Jak zamówić domenę w nazwa.pl?
Aby zamówić domenę w nazwa.pl, wejdź na stronę https://www.nazwa.pl, a następnie:
- wpisz interesujący Cię adres domeny w polu wyszukiwania (1) i kliknij przycisk WYSZUKAJ DOMENĘ (2);
- jeśli adres domeny dostępny jest z najbardziej popularnymi rozszerzeniami (.pl, .com.pl, .eu lub .com), kliknij przycisk DO KOSZYKA (3) przy tym rozszerzeniu, które chcesz zarejestrować;
- jeśli chcesz wybrać dla domeny inne rozszerzenia, kliknij przycisk POKAŻ WIĘCEJ (4), a następnie DO KOSZYKA (5) przy tych z nich, które ostatecznie chcesz zarejestrować;
- wybierz czy zamówienie składasz jako osoba prywatna, czy firma;
- kliknij przycisk TWOJE ZAMÓWIENIE (1), widoczny w rozwiniętym po prawej stronie koszyku zakupowym;
- w wyświetlonym PODSUMOWANIU ZAMÓWIENIA, wybierz okres abonamentowy (1), na jaki domena zostanie zarejestrowana, i właściwy status prawny (2);
- jeśli posiadasz kod rabatowy na zakup usług, wpisz go i kliknij przycisk UŻYJ KODU (3);
- jeżeli chcesz od razu zamówić dla domeny komercyjny certyfikat nazwaSSL Premium z szyfrowaniem ECDSA, zaznacz jego zakup (4);
- kliknij przycisk DO KASY (5);
- jeżeli posiadasz już zarejestrowany w nazwa.pl Panel Klienta, wpisz jego dane logowania (1) i kliknij ZALOGUJ SIĘ (2). Po zweryfikowaniu poprawności loginu i hasła, system przeniesie Cię do drugiego etapu procedury uwierzytelnienia, w którym otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS z kodem jednorazowym. Ten kod należy wpisać w specjalnym oknie weryfikacyjnym, a następnie ponownie kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ. Dowiedz się więcej o autoryzacji dwuetapowej podczas logowania do Panelu Klienta tutaj.
- jeśli korzystasz z usług nazwa.pl po raz pierwszy, zarejestruj się, wypełniając dokładnie wszystkie pola formularza, który znajdziesz po kliknięciu w link Nie masz konta? Zarejestruj się (3);
- zweryfikuj ponownie dane zamówienia, w tym dane Abonenta;
- jeśli dane Abonenta domeny mają być inne niż dane właściciela Panelu Klienta, kliknij odnośnik Zmień abonenta, a następnie, w nowym oknie, kliknij przycisk WYBIERZ (1) przy danych właściwego Abonenta lub naciśnij przycisk Dodaj nowego abonenta (2). Uzupełnij jego dane (3) i kliknij przycisk DODAJ DO LISTY (4);
- zapoznaj się z treścią regulaminów promocji oraz usług i zaakceptuj ich warunki (1);
- kliknij przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (2);
- po przekierowaniu do strony Panelu Klienta, wybierz dogodną dla siebie formę płatności i opłać zamówienie.
Po przyjęciu i zaksięgowaniu wpłaty, na kontaktowy adres e-mail przesłana zostanie wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie domeny. Otrzymasz również fakturę VAT.
WAŻNE! W zależności od wybranej nazwy, domeny mogą być rejestrowane na indywidualnych warunkach biznesowych. Dotyczy to tzw. domen premium, którymi są nazwy zawierające popularne zwroty, słowa lub marki. Możliwość rejestracji i obsługi domen premium zależy od danego Operatora Rejestru. Jeżeli chcesz zarejestrować lub obsługiwać w nazwa.pl domenę premium, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
WIĘCEJ INFORMACJI:Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?Ile czasu trwa uruchomienie domeny?
Wybierz inny artykuł <