Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Serwery pocztowe CloudMail

CloudMail to linia serwerów przeznaczona wyłącznie dla obsługi kont poczty elektronicznej. W ramach tych serwerów nie jest możliwe publikowanie strony WWW, a cała powierzchnia dyskowa takiego serwera może zostać przeznaczona wyłącznie na obsługę wiadomości e-mail. Wyróżniamy 3 opcje serwerów CloudMail: CloudMail Start, CloudMail Biznes oraz CloudMail Pro. Różnią się one m.in. ilością obsługiwanych kont e-mail i domen oraz limitem dyskowym.

CloudMail Start dysponuje przestrzenią dyskową 100 GB, umożliwiając obsługę 1 konta e-mail. CloudMail Biznes i CloudMail Pro oferują odpowiednio 500 GB i 1 TB powierzchni dyskowej przeznaczonej dla dowolnej ilości kont e-mail tworzonych niezależnie w różnych domenach, które można podpiąć do tych serwerów (minimalny rozmiar pojedynczego konta e-mail wynosi 5 GB). Dla wszystkich pakietów istnieje możliwość aktywacji Dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie oraz włączenia usługi Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP. W przypadku każdego pakietu CloudMail można powiększyć jego przestrzeń dyskową o 100% (opcja dodatkowa).

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak włączyć Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie?Ustawienie revDNS (PTR) dla dedykowanego adresu IP

Jak zamówić serwer pocztowy CloudMail?

Aby zamówić serwer pocztowy, zaloguj się do Panelu Klienta nazwa.pl, a następnie na głównej stronie https://www.nazwa.pl wybierz zakładkę POCZTA w górnym menu lub wejdź bezpośrednio na stronę https://www.nazwa.pl/poczta/. W kolejnym etapie zapoznaj się z parametrami poszczególnych opcji serwerów, wybierając właściwą (1). Jeśli chcesz poznać szczegółowe informacje na temat serwerów, kliknij przycisk PEŁNA SPECYFIKACJA (2) widoczny poniżej. Kliknij przycisk WYBIERAM (3) przy właściwym rodzaju serwera, aby przejść do kolejnego etapu zamówienia.

W kolejnym etapie zostaniesz przeniesiony na stronę z koszykiem zakupowym usług w nazwa.pl. Wybierz okres abonamentowy usługi (1), skonfiguruj poniżej zamawiane dla niej usługi dodatkowe takie jak np. Dedykowany adres IP czy dodatkowa powierzchnia dyskowa, zapoznaj się z Regulaminem Usługi hostingowej i Usługi Dodatkowej i zaznacz akceptację jego warunków (2), a następnie kliknij przycisk POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE (3).

Na następnej stronie, wybierz preferowany sposób płatności i kliknij przycisk Płacę teraz. Po dokonaniu płatności, na kontaktowy adres e-mail przesłane zostanie potwierdzenie aktywacji usługi.

gwarancja nazwa.pl

Jeżeli korzystasz z serwerów pocztowych w innej firmie, przenieś je do nazwa.pl i przekonaj się, jaką przewagę daje wykorzystanie technologii chmury obliczeniowej. Jeżeli po przeniesieniu swojej poczty do nazwa.pl nie będziesz zadowolony z szybkości jej działania, zwrócimy Ci pieniądze, które wydałeś na zakup serwera CloudMail! Gwarancja nazwa.pl to aż 30 dni od daty jego aktywacji. Szczegółowe informacje na temat Gwarancji nazwa.pl uzyskasz na stronie https://www.nazwa.pl/gwarancja/.

WIĘCEJ INFORMACJI:Jak przekierować domenę na pakiet pocztowy w nazwa.pl?

Table of Contents