Jak sprawdzić historię moich płatności?
W Panelu Klienta możesz sprawdzić informacje o wszystkich operacjach finansowych, które zostały wykonane na Twoim koncie w nazwa.pl. Po zalogowaniu się do Panelu Klienta, przejdź do zakładki Faktury i płatności → historia rozliczeń (1).
Na wyświetlonej stronie będziesz mógł wybrać następujące opcje:
- Podsumowanie – zawiera informacje o stanie Twoich środków w nazwa.pl, w tym, o stanie konta nadpłat (Sprawdź: Co to jest konto nadpłat?).
- Historia operacji (1) – zawiera historię operacji finansowych wykonywanych w Panelu Klienta.
Aby precyzyjnie zweryfikować historię rozliczeń, wybierz zakres dat (2), z którego operacje finansowe mają zostać wyświetlone i kliknij przycisk POKAŻ (3). Możesz również wyeksportować wyświetlone wyniki do pliku, aby móc je łatwiej przeglądać, przenosić lub drukować. Wybierz jeden z trzech rodzajów plików (4) i kliknij przycisk EKSPORTUJ (5). Eksport informacji można wykonać do następujących plików:
- .CSV (UTF-8) – format przechowywania danych w plikach tekstowych, zgodny z systemem utf-8;
- .CSV (WINDOWS) – format przechowywania danych w plikach tekstowych, zgodny z systemami Windows;
- .PDF – format służący do prezentacji, przenoszenie i drukowania treści tekstowo-graficznych.