Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Jak przekierować domenę na hosting w nazwa.pl?

  • Pomoc
  • Domeny
  • Jak przekierować domenę na hosting w nazwa.pl?

Jeśli Twoja strona internetowa i/lub konta pocztowe utworzone są w ramach usługi CloudHosting, CloudHosting WordPress, CloudHosting e-Sklep, Kreator lub Strona WWW, przekieruj domenę na swoją usługę w nazwa.pl.

W tym celu, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).

Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.

Po zalogowaniu, przejdź do zakładki Moje usługiDomeny. Teraz odnajdź na liście domen tę właściwą, a następnie kliknij odnośnik konfiguruj (1), widoczny po prawej stronie od nazwy domeny.

Wybierz zakładkę Przekierowanie na usługę w nazwa.pl (1), po czym zaznacz opcję zgodną z danymi posiadanej usługi:

  • Usługa w Twoim Panelu Klienta (2) – jeśli docelowa usługa hostingowa znajduje się w tym samym Panelu co domena, wybierz z listy rozwijanej identyfikator właściwej usługi (3);
  • Usługa w innym Panelu Klienta (4) – jeśli docelowa usługa znajduje się również w nazwa.pl, lecz w innym Panelu niż domena, wpisz jej identyfikator w aktywnym wówczas polu (5).

Po ustawieniu właściwej konfiguracji, kliknij przycisk ZMIEŃ (6), który znajduje się na samym dole strony. Jeśli na wybranej usłudze hostingowej ma działać wyłącznie strona internetowa dla domeny, natomiast konta pocztowe mają działać w ramach pakietu pocztowego CloudMail, wybierz zakładkę Ustawienia Zaawansowane, a następnie w sekcji Przekierowanie poczty dokonaj właściwych ustawień.

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?

WAŻNE! Pamiętaj, że zmiana przekierowania będzie w pełni skuteczna dopiero po rozpropagowaniu jej w Internecie, co zwykle trwa do 24 godzin. W tym czasie, strona i/lub poczta mogą nie działać poprawnie.

Po przekierowaniu domeny w Panelu Klienta, należy również pamiętać o dodaniu jej na serwerze, czyli w panelu administracyjnym CloudHosting Panel wybranej usługi. Jeśli domena została przekierowana na usługę w tym samym Panelu Klienta, to automatycznie zostanie dodana do CloudHosting Panel. Domyślnie, wskazywała będzie katalog główny serwera lub katalog wizytówki. Jeśli pliki strony znajdują się w innym katalogu lub usłudze, zaloguj się do panelu administracyjnego CloudHosting Panel i wskaż właściwy katalog lub usługę.

Jeśli domena została przekierowana na usługę w innym Panelu Klienta, to nie zostanie automatycznie dodana. Należy dodać ją ręcznie w CloudHosting Panel serwera i przekierować na właściwy katalog lub usługę.

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak umieścić kilka stron na jednym serwerze?

UWAGA! Za pomocą Przekierowania na usługę w nazwa.pl nie należy przekierowywać domeny na posiadany w nazwa.pl serwer VPS. Identyfikator serwera VPS nie będzie widoczny na rozwijanej liście usług, przy opcji Usługa w Twoim Panelu Klienta. Identyfikator serwera VPS nie powinien być wpisywany w polu przy opcji Usługa w innym Panelu Klienta. Przekierowanie domeny na serwer VPS należy wykonać za pomocą Ręcznej konfiguracji DNS.

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak włączyć ręczną konfigurację strefy DNS domeny zarejestrowanej w nazwa.pl?

 

Przekierowanie domeny na hosting z aktywną Wizytówką Internetową

Jeżeli aktywowałeś na swoim hostingu Wizytówkę Internetową (Sprawdź: Wizytówka Internetowa), jej katalog techniczny _wizytowka_ powinien znajdować się w katalogu głównym na FTP, aby przekierowanie domeny było możliwe.

Jeżeli przy próbie przekierowania domeny na hosting z aktywną Wizytówką Internetową otrzymujesz komunikat błędu, zaloguj się na FTP (Sprawdź: Jak zalogować się na FTP?) i zweryfikuj, czy jest na nim dostępny folder _wizytowka_. Jeśli nie, utwórz pusty katalog o nazwie _wizytowka_, a w nim kolejny katalog o nazwie public. Po utworzeniu folderów, ponów próbę przekierowania domeny.

Table of Contents