Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?

Jeżeli chcesz dokonać zmiany hasła do skrzynki e‑mail, w pierwszej kolejności musisz zalogować się do właściwego CloudHosting Panelu. W tym celu wejdź na stronę https://admin.nazwa.pl/ (1), wpisz identyfikator serwera oraz jego hasło (2), następnie kliknij przycisk Zaloguj się (3).

CloudHosting Panel logowanie

Jeżeli aktywowałeś zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel, wpisz kod wygenerowany w Google Authenticator i Zaloguj się (Sprawdź: Jak skonfigurować zabezpieczenie 2FA dla CloudHosting Panel?).

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak ustalić właściwy CloudHosting Panel?Jak zalogować się do CloudHosting Panel?

 

Zmiana hasła do skrzynki e‑mail
  1. Po zalogowaniu do CloudHosting Panelu wejdź w zakładkę POCZTA, a następnie Wykaz kont e‑mail (1).
  2. CloudHosting Panel menu poczta wykaz kont e-mail

  3. Kliknij na adres skrzynki e-mail (1), dla której chcesz zmienić hasło. Jest on widoczny w tabeli pod nazwą Twojej domeny, np. biuro@jakasdomena.pl.
  4. CloudHosting Panel wykaz kont e-mail kliknij adres

  5. W polach HasłoPowtórz hasło (1) wpisz nowe hasło dostępowe do skrzynki. Zalecane jest ustawienie silnego hasła charakteryzującego się długością przynajmniej 8 znaków (im dłuższe tym lepiej), wśród których powinny się znaleźć małe oraz wielkie litery, znaki specjalne i cyfry. Zaleca się, aby silne hasło nie zawierało popularnych wyrazów, imion czy też nazw własnych. Aby zachować ustawienia, kliknij przycisk Zapisz (2).
  6. CloudHosting Panel poczta modyfikuj haslo

  7. Po wyświetleniu potwierdzenia o wykonaniu zmiany sprawdź poprawność zachowanych danych logując się do skrzynki e‑mail poprzez stronę https://poczta.nazwa.pl z użyciem nowego hasła.
Table of Contents