Promocja: pl – 5 PLN/rok | eu – 5 PLN/rok | com – 40 PLN/rok
Sztuczna Inteligencja w wyszukiwarce domen Aktywuj
Certyfikat SSL z szyfrowaniem ECDSA -60% Zamów

Zarządzanie pocztą e-mail w Cloud Mail

Po zalogowaniu na konto e-mail w Cloud Mail, wyświetlona zostanie jego zawartość.

W lewym górnym rogu dostępne jest menu, zawierające przyciski Napisz, PobierzKsiążka adresowa. Dzięki nim stworzysz nową wiadomość, zsynchronizujesz zawartość folderu Poczta przychodząca, a także uporządkujesz listę kontaktów.


 

W prawym górnym rogu aplikacji znajdują się przyciski umożliwiające konfigurację Ustawień aplikacji, a także zarządzanie KalendarzemZadaniami.

 

Aby skonfigurować aplikację, w prawym górnym rogu kliknij przycisk Ustawienia. Wybierając poszczególne zakładki dostępne w Ustawieniach, możesz skonfigurować aplikację według swojego uznania.

Zakładka Preferencje umożliwia skonfigurowanie interfejsu aplikacji, widoku skrzynki pocztowej, widoku wyświetlania wiadomości, dokonanie ustawień tworzenia wiadomości, ustawienie wyglądu książki adresowej, skonfigurowanie folderów specjalnych, dokonanie ustawień serwera, a także skonfigurowanie opcji kalendarza.

Przechodząc do zakładki Foldery, możesz zarządzać folderami znajdującymi się na skrzynce. Możesz dodawać nowe foldery, usuwać je, a także zarządzać ich widocznością na koncie.

Jeśli chcesz dodać dodatkowe tożsamości do obsługi w ramach swojej poczty Cloud Mail, przejdź do zakładki Tożsamości.


 

Aby przejść do kalendarza, kliknij w prawym górnym rogu przycisk Kalendarz.


 

Za pomocą Cloud Mail możesz również planować i zarządzać zadaniami. W tym celu, w prawym górnym rogu aplikacji kliknij przycisk Zadania.

Table of Contents