1) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2). Powyżej widoczny jest również login do Panelu, dla którego wykonywana jest zmiana hasła (3).

    Zalecane jest ustawienie silnego hasła, które charakteryzuje się długością przynajmniej 8 znaków (im dłuższe tym lepiej), wśród których powinny się znaleźć małe oraz wielkie litery, znaki specjalne i cyfry. Zaleca się, aby nie zawierało ono popularnych wyrazów, imion czy też nazw własnych. Nie może zawierać polskich znaków. Otrzymasz komunikat potwierdzający wykonanie zmiany hasła. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ, aby przejść do strony logowania.

    Zaloguj się z użyciem nowo ustawionego hasła.

  2. Poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta nazwa.pl
    • Prześlij zgłoszenie na adres kontakt@nazwa.pl, z jednego z kontaktowych adresów e-mail podanych w Panelu Klienta, z prośbą o przesłanie wiadomości resetującej hasło lub

    • Zadzwoń na jeden z numerów infolinii nazwa.pl, 801 33 22 33 (tel. stacjonarne) lub 22 454 48 10 (tel. komórkowe) i poproś o przesłanie wiadomości resetującej hasło.

    Jeśli kontaktujesz się drogą e-mail, podaj w wiadomości login do Panelu, dla którego chcesz zmienić hasło lub inne dane identyfikacyjne, np. numer NIP (dla firmy) lub PESEL (dla osoby fizycznej), lub też pełny adres usługi znajdującej się w Panelu (domeny lub serwera). W przypadku kontaktu telefonicznego, konieczne jest podanie przynajmniej jednej z danych identyfikacyjnych, tzn. numeru NIP (w przypadku firmy) lub PESEL (w przypadku osoby prywatnej), loginu do Panelu Klienta lub pełnego adresu posiadanej w Panelu usługi (domeny lub serwera).

    Po zidentyfikowaniu właściwego Panelu Klienta, na kontaktowe adresy e-mail w nim podane zostanie wysłana wiadomość z dalszymi instrukcjami. Zaloguj się na skrzynkę i odnajdź wiadomość otrzymaną z adresu automat@nazwa.pl, o temacie Potwierdzenie zainicjowania zmiany hasła do Panelu Klienta.

    W treści wiadomości znajduje się przypomnienie loginu do Panelu Klienta (1), a także odnośnik link (2), w który należy kliknąć, aby przejść do strony ustawienia nowego hasła. Link ten jest aktywny jedynie przez 24 godziny. Należy więc wykonać zmianę hasła niezwłocznie po zainicjowaniu procedury.

    Po kliknięciu w link, wyświetlony zostanie formularz wprowadzenia nowego hasła. Wprowadź je dwukrotnie (1) i kliknij przycisk ZATWIERDŹ (2). Powyżej widoczny jest również login do Panelu, dla którego wykonywana jest zmiana hasła (3).

    Zalecane jest ustawienie silnego hasła, które charakteryzuje się długością przynajmniej 8 znaków (im dłuższe tym lepiej), wśród których powinny się znaleźć małe oraz wielkie litery, znaki specjalne i cyfry. Zaleca się, aby nie zawierało ono popularnych wyrazów, imion czy też nazw własnych. Nie może zawierać polskich znaków. Otrzymasz komunikat potwierdzający wykonanie zmiany hasła. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ, aby przejść do strony logowania.

    Zaloguj się z użyciem nowo ustawionego hasła.

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta, jeżeli e-mail kontaktowy jest nieaktualny?Jak zmienić kontaktowy adres e-mail w Panelu Klienta?

Table of Contents