Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?
Jeśli posiadasz w nazwa.pl pakiet pocztowy, czyli usługę CloudMail, i chcesz, aby to właśnie na nim obsługiwane były Twoje konta e‑mail, przekieruj domenę na ten pakiet pocztowy. W tym celu, przejdź na stronę https://nazwa.pl/panel (1), wpisz dane logowania (2), czyli login do Panelu Klienta i hasło, a następnie kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (3).
Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.
Po zalogowaniu, przejdź do zakładki Moje usługi → Domeny. Następnie znajdź na liście właściwą domenę, i kliknij odnośnik konfiguruj (1), widoczny po prawej stronie od nazwy domeny.
Przekierowanie na pakiet pocztowy znajduje się w zakładce Ustawienia Zaawansowane i jest dostępne zarówno w przypadku wybrania Przekierowania na usługę w nazwa.pl, jak i również przy skorzystaniu z opcji Parkowania domeny. Przekierowanie na pakiet pocztowy nie jest dostępne w przypadku Ręcznej konfiguracji DNS, ani w przypadku, gdy posiadamy ustawione Zewnętrzne serwery DNS.
Po wybraniu właściwego sposobu konfiguracji domeny i zakładki Ustawienia Zaawansowane, przewiń stronę na sam dół. Znajduje się tutaj sekcja PRZEKIEROWANIE POCZTY (1).
- Zaznacz checkbox przy opcji Przekieruj domenę na pakiet pocztowy (2).
-
Wybierz pakiet, na który domena ma kierować:
- przekieruj na mój pakiet pocztowy (3) – jeśli znajduje się on w tym samym Panelu Klienta co domena, wybierz jego identyfikator z listy rozwijanej (4)
- przekieruj na pakiet pocztowy w innym Panelu Klienta (5) – jeśli znajduje się on w nazwa.pl, lecz w innym Panelu niż domena, wpisz w aktywnym wówczas polu jego identyfikator (6).
Po wprowadzeniu konfiguracji, kliknij na dole przycisk ZMIEŃ (7).
WAŻNE! Pamiętaj, że zmiana przekierowania będzie w pełni skuteczna po rozpropagowaniu jej w Internecie, co zwykle trwa do kilkunastu godzin. Maksymalny czas propagacji może jednak być dłuższy. W tym okresie, strona i/lub poczta mogą nie działać poprawnie lub wcale.
WIĘCEJ INFORMACJI:Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?
Po przekierowaniu domeny w Panelu Klienta pamiętaj o dodaniu domeny w panelu administracyjnym CloudHosting Panel wybranego pakietu pocztowego. Jeśli pakiet pocztowy znajduje się w tym samym Panelu Klienta, to domena zostanie automatycznie dodana do CloudHosting Panel. W przypadku pakietu znajdującego się w innym Panelu niż domena, zaloguj się do panelu administracyjnego CloudHosting Panel właściwej usługi i dodaj domenę ręcznie.
WIĘCEJ INFORMACJI:Jak dodać obsługę nowej domeny na serwerze?
Wybierz inny artykuł <